Poskytovanie služieb údržby a podpory na platformách SonicWall, HP, NetApp, Vmware, Microsoft, Veeam Backup & Replication, SOPHOS, FortiMail, SIEM, Balabit, NetShield, Mendel v trvaní 24 mesiacov so začiatkom plnenia od 1.8.2018.; Podpora na území Slovenska v miestach inštalácie uvedených nižšie a v určenom rozsahu pre Oblasť č. 1 – kritické zariadenia a Oblasť č. 2 – ostatné systémy.
Technické vlastnosti: Reaktívna podpora pre OBLASŤ č. 1:, Hodnota / charakteristika: SLA 24x7, non-stop pohotovosť servisného technika, potvrdenie prijatia požiadavky na servisný zásah do 15 min., nástup na riešenie do 4 hodín od nahlásenia incidentu.; Technické vlastnosti: Podpora v prípade nahláseného incidentu pre OBLASŤ č. 1:, Hodnota / charakteristika: Podpora virtuálnej infraštruktúry: 2 x vCenter server, 16 x vSphere host server v členení do datacentier, klastrov a skupín s vymedzenými zdrojmi, 36 x HyperV host serverov.; Technické vlastnosti: Podpora v prípade nahláseného incidentu pre OBLASŤ č. 1:, Hodnota / charakteristika: Podpora SAN infraštruktúry: pre 2 x SAN switche.; Technické vlastnosti: Podpora v prípade nahláseného incidentu pre OBLASŤ č. 1:, Hodnota / charakteristika: Podpora pre nasledovné typy diskových polí: 2x Netapp FAS series, 2x HP storage, 19 x Netapp E-series storage.; Technické vlastnosti: Podpora v prípade nahláseného incidentu pre OBLASŤ č. 1:, Hodnota / charakteristika: Podpora pre nasledovné typy serverov: 32 x HP DL Series, 16 x HP blade servre inštalované v chassis c7000.; Technické vlastnosti: Podpora v prípade nahláseného incidentu pre OBLASŤ č. 1:, Hodnota / charakteristika: Podpora sieťovej bezpečnosti: pre 51x SonicWall, pre 1x SonicWall GMS a 2x SOPHOS SG 210 FullGuard Plus.; Technické vlastnosti: Podpora v prípade nahláseného incidentu pre OBLASŤ č. 1:, Hodnota / charakteristika: Podpora sieťovej bezpečnosti FortiMail, SIEM a Mendel.; Technické vlastnosti: Reaktívna podpora pre OBLASŤ č. 2, Hodnota / charakteristika: SLA 8x5 v prac. dňoch v čase 8:00-16:00 h, potvrdenie prijatia požiadavky na servisný zásah do 60 min, nástup na riešenie do 4 h od nahlásenia incidentu.; Technické vlastnosti: Podpora v prípade nahláseného incidentu pre OBLASŤ č. 2, Hodnota / charakteristika: Podpora operačných systémov OS Windows (Server 2008 a novšie); podpora zálohovania pre Veeam Backup and Replication (min. verzia 8 a novšia).; Technické vlastnosti: Podpora v prípade nahláseného incidentu pre OBLASŤ č. 2, Hodnota / charakteristika: Podpora vybraných aplikácií: MS AD (verzie min. 2012 a novšie) a MS Exchange (verzie min. 2013 a novšie).; Technické vlastnosti: Podpora v prípade nahláseného incidentu pre OBLASŤ č. 2, Hodnota / charakteristika: Podpora sieťovej bezpečnosti Balabit a NetShield.; Technické vlastnosti: Spoločná požiadavka pre OBLASŤ č. 1 a OBLASŤ č. 2:, Hodnota / charakteristika: Reaktívna podpora musí byť súčasťou ponuky a zahrnutá v mesačných paušálnych platbách.; Technické vlastnosti: Proaktívna podpora pre HW a SW - dalšie parametre:, Hodnota / charakteristika: Kontrola logov jednotlivých zariadení (viď nižšie) a proaktívne riešenie vznikajúcich problémov, min. 3 MD mesačne, musí byť súčasťou ponuky a zahrnuté v mesačných paušálnych platbách.; Technické vlastnosti: Zmenové požiadavky:, Hodnota / charakteristika: