Obstarávanie

Zabezpečenie poskytovania služieb podpory Microsoft Premier Support


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
172 320,00
Konečná suma(Bez DPH):
0,00
Zaplatené:
0%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72222300-0
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 110 ZVO
Počet uzavretých zmlúv:
0

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Služby technickej podpory Microsoft Premier Support sú jedinečnou a špeciálnou ponukou spoločnosti pre softvérové produkty spoločnosti Microsoft Corporation so sídlom Redmond, WA, USA alebo jej regionálne prevádzky, ktoré sú oprávnené poskytovať služby Microsoft v rámci EÚ. Spoločnosť Microsoft Corporation je vlastníkom zdrojového kódu produktov na základe čoho vytvorila špecifickú službu pozostávajúcu z proaktívnej a reaktívnej starostlivosti o portfólio Microsoft produktov.; Tieto dve zložky sú navzájom integrálne prepojené prostredníctvom softvérových nástrojov, špecifickej metodológie a manažéra dodávky služby. Významná časť informačných systémov je založená na aplikáciách Microsoft, kedy v prípade poruchy hrozí kritická nefunkčnosť týchto aplikácií, čo by malo za následok významné narušenie kľúčových interných procesov, ako aj ohrozenie plnenia povinností, ktoré verejný obstarávateľ zabezpečuje vo verejnom záujme a ktoré mu vyplývajú z platnej legislatívy.; I. Hlavné oblasti služby predmetu zákazky:  I.1. RAP as a Service PLUS, I.2. Proaktívne služby, I.3. Reaktívne služby, I.4. Riadenie podpory, I.5. Remediačné služby; II. Všeobecný popis služieb – popisuje základné služby, ktoré zabezpečuje dodávateľ v rámci plnenia predmetu zákazky

Technická špecifikácia textová

Technické vlastnosti: I.1. RAP as a Service PLUS:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: Dodávateľ prostredníctvom alebo v spolupráci s akreditovanými špecialistami spoločnosti Microsoft, ak si to vyžadujú technické parametre služby, pomocou služby RAP (Risk Assessment Program); Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: a Service PLUS podrobne zanalyzuje prostredie z hľadiska efektivity, stability a bezpečnosti. Výstupom tejto analýzy je podrobný report s popisom chýb a návrhom možných zlepšení.; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: Služba RAP je poskytovaná prostredníctvom alebo v spolupráci s akreditovaným špecialistami spoločnosti Microsoft, ak si to vyžadujú technické parametre služby, pre nasledovné Microsoft technológie:; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: Windows Server, Windows klient, Hyper-V, Active Directory, Group policy object, Failover cluster, MS Exchange, MS SQL, MS SharePoint, System Center Configuration Manager,; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: System Center Operation Manager, Internet Information Service a prípadné ďalšie, ktoré budú počas trvania platnosti zmluvy dostupné. Služby pre všetky uvedené Microsoft technológie sú poskytované; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: na rovnakom princípe za účelom identifikácie a prevencie udalostí ohrozujúcich prevádzky schopnosť jednotlivých technológií.Služba sa skladá z nasledovných krokov:; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: 1. Zber údajov automatizovaným spôsobom, a to konfiguračných nastavení danej technológie, jej topológie a architektúry.; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: 2. Vyplnenie dotazníku pre identifikáciu procesov týkajúcich sa prevádzky a administrácie danej technológie.; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: 3. Automatické vyhodnotenie zozbieraných údajov a ich následné kategorizovanie do dvoch skupín:; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: a) definovanie zdravia alebo kondície systému (len pre službu RAP as a Service);; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: b) definovanie prevádzkových rizík.; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: Každá skupina bude členená podľa závažnosti do kategórií: Kritická, Veľmi závažná, Stredne závažná, Nízko závažná a Informatívna.; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: 4. Vytvorenie plánu odstránenia všetkých nálezov obsahujúceho prioritu vyriešenia, termín vyriešenia a zodpovednej osoby za odstránenie nálezu.; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: 5. Vytvorenie záverečnej správy obsahujúcej všetky