Obstarávanie

Vypracovanie bezpečnostného projektu


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Kancelária prezidenta SR
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
3 600,00
Konečná suma(Bez DPH):
0,00
Zaplatené:
0%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79417000-0
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 97 zákona č. 25/2006 Z. z.
Počet uzavretých zmlúv:
0

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

1. Vypracovanie Bezpečnostného projektu v súlade so zákonom č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení zákona č. 84/2014 Z.z. a v zmysle Vyhlášky č. 164/2013 Z.z. Úradu na ochranu osobných údajov SR o rozsahu a dokumetnácii bezpečnostných opatrení; 1.1. Bezpečnostný projekt bude vypracovaný v súlade s bezpečnostnými štandardami, právnymi predpismi a medzinárodnými zmluvami, ktorými je Slovenská republika viazaná; BEZPEČNOSTNÝ PROJEKT, okrem uvedených bezpečnostných zásad obsahuje :; - poradenskú a konzultačnú činnosť; - revíziu bezpečnostnej politiky; - prípad porušenia bezpečnostnej politiky; - koordináciu aktivít smerom k informačnej bezpečnosti; - riadenie rizík; - analýzu závislosti procesov; 2. Ochranná lehota minimálne 3 mesiace na dopracovanie Bezpečnostného projektu - prípadné zmeny alebo doplnenia, ktoré vyplynú z legislatívnych zmien, alebo na základe podnetu zo strany objednávateľa; 3. Dodanie Bezpečnostného projektu min. do 3 mesiacov od podpísania zmluvy v dvoch vyhotoveniach v písomnej forme a v jednom vyhotovení v elektronickej forme; 4. Vypracovanie a zavedenie Bezpečnostnej politiky v súvislosti s výnosom Ministerstva financií 55/2014, s implementáciou bezpečnostných praktík podľa príslušných STN a ISO noriem; Požadovaný obsah jednotlivých častí riešenia:; AUDIT INFORMAČNEJ BEZPEČNOSTI musí vymedzovať obsahovať najmä:; a) audit súčasného stavu bezpečnostnej politiky a jej cieľov; b) audit bezpečnostných dokumentov (smernica, evidenčné listy informačných systémov, poučenia oprávnených osôb, zápisy u kontrolnej činnosti a pod.); c) audit jednotlivých aktív úradu a personálnej zodpovednosti za tieto aktíva; d) audit dodržiavania bezpečnostných štandardov podľa výnosu 55/2014 Ministerstva financií podľa schválenej metodiky (dokument zápis kontroly dodržiavania štandardov); Z výsledkov auditu požadujeme vyhotoviť správu, ktorá bude obsahovať nájdené nezrovnalosti s výnosom ministerstva financií s návodom ako ich zapracovať do bezpečnostnej politiky.; KONTROLNÁ ČINNOSŤ; V rámci kontrolnej činnosti požadujeme konzultácie ohľadom postupov a zavádzania bezpečnostnej politiky do praxe.

Technická špecifikácia textová

Technické vlastnosti: 1. Bezpečnostný projekt musí byť vypracovaný v súlade so zákonom č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov, Hodnota / charakteristika: v znení zákona č. 84/2014 Z.z.; Technické vlastnosti: 2. Požaduje sa, Hodnota / charakteristika: Potvrdenie priemyselnej bezpečnosti NBU- stupeň DÔVERNÉ (!!!); Technické vlastnosti: 3. Požaduje sa, Hodnota / charakteristika: Certifikát CISA ; Technické vlastnosti: 4. Požaduje sa aby spracovatelia Bezpečnostného projektu boli zároveň audítormi informačnej bezpečnosti, Hodnota / charakteristika: podľa ISO/IEC 27001:2005; Technické vlastnosti: 5. Požaduje sa , Hodnota / charakteristika: v lehote do 7 dní predložiť min. 3 referencie

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: Bezpečnostný projekt, Jednotka: súbor, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.