Predmetom zákazky je uzatvorenie servisnej zmluvy na poskytovanie služieb údržby a rozvoja existujúceho systému pre podporu elektronickej registratúry ("Servisná zmluva") na obdobie 12 mesiacov. Predmetom zmluvy je zabezpečiť dodávateľom poskytnutie služieb spojených s údržbou a rozvojom automatizovaného informačného systému prevádzky registratúry (ďalej len "AISPR") na platforme Fabasoft. V rámci predmetu zmluvy budú poskytované nasledovné služby: pravidelné služby, nepravidelné služby a Ad-hoc služby.
§ 81 písm. b) tovar, stavebné práce alebo služby môže poskytnúť len určitý hospodársky subjekt, ak 1. predmetom zákazky je vytvorenie alebo nadobudnutie jedinečného umeleckého diela alebo umeleckého výkonu, 2. z technických dôvodov neexistuje hospodárska súťaž a za predpokladu, že neexistuje ani žiadna primeraná alternatíva alebo náhrada a chýbajúca hospodárska súťaž nie je výsledkom umelého zúženia parametrov verejného obstarávania alebo 3. ide o výhradné práva a za predpokladu, že neexistuje žiadna primeraná alternatíva alebo náhrada a chýbajúca hospodárska súťaž nie je výsledkom umelého zúženia parametrov verejného obstarávania
Podlimitná zákazka sa obstaráva v súlade s § 115 zákona č. 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov. V tomto prípade je preukázané splnenie podmienky v zmysle podmienky § 81 písm. b) bod 3, t. j. že ide o výhradné práva a za predpokladu, že neexistuje ani žiadna primeraná alternatíva alebo náhrada a chýbajúca hospodárska súťaž nie je výsledkom umelého zúženia parametrov verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ má za to, že po ukončení Servisnej zmluvy č. 08034/2018/SEP/OMTZ-012 a z dôvodu predpokladaného navýšenia ad-hoc služieb a nevyhnutnej potreby pokračovania služieb z nej vyplývajúcich je potrebné zahájiť priame rokovacie konanie v zmysle zákona o verejnom obstarávaní a vyzvať vybraného na rokovanie o podmienkach novej servisnej zmluvy, nakoľko je splnená najmenej jedna z podmienok uvedených v § 81 písm. b), konkrétne podmienka pod bodom 3 predmetného ustanovenia.
Dodávateľ | Spomedzi uchádzačov | Suma kontraktu | DPH | Mena | Dátum uzavretia kontraktu | Detaily |
---|
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Odhadovaná suma (Bez DPH) | Konečná suma (Bez DPH) | Zaplatené | Mena | Rok | Typ | EU fondy | Počet zmlúv | Úspešné |
---|
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Suma obstarávania | Suma obstarávania_hidden | Mena | Dátum zverejnenia | Lehota na predkladanie ponúk | EU fondy | DT_hidden | Lehota_hidden |
---|
Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.