Dodávka informačného systému (nástroja) umožňujúceho efektívne riadenie tiketov v procesoch prevádzky a podpory IT služieb v súlade s best practices podľa ITIL. Softvérový balík pre podporu prevádzky (pomáha riadiť procesy správy a podpory prevádzky IT služieb pomocou elektronických tiketov, v ktorých sú zaznamenávané informácie o charakteristikách jednotlivých prípadov počas celého ich životného cyklu.
Technické vlastnosti: Požadované parametre/funkcionality /služby, Hodnota / charakteristika: Hodnota/charakteristika; Technické vlastnosti: Požaduje sa webová aplikácia (ďalej len „softvér“) inštalovaná/ý u Objednávateľa., Hodnota / charakteristika: ÁNO; Technické vlastnosti: Inštalácia musí obsahovať web server., Hodnota / charakteristika: ÁNO; Technické vlastnosti: Inštalácia musí obsahovať vlastnú databázu a nevyžaduje ukladanie údajov mimo prostredia Objednávateľa, Hodnota / charakteristika: ÁNO; Technické vlastnosti: Softvér musí byť použiteľný pomocou moderného internetového prehliadača , Hodnota / charakteristika: ÁNO; Technické vlastnosti: Funkcionality softvéru:- Riadenie interakcií s používateľmi;- Riadenie incidentov;- Riadenie servisných požiadaviek;- Správa konfigurácií;- Správa používateľov;- Manažment znalostí;- Obsahuje intranetový portál pre používateľov IT služieb pre zadávanie a sledovanie vlastných tiketov;- Rozhranie pre používateľov IT služieb v slovenčine; , Hodnota / charakteristika: ÁNO; Technické vlastnosti: Funkcionality softvéru: - Zber spätnej väzby od používateľov;- Odovzdávanie tiketov medzi viacerými skupinami podpory;- Vytváranie nových príspevkov k tiketom pri ich spracovaní a vzájomnej komunikácii;- Automatické uchovávanie komunikácie a histórie tiketov;- Automatické e-mailové notifikácie používateľov;- Eskalácie tiketov;- Rozdelenie tiketov do priečinkov s rôznym nastavením prístupových práv;, Hodnota / charakteristika: ÁNO; Technické vlastnosti: Inštaláciu vykoná Dodávateľ., Hodnota / charakteristika: ÁNO; Technické vlastnosti: Tento predmet zákazky nezahŕňa dodanie HW infraštruktúry., Hodnota / charakteristika: ÁNO; Technické vlastnosti: Softvér musí byť prevádzkovateľný na virtualizačnej platforme., Hodnota / charakteristika: ÁNO; Technické vlastnosti: Správa tiketov počas ich životného cyklu podľa ITIL., Hodnota / charakteristika: ÁNO; Technické vlastnosti: Rozsah atribútov tiketu podľa požiadaviek ITIL., Hodnota / charakteristika: ÁNO; Technické vlastnosti: Zobrazenia náhľadov na zoznam tiketov a ich filtrácie., Hodnota / charakteristika: ÁNO; Technické vlastnosti: Práca s tiketmi pomocou predpripravených akcií na ich spracovanie., Hodnota / charakteristika: ÁNO; Technické vlastnosti: Požadujú sa predpripravené akcie spracovania tiketu:- zaznamenanie komunikácie, odpovedanie na správu, preposlanie správy, presunutie tiketu do iného priečinku, zmena priority, zmena vlastníctva, nastavenie zodpovednosti za ďalšie riešenie, nastavenie zákazníka, zaznamenanie aktivity alebo rozhodnutia, pozastavenie tiketu, Hodnota / charakteristika: ÁNO; Technické vlastnosti: Automatické ukladanie histórie zmien tiketu., Hodnota / charakteristika: ÁNO; Technické vlastnosti: Systém musí poskytnúť funkcionalitu prepojenia tiketov pomocou odkazov., Hodnota / charakteristika: ÁNO; Technické vlastnosti: Systém musí poskytnúť funkcionalitu vykonania hromadnej zmeny vybraných tiketov., Hodnota / charakteristika: ÁNO; Technické vlastnosti: Systém musí poskytnúť funkcionalitu zlúčenia viacerých tiketov do jedného., Hodnota / charakteristika: ÁNO; Technické vlastnosti: Systém musí poskytnúť funkcionalitu fulltextového vyhľadávania v tiketoch., Hodnota / charakteristika: ÁNO; Technické vlastnosti: Systém musí poskytnúť nasledovné funkcionality integrácie s elektronickou poštou:- automatické odpovede, notifikácie, vytvorenie nového tiketu zo správy, aktualizácia tiketu zo správy s odpoveďou, Hodnota / charakteristika: ÁNO; Technické vlastnosti: Podpora MIME správ s prílohami., Hodnota / charakteristika: ÁNO; Technické vlastnosti: Automatická konverzia HTML správy na text pri prijatí HTML správy., Hodnota / charakteristika: ÁNO; Technické vlastnosti: Rozpoznanie prislúchajúceho tiketu pri prijatí odpovede na správu., Hodnota / charakteristika: ÁNO; Technické vlastnosti: Preddefinované e-mailové notifikácie pri nasledovných situáciách:- vytvorenie tiketu, eskalácia tiketu, upozornenie pred eskaláciou tiketu, doplnenie informácií k tiketu, zmena vlastníka tiketu, nastavenie