nálezy.; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: 6. Možnosť opakovania zakúpených RAP služieb v internej réžii Objednávateľa ľubovoľne po dobu jedného roka od aktivácie služby.; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: Vyhodnotené údaje budú dostupné na jednom mieste a každý jeden nález bude mať uvedený: dátum vzniku, príslušnú kategóriu závažnosti,  dátum zmeny, stav (Aktívny, Neuzavretý Vyriešený),; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: stručný popis, detailný popis (odkaz na znalostnú databázu Objednávateľa), doporučený spôsob riešenia, poznámky a dotknuté objekty.; Technické vlastnosti: I.2. Proaktívne služby:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: Služba ADFS: Health Monitoring and Analytics Premium identifikuje problémy na pozadí ADFS a ponúka súbor odporúčaných krokov a riešení pre zachovanie najvyššej úrovne služby.Taktiež identifikuje a; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: monitoruje rizikové časti súvisiace s prevádzkovými aktivitami a postupmi, ktoré by mohli prispieť k nestabilite prostredia. Tieto vedomosti sú odovzdané spolu so zaškolením IT zamestnancov objednávľa; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: Služba POP Active Directory and Domain Controller Hardening pomáha zamestn. Objednávateľa v oblasti IT efektívne konfigurovať a zabezpečiť doménové radiče. Dodávateľ, prostredníctvom; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: alebo v spolupráci s akreditovanými špecialistami spoločnosti Microsoft – s funkciou Premier Field Engineer, ak si to vyžadujú technické parametre služby, a v spolupráci so zamestnancami; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: Objednávateľa identifikujú a vyladia konfiguráciu zabezpečenia doménových radičov v súlade so súborom odporúčaní spoločnosti Microsoft.; Technické vlastnosti: - Poradenstvo prevádzky IT technológií Microsoft:, Hodnota / charakteristika: a. Služby, ktoré pomáhajú pri vytváraní, nasadzovaní a podpore aplikácií vytvorených pomocou technológií Microsoft. Vyhodnotenie návrhu, operácií technickej implementácie; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: a odborný dohľad nad samotnou implementáciou, zaškolenie a transfer know how.; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: b. Analýza a posúdenie aktuálneho stavu. Analýza a posúdenie aktuálneho stavu infraštruktúry pomocou postupov a programov vyvinutých spoločnosťou Microsoft; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: pre zistenie stavu konfiguračných nastavení, „zdravia“ informačných technológií Microsoft a procesov pre riadenie prevádzky jednotlivých technológií.; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: c. Stabilizácia. Riešenie problémov a rizík identifikovaných v predchádzajúcej fáze a implementovanie optimalizačných opatrení pre zvýšenie spoľahlivosti a efektívnosti prevádzky; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: manažmentu zmien technológií v súlade s odporúčanými postupmi spoločnosti Microsoft.; Technické vlastnosti: I.3. Reaktívne služby:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: Reaktívne služby budú poskytované 24 hodín denne, 7 dní v týždni, za účelom riešenia všetkých problémov súvisiacich s prevádzkou počítačových systémov a technológií vyvíjaných a dodávaných; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: spoločnosťou Microsoft, ktorých úroveň je riešená a priorizovaná na základe závažnosti problému s možnosťou podpory formou návštevy na mieste plnenia predmetu zákazky. Reaktívna podpora vo forme; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: priamej technickej podpory od spoločnosti Microsoft garantovanej prostredníctvom zmluvy o službách podpory SLA. Garantovaný prístup k expertom spoločnosti Microsoft pre podporu 24 hodín denne, 7 dní; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: do týždňa pre rýchle a presné riešenie všetkých problémov súvisiacich s prevádzkou počítačových systémov a technológií vyvíjaných a dodávaných spoločnosťou Microsoft.; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: Termíny jednotlivých implementačných krokov pri dodaní remediačných, proaktívnych a reaktívnych služieb Microsoft Premier Support si dohodnú kontaktná osoba dodávateľa a kontaktná osoba Objednávateľa; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: podľa technických a personálnych možností