SLA 8x5,potvrdenie prijatia požiadavky na servisný zásah do 60 min., nástup na riešenie najneskôr nasl. prac. deň,min. 3 MD mesačne,musí byť súčasťou ponuky a zahrnuté v mesačných paušálnych platbách.; Technické vlastnosti: Zmenové požiadavky:, Hodnota / charakteristika: Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpané MD presúvať a kumulovať v rámci aktuálneho kalendárneho roka.; Technické vlastnosti: Iné odporúčania pre optimalizáciu infraštruktúry:, Hodnota / charakteristika: Objednávateľ očakáva proaktívne návrhy pre optimalizáciu infraštruktúry podľa požiadaviek objednávateľa; musí byť súčasťou ponuky a zahrnuté v mesačných paušálnych platbách.; Technické vlastnosti: Podrobnosti požadovanej proaktívnej podpory pre virtuálnu infraštruktúru, operačné systémy, vybrané aplikácie a zálohovanie uvedené v Oblasti č. 1 a Oblasti č. 2:, Hodnota / charakteristika: Elektronická a technická pomoc pri riešení problémov a otázok, objasnenie dokumentácie, sprostredkovanie oznámenia o rozšírenej a novej funkčnosti produktov a technológií.; Technické vlastnosti: Podrobnosti požadovanej proaktívnej podpory pre virtuálnu infraštruktúru, operačné systémy, vybrané aplikácie a zálohovanie uvedené v Oblasti č. 1 a Oblasti č. 2:, Hodnota / charakteristika: Podpora pri stanovení diagnostiky a rýchlejšieho vyriešenia vzniknutého problému, konzultácie pri riešení problémov vyskytujúcich sa v aktuálne podporovaných produktoch.; Technické vlastnosti: Podrobnosti požadovanej proaktívnej podpory pri prístupe a získavaní informácií:, Hodnota / charakteristika: Technické pokyny, návrhy riešení, informácie o vývoji a dostupnosti produktov, oznamy o ukončení podpory; podobnosti o známych problémoch vrátane náhradných riešení;sprostredkovanie odborných článkov.; Technické vlastnosti: Požaduje sa projektový manažment minimálne v rozsahu 1 MD mesačne a to najmä:, Hodnota / charakteristika: Riadenie a koordinácia projektového tímu vo fáze preberania podpory ako aj vo fáze poskytovania podpory, pravidelné stretnutia pracovnej skupiny min. 1x mesačne.; Technické vlastnosti: Požaduje sa evidencia zásahov na on-line portáli HelpDesku dodávateľa s oddelenými a zabezpečenými prístupmi pre pracovníkov objednávateľa (minimálne ssl a overovaním menom a heslom), so sledovaním statusu, časov otvorenia, prijatia a vyriešenia incidentu, s reportingom vykonaných činností a automatickou emailovou notifikáciou na definovaných riešiteľov:, Hodnota / charakteristika: Incidenty s najvyššou prioritou musia byť nahlasované telefonicky na centrálne číslo podpory dodávateľa; evidujú sa aj eskalačné procedúry pri nedodržaní časov reakcie a vyriešenia incidentu.
Dodávateľ | Spomedzi uchádzačov | Suma kontraktu | DPH | Mena | Dátum uzavretia kontraktu | Detaily |
---|---|---|---|---|---|---|
Vision IT Solutions, a. s. | 3 | 73 083,33 | 20% | EUR | 11. Júl 2018 |
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Odhadovaná suma (Bez DPH) | Konečná suma (Bez DPH) | Zaplatené | Mena | Rok | Typ | EU fondy | Počet zmlúv | Úspešné |
---|
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Suma obstarávania | Suma obstarávania_hidden | Mena | Dátum zverejnenia | Lehota na predkladanie ponúk | EU fondy | DT_hidden | Lehota_hidden |
---|
Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.