Obstarávanie

Oprava zariadenia-dochádzkový systém


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
3 000,00
Konečná suma(Bez DPH):
2 041,66
Zaplatené:
68.05%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
50340000-0
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 110 ZVO
Jednotka:
súbor položiek
Množstvo:
1.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Údržba a oprava zariadenia monitorujúceho vstup do budovy a evidenciu dochádzky

Technická špecifikácia textová

Technické vlastnosti: Údržba a (oprava) periférnych zariadení (snímačov), Hodnota / charakteristika: počas platnosti zmluvy; Technické vlastnosti: Údržba a (oprava) hardvérového a softvérového príslušenstva, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Údržba a oprava spojovacích vodičov pasívnych a aktívnych častí, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Údržba UPS, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Údržba (oprava) riadiacej stanice (PC), Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Údržba (oprava) WBox 42 - externá anténa, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Údržba (oprava) WBox 42 - Hpo - riadiaca jednotka, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Update softvéru KRIVÁŇ, webové rozhranie systém WIS/K, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Oprava elektromagnetickej zámky, Hodnota / charakteristika:

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: Údržba a oprava zariadenia, Jednotka: spr, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: Cena práce za údržbu a opravu, Jednotka: hod, Minimum: 0, Maximum: 30, Presná hodnota:

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
WEGA LH, s.r.o. 1 2 450,00 20% EUR 15. Marec 2018 157005

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.