bjednávateľa. Miestom plnenia je sídlo Objednávateľa. Objednávateľ zaistí vo svojich informačných systémoch vzdialené pripojenie tak,; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: aby mohol dodávateľ poskytovať službu Microsoft Premier Support vo všetkých prevádzkach Objednávateľa z miesta plnenia zmluvy.Pracovnou dobou Objednávateľa sa rozumie doba od 9:00 do 15:00 h.; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: Incidenty v rámci reaktívnej podpory sú riešené a priorizované v závislosti od ich závažnosti. Popis postupov pri jednotlivých úrovniach:; Technické vlastnosti: 1. Katastrofický dopad na prevádzku Objednávateľa: Objednávateľ prišiel kompletne o zásadné (kľúčové) procesy Objednávateľa a nemôže riadne pokračovať v práci., Hodnota / charakteristika: Situáciu je nutné začať riešiť okamžite, ohlásenie iba prostredníctvom telefónu.; Technické vlastnosti: Dodávateľ služby zabezpečí:, Hodnota / charakteristika: - reakcia na telefonát Objednávateľa maximálne počas 1 hodiny- čo najrýchlejší presun personálu a ďalších zdrojov spoločnosti Microsoft na pracovisko Objednávateľa; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: - riešenie situácie (24 hodín, 7 dní v týždni)                                  - urýchlená eskalácia na produktové skupiny v rámci spoločnosti Microsoft; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: - informovanie vyššieho vedenia spoločnosti Microsoft; Technické vlastnosti: Súčinnosť Objednávateľa:, Hodnota / charakteristika: - informovanie vyššieho vedenia Objednávateľa- pridelenie vhodných zdrojov na zaistenie nepretržitej činnosti (24 hodín, 7 dní v týždni); Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: - urýchlená spolupráca a reakcie orgánu riadenia zmien Objednávateľa.; Technické vlastnosti: A) Kritický dopad na prevádzku Objednávateľa: prevádzka Objednávateľa vykazuje závažné straty alebo poškodenie služieb., Hodnota / charakteristika: Situáciu je nutné začať riešiť počas 1 hodiny od ohlásenia,  ohlásenie prostredníctvom telefónu.; Technické vlastnosti: Dodávateľ služby zabezpečí:, Hodnota / charakteristika: - reakcia dodávateľa na prvý telefonát Objednávateľa počas maximálne 1 hodiny- personál a ďalšie zdroje spoločnosti Microsoft na pracovisku Objednávateľa podľa potreby; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: - riešenie situácie (24 hodín, 7 dní v týždni)- informovanie vyšších manažérov spoločnosti Microsoft; Technické vlastnosti: Súčinnosť Objednávateľa:, Hodnota / charakteristika: - pridelenie vhodných zdrojov na zaistenie nepretržitej činnosti 24 hodín, 7 dní v týždni)- urýchlená spolupráca a reakcie orgánu riadenia zmien Objednávateľa- informovanie vedenia Objednávateľa; Technické vlastnosti: V prípade incidentov závažnosti 1. a A) Dodávateľ:, Hodnota / charakteristika: - zabezpečí plnú súčinnosť 24x7 technických expertov aj eskalačného manažéra, ktorý bude zabezpečovať potrebné technické zdroje pre riešenie incidentu,; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: - zabezpečí eskaláciu problému na vyššie úrovne podpory Dodávateľa, k tvorcom zdrojového kódu, poskytne  informácie o riešení incidentu a po vyriešení problému exekutívny sumárny status report.; Technické vlastnosti: B)   Stredne závažný dopad na prevádzku Objednávateľa: prevádzka Objednávateľa vykazuje stredne závažné straty alebo narušenie služieb, avšak práca môže primerane pokračovať provizórnym spôsobom., Hodnota / charakteristika: Situáciu je nutné začať riešiť počas 2 pracovných hodín v rámci pracovnej doby Objednávateľa, ohlásenie prostredníctvom telefónu alebo webu.; Technické vlastnosti: Dodávateľ služby zabezpečí:, Hodnota / charakteristika: - reakcia na prvý telefonát alebo oznámenie situácie na web počas maximálne 2 hodín- riešenie situácie počas pracovnej doby Objednávateľa; Technické vlastnosti: Súčinnosť Objednávateľa:, Hodnota / charakteristika: - pridelenie vhodných zdrojov na zaistenie nepretržitej činnosti počas pracovnej doby- spolupráca a reakcie Objednávateľa najneskôr do 4 hodín počas pracovnej doby Objednávateľa; Technické vlastnosti: C)   Malý dopad na prevádzku Objednávateľa (kategória nízko závažná a Informatívna): prevádzka Objednávateľa funguje s menej závažným alebo so žiadnym poškodením služieb., Hodnota / charakteristika: Situáciu nie je potrebné riešiť skôr ako počas 4 hodín pracovnej doby, ohlásenie prostredníctvom