Obstarávanie

Poskytovanie pracovnej zdravotnej služby


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Žilinská univerzita v Žiline - Rektorát
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
5 400,00
Konečná suma(Bez DPH):
2 775,00
Zaplatené:
51.38%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
60000000-8
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 110 ZVO
Jednotka:
služba
Množstvo:
1.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena bez DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Technická špecifikácia textová

Technické vlastnosti: Položka č. 2:  v zmysle z. č. 355/2007 Z. z  požadujeme  poskytovať poradenstvo a navrhovať opatrenia na:, Hodnota / charakteristika: znižovanie expozície zamestnancov zdraviu škodlivým faktorom práce a pracovného prostredia.; Technické vlastnosti: Položka č. 2:  v zmysle z. č. 355/2007 Z. z  požadujeme  poskytovať poradenstvo a navrhovať opatrenia na stav pracovného prostredia z hľadiska ochrany zdravia zamestnancov:, Hodnota / charakteristika: dispozičné, priestorové a ergonomické riešenie pracoviska, vetranie, vykurovanie, osvetlenie z hľadiska vhodnosti  na vykonávané pracovné činnosti a používané technológie alebo plánované technológie.; Technické vlastnosti: Položka č. 2: požadujeme poskytovať poradenstvo a navrhovať opatrenia na:, Hodnota / charakteristika: zabezpečenie dostatočného množstva pitnej vody na pracovisku.; Technické vlastnosti: Položka č. 2:  v zmysle z. č. 355/2007 Z. z  požadujeme  poskytovať poradenstvo a navrhovať opatrenia pre:, Hodnota / charakteristika: Zariadenia na osobnú hygienu a na iné zariadenia pre zamestnancov, ktorými sú priestory na umývanie a sušenie pracovnej obuvi, pranie a sušenie pracovných odevov, ohrievarne a oddychové miestnosti.; Technické vlastnosti: Položka č. 2:  v zmysle z. č. 355/2007 Z. z  požadujeme  poskytovať poradenstvo objednávateľovi (zamestnávateľovi) i zamestnancom:, Hodnota / charakteristika: pri plánovaní a organizácii práce a odpočinku vrátane usporiadania pracovísk a pracovných miest, technológiách a látkach, ktoré sa používajú pri práci a ktoré môžu ohroziť zdravie,; Technické vlastnosti: Položka č. 2:  v zmysle z. č. 355/2007 Z. z  požadujeme  poskytovať poradenstvo objednávateľovi (zamestnávateľovi) i zamestnancom:, Hodnota / charakteristika: pri ochrane a kladnom ovplyvňovaní zdravia, pri hygiene, fyziológii a psychológii práce, ergonómii vrátane prostriedkov individuálnej ochrany a kolektívnej ochrany.; Technické vlastnosti: Položka č. 2:  v zmysle z. č. 355/2007 Z. z  požadujeme  poskytovať poradenstvo a navrhovať opatrenia pre:, Hodnota / charakteristika: stravovanie zamestnancov, stravovacie zariadenia a ubytovacie zariadenia , ktoré prevádzkuje verejný obstarávateľ z hľadiska dodržiavania požiadaviek ustanovených osobitnými predpismi.; Technické vlastnosti: Položka č. 2: požadujeme:, Hodnota / charakteristika: Účasť na vypracúvaní a spoluprácu na realizovaní programov ochrany a podpory zdravia zamestnancov; na zlepšovaní pracovných podmienok .; Technické vlastnosti: Položka č. 2: požadujeme:, Hodnota / charakteristika: účasť na vyhodnocovaní nových zariadení a technológií zo zdravotného hľadiska; účasť na opatreniach pracovnej rehabilitácie; účasť na rozboroch pracovnej neschopnosti, chorôb z povolania.; Technické vlastnosti: Položka č. 2: požadujeme:, Hodnota / charakteristika: účasť na vyhodnocovaní  zdravotných rizík a ochorení súvisiacich s prácou.; Technické vlastnosti: Položka č. 2: požadujeme:, Hodnota / charakteristika: spolupracovať pri poskytovaní informácií, výcviku a výchovy v oblasti ochrany a kladného ovplyvňovania zdravia, hygieny, fyziológie a psychológie práce a ergonómii.

Technická špecifikácia číselná

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
Inštitút bezpečnosti práce, s.r.o. 3 3 330,00 20% EUR 22. Marec 2018 157551

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.