Obstarávanie

Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok_2019


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
54 432,00
Konečná suma(Bez DPH):
53 594,00
Zaplatené:
98.46%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
55520000-1
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Použitý postup:
§ 117 a § 110 ZVO
Jednotka:
ks
Množstvo:
11340.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom tlačených alebo elektronických stravných poukážok vo vybratých stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať.

Technická špecifikácia textová

Technické vlastnosti: stravná poukážka obsahuje (v prípade ponuky tlačených stravných poukážok), Hodnota / charakteristika: názov, logo dodávateľa, nominálnu hodnotu, rok platnosti stravnej poukážky; Technické vlastnosti: stravná poukážka obsahuje (v prípade ponuky tlačených stravných poukážok), Hodnota / charakteristika: ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov; Technické vlastnosti: elektronická platobná karta obsahuje (v prípade ponuky elektronických stravných poukážok), Hodnota / charakteristika: názov, logo dodávateľa, dobu platnosti karty a číslo karty

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: nominálna hodnota jednej stravnej poukážky, Jednotka: EUR, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 4,80; Technické vlastnosti: predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok (v prípade ponuky tlačených stravných poukážok), Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 11340; Technické vlastnosti: požadované množstvo elektronických platobných kariet (v prípade ponuky elektronických stravných poukážok), Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 60

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o. 5 53 594,00 0% EUR 6. Jún 2019 254303

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac dolárov mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.

Prihlás sa cez Patreon

Podporte UVOstat pre dobrý pocit, prémiové funkcie a všetko bez reklám.

Become a patron button@2x
×