telefónu alebo webu.; Technické vlastnosti: Dodávateľ služby zabezpečí:, Hodnota / charakteristika: - reakcia na prvý telefonát Objednávateľa alebo oznámenie situácie na web počas maximálne 4 hodín v rámci pracovnej doby Objednávateľa- riešenie situácie počas pracovnej doby Objednávateľa; Technické vlastnosti: Súčinnosť Objednávateľa:, Hodnota / charakteristika: - poskytnutie presných kontaktných údajov dodávateľovi od kontaktnej osoby Objednávateľa- schopnosť reagovať najneskôr do 24 hodín; Technické vlastnosti: Na účely reaktívnej podpory Dodávateľ zabezpečí:, Hodnota / charakteristika: - reaktívne služby prostredníctvom alebo v spolupráci so špecialistami akreditovanými spoločnosťou Microsoft na podporu všetkých nasadených a používaných Microsoft technológií,; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: - nahlasovanie incidentov prostredníctvom telefónu, mailu, webovou aplikáciou s evidenciou celej komunikácie a prehľadom stavu riešenia jednotlivých incidentov v online režime 24 h , 7 dní v týždni.; Technické vlastnosti: I.4. Riadenie podpory, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: - koordinácia služieb, zástupcami a koordinátormi oboch  strán - tzv. personál služieb, ktorý bude zabezpečovať realizáciu seminárov, podpory pri riešení problémov a asistenčnej podpory,; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: slúži ako informačný kanál, ktorý zabezpečuje spätnú väzbu ohľadne služieb a bude poskytovať služby, ktoré sa neodpočítajú od predplateného počtu hodín:; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: a)  plánovanie a zaisťovanie zdrojov - získanie základných informácií ohľadne potrieb podpory pre Objednávateľa a spoločná príprava plánu využívania služieb,; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: b) schôdzky a priebežné správy - v rámci tejto služby budú dodávané pravidelné priebežné správy o poskytnutých službách  počas uplynulého obdobia.; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: Budú usporadúvané porady, na ktorých sa prediskutujú jednotlivé činnosti v rámci služieb, zistí sa úroveň spokojnosti a prerokujú sa potrebné opatrenia či úpravy,; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: c) riadenie eskalácie - problémy s podporou, ktoré budú vyžadovať zapojenie iného personálu alebo spoločnosti Microsoft, bude riadiť personál služieb a urýchľovať ich vyriešenie.; Technické vlastnosti: I.5. Remediačné služby:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: - nadväzujúce služby po poskytnutí služby RAP,; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: - realizovanie nápravy zistených nedostatkov (remediácia) podľa požiadaviek definovaných v pláne, koučovaním lokálnych administrátorov, odborným dohľadom a transferom know-how; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: alebo samotným výkonom jednotlivých úkonov remediácie prostredníctvom alebo v spolupráci s certifikovanými špecialistami spoločnosti Microsoft,; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: v spolupráci s Objednávateľom na základe výstupov z RAP (časť plán odstránenia nálezov),; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: - poradenstvo akreditovaného špecialistu v oblasti technológií pre optimalizáciu prevádzky a správy Microsoft technológií ako sú,; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: plány, zálohy a obnovy, patchovanie, príprava pred migráciou, poradenstvo pri migrácií a iné.; Technické vlastnosti: II. Všeobecný popis služieb – popisuje základné služby, ktoré zabezpečuje dodávateľ v rámci plnenia predmetu zákazky, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: technický manažment Objednávateľa,; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: možnosť využívať služby Microsoft Premier Support, predĺženú technickú podporu verzií produktov (hot fix), pre ktoré už skončila komerčná podpora a je mimo túto službu nedostupná,; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: podpora Premier pri riešení problémov 24 h 7 dní v týždni,; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: odborné pracovné stretnutia Premier (workshopy),; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: odborné školenie osobou oprávnenou poskytovať školenia ohľadom produktov Microsoft,; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: priamy prístup k tvorcom softvéru Microsoft a zdrojovému kódu