Obstarávanie

Služba súvisiaca so softvérom


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Vojenský úrad sociálneho zabezpečenia Bratislava
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
6 221,00
Konečná suma(Bez DPH):
4 320,00
Zaplatené:
69.44%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72267100-0
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 117 a § 110 ZVO
Jednotka:
mesiac
Množstvo:
12.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Technická špecifikácia textová

Technické vlastnosti: Správa a konfigurácia firevallu Sophos XG135,internetového pripojenia ,konfigurácia protokolu TCP/iP,lokálnych služieb DHCP a DNS., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Správa mailového systému Group Wise a jeho aktualizácia, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Konfigurácia a monitoring serverov Windows, Linux, VMware, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Telefonická podpora (hotline) za účelom operatívneho riešenia problémov, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Kritériom výberu dodávateľskej služby bude najnižšia predložená ponuka uchádzačom ako paušálny mesačný poplatok v ktorom sú zahrnuté náklady na dopravu., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: V prípade odstraňovania problému v mieste objednávateľa objednávateľ požaduje realizovať odstránenie do 24 hodín od nahlásenia poruchy., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Splatnosť faktúry objednávateľ požaduje 30 dní, vždy za predchádzajúci mesiac. V prípade potreby výjazdov do miesta objednávateľa vystavovať jednu faktúru , na ktorej bude fakturovaný mesačný paušálny poplatok aj náklady na výjazd., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Miesto dodania služby -Bratislava, Hodnota / charakteristika:

Technická špecifikácia číselná

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
HYDRA Computer s.r.o. 1 5 184,00 20% EUR 28. Jún 2019 255694

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.