Predmetom verejného obstarávania je výber dopravcu, ktorý bude zabezpečovať verejnosti bezpečné, efektívne a kvalitné dopravné služby vo verejnom záujme prostredníctvom spojov autobusovej prímestskej dopravy, primerane vykonávaných v súlade s potrebami dopravnej obslužnosti územia a zohľadňujúcich sociálne a environmentálne faktory a ciele regionálneho rozvoja, ak nie sú zabezpečené dopravcami pravidelnej dopravy na komerčnom základe. Účelom zákazky je zabezpečenie dopravnej obslužnosti vybraných regionálnych území kraja počas celého trvania kontraktu, na základe stanoveného prepravného poriadku a v krajom akceptovateľnej výške finančných prostriedkov. Predmet zákazky je rozdelený na samostatné 2 časti: poskytovanie služieb prímestskej autobusovej dopravy vo verejnom záujme pre oblasť Oravy a poskytovanie služieb prímestskej autobusovej dopravy vo verejnom záujme pre oblasť Kysúc. Cieľom verejného obstarávateľa je zabezpečiť plynulosť dopravných služieb vo verejnom záujme, vzhľadom na končiace aktuálne zmluvy k dátumu 29.11.2019. Celkový predpokladaný rozsah plnenia tejto zákazky je vymedzený celkovým počtom ubehnutých tarifných kilometrov, ktoré stanoví verejný obstarávateľ pre každú oblasť samostatne. Celkový počet tarifných km pre každú oblasť je vypočítaný ako súčin aktuálnych tarifných kilometrov navýšený o zmluvou stanovené max. % navýšenia výkonov v priebehu trvania kontraktu a dĺžky uzatváraného kontraktu. Matematický súčin tkm je zaokrúhlený smerom nahor na desaťtisíce. Predpokladaná hodnota každej časti je stanovená ako súčin predpokladanej ceny na 1 tkm a celkovým počtom tkm danej oblasti vrátane opčného plnenia. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky pre každú časť predmetu zákazky vrátane vypracovaných technických špecifikácií je uvedené v obchodných podmienkach dodania predmetu obstarávania (zmluva o poskytovaní služieb vo verejnom záujme vrátane jej príloh), opisu predmetu zákazky, kritériách na vyhodnotenie ponúk a pravidlách ich uplatnenia, ktoré sú špecifikované v súťažných podkladoch.
Dodávateľ | Spomedzi uchádzačov | Suma kontraktu | DPH | Mena | Dátum uzavretia kontraktu | Detaily |
---|
Typ dokumentu | Názov | Dátum zverejnenia | Dátum úpravy | Files | Súbory |
---|---|---|---|---|---|
Súťažné podklady | Informácia o zverejnení súťažných podkladov v systéme Josephine | 6. Február 2019 | 6. Február 2019 | [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3023853/content/911491/download","filename":"Informacia o zverejeni sutaznych podkladov.pdf"}] |
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Odhadovaná suma (Bez DPH) | Konečná suma (Bez DPH) | Zaplatené | Mena | Rok | Typ | EU fondy | Počet zmlúv | Úspešné |
---|
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Suma obstarávania | Suma obstarávania_hidden | Mena | Dátum zverejnenia | Lehota na predkladanie ponúk | EU fondy | DT_hidden | Lehota_hidden |
---|
Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.