súčasných a budúcich produktov Microsoft,; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: pravidelné návštevy Technical account managera (ďalej len "TAM") u Objednávateľa v mieste plnenia zmluvy (Bratislava), minimálne dve návštevy mesačne,; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: proaktívne informovanie kontaktných osôb Objednávateľa o nových technológiách, vylepšeniach, aktualizáciách zabezpečenia,; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: manažment riešenia problémov. V prípade závažného problému typu CritSit návšteva u Objednávateľa v najbližšom možnom termíne z pohľadu dostupnosti TAMa, alebo jeho zástupcu,; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: pri proaktívnych službách (Healthcheck, Supportability Review,Workshop), poskytovanie konzultácie 1x za mesiac osobou oprávnenou poskytovať konzultácie ohľadom produktov Microsoft,; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: on-site support je určený najmä na profylaktiku, jednoduchú údržbu a riešenie jednoduchších problémov priamo na mieste technikom podpory,; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: pravidelné kontroly stavu spojené s poradenstvom a návrhom ďalších krokov v rámci aplikácie proaktívnych služieb,; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: reaktívne služby,; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: riešenie nahlásených problémov prostredníctvom Global TechnicalSupport centra spoločnosti Microsoft,; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: neobmedzený užívateľský prístup na Premier ServiceDesk,; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: prístup do znalostnej databázy určenej pre zákazníkov využívajúcich služby Microsoft Premier Support,; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: Healthcheck (RAP) podľa aktuálnej ponuky spoločnosti Microsoft,; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: kontrola nastavenia IT infraštruktúry Objednávateľa,; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: kontrola správnosti a konfigurácie z hľadiska výkonnosti, potenciálnych hrozieb,; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: návrhy a odporúčania pre ďalšiu prevádzku.

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: I. Hlavné oblasti služby predmetu zákazky, Jednotka: -, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: -; Technické vlastnosti: I.1. RAP as a Service PLUS:, Jednotka: -, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: -; Technické vlastnosti: Položka č.3 RAP as a Service PLUS for Active Directory, Jednotka: počet, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: Položka č.5 RAP as a Service PLUS for Exchange, Jednotka: počet, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: I.2. Proaktívne služby:, Jednotka: -, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: -; Technické vlastnosti: Položka č.8 POP (Proactive Operations Program)  - Active Directory Security: Domain and Domain Controller Hardening, Jednotka: počet, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: Položka č.6 Onboarding Accelerator - Deployment and Migration Assistance for Advanced Threat Analytics (ATA) Premium, Jednotka: počet, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: Položka č.7 Asistenčná podpora - hodiny asistenčnej podpory Všetky technológie - Poradenské služby k prevádzkovým problémom,transfer vedomostí, on-site support, vzdelávanie formou špecializovaných Workshopov, Jednotka: h, Minimum: , Maximum: 350, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: I.3. Reaktívne služby:, Jednotka: -, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: -; Technické vlastnosti: Položka č.1 Hodiny rezervované na riešenie problémov - všetky Microsoft technológie: reaktívne služby pri riešení incidentov, Jednotka: h, Minimum: , Maximum: 35, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: I.4. Riadenie podpory:, Jednotka: -, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: -; Technické vlastnosti: Položka č.2 Riadenie podpory dodávateľom, Jednotka: počet, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: I.5. Remediačné služby:, Jednotka: -, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: -; Technické vlastnosti: Položka č.4 Remediation - Side by Side, Jednotka: počet, Minimum: , Maximum: 2, Presná hodnota:

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.