pripomienky, zmena zodpovednosti za tiket, Hodnota / charakteristika: ÁNO; Technické vlastnosti: Konfigurovateľné znenie automatických odpovedí., Hodnota / charakteristika: ÁNO; Technické vlastnosti: Obsahuje rozhranie pre prístup zákazníka resp. bežného používateľa služieb., Hodnota / charakteristika: ÁNO; Technické vlastnosti: Obsahuje rozhranie pre prácu operátorov a pracovníkov podpory služieb., Hodnota / charakteristika: ÁNO; Technické vlastnosti: Rozhranie pre bežných používateľov lokalizované do slovenského / českého jazyka., Hodnota / charakteristika: ÁNO; Technické vlastnosti: Softvér musí umožniť seba-registráciu nového používateľa služieb cez portál., Hodnota / charakteristika: ÁNO; Technické vlastnosti: Softvér musí uchovávať a používať koncept vlastníka tiketu podľa ITIL., Hodnota / charakteristika: ÁNO; Technické vlastnosti: Softvér musí umožniť poveriť spracovaním tiketu iného používateľa pri zachovaní vlastníka., Hodnota / charakteristika: ÁNO; Technické vlastnosti: Softvér musí umožniť vlastníkovi tiketu uzamknúť tiket proti zmenám iných používateľov., Hodnota / charakteristika: ÁNO; Technické vlastnosti: Softvér musí umožniť nastaviť eskalácie tiketov pri priblížení alebo dosiahnutí stanovenej doby bez vykonania zmeny tiketu s ohľadom na definovanú pracovnú dobu a sviatky., Hodnota / charakteristika: ÁNO; Technické vlastnosti: Konfigurácia prístupových práv k tiketom pomocou konceptu používateľských rôl., Hodnota / charakteristika: ÁNO; Technické vlastnosti: Konfigurácia priečinkov pre ukladanie tiketov s odlišným nastavením prístupových práv., Hodnota / charakteristika: ÁNO; Technické vlastnosti: Riadenie podporovaných procesov ITSM v súlade s ITIL v3., Hodnota / charakteristika: ÁNO; Technické vlastnosti: Softvér musí umožniť konfiguráciu vlastného výberu z prednastavených notifikácií pracovníkmi podpory., Hodnota / charakteristika: ÁNO; Technické vlastnosti: Poskytuje zber spätnej väzby od používateľov služieb a jej vyhodnocovanie., Hodnota / charakteristika: ÁNO; Technické vlastnosti: Softvér musí umožniť správu používateľov v Microsoft Active Directory., Hodnota / charakteristika: ÁNO; Technické vlastnosti: Existujúce rozhrania pre integrácie s inými systémami:, Hodnota / charakteristika: ÁNO; Technické vlastnosti: Softvér musí podporovať nasledovné technológie a protokoly pre integráciu s ďalšími systémami:- LDAP pre integráciu s MS Active Directory a ďalšími adresárovými službami- SMTP, POP3, IMAP pre integráciu so systémami elektronickej pošty, umožňujúcu vytváranie a dopĺňanie tiketov z prijatých e-mailov a zasielanie notifikácií- import a export údajov vo formáte CSV- web services a SOAP/HTTP, Hodnota / charakteristika: ÁNO; Technické vlastnosti: Licencia softvéru musí zahŕňať ročnú bezplatnú podporu a v rámci tejto podpory sa požaduje poskytnutie aktualizácie (upgrade) prípadných nových verzií programu., Hodnota / charakteristika: ÁNO; Technické vlastnosti: Všetky licenčné poplatky pre efektívne používanie požadovaného softvéru musia byť zahrnuté v cene tohto predmetu zákazky., Hodnota / charakteristika: ÁNO; Technické vlastnosti: Dokumentácia k softvéru:- Používateľská príručka pre používateľov služieb IT obsahujúca pracovné pokyny pre vykonávanie bežných pracovných postupov pri vytváraní a prezeraní vlastných tiketov v elektronickej podobe., Hodnota / charakteristika: ÁNO; Technické vlastnosti: Dokumentácia k softvéru:- Používateľská príručka pre operátorov obsahujúca pracovné pokyny pre vykonávanie bežných pracovných postupov pri spracovaní a riešení tiketov v elektronickej podobe., Hodnota / charakteristika: ÁNO; Technické vlastnosti: Dokumentácia k softvéru:- Používateľská príručka pre administrátora obsahujúca pracovné pokyny pre vykonávanie bežných pracovných postupov pri správe používateľov v elektronickej podobe., Hodnota / charakteristika: ÁNO; Technické vlastnosti: Vrátane poskytnutia školení:- Školenie 2 administrátorov pre správu - Školenie 20 kľúčových pracovníkov podpory na používanie, Hodnota / charakteristika: ÁNO
Technické vlastnosti: Licencia trvalého charakteru s neobmedzenou platnosťou pre použitie softvéru v nasledovnom rozsahu:• prevádzka 1 inštancie aplikačného servera a 1 inštancie web servera• prístup pre max. 3 definovaných používateľov na úrovni administrátora systému • prístup pre max. 100 definovaných používateľov na úrovni pracovníka podpory s prístupom k operátorskému rozhraniu pre spracovanie tiketov• prístup pre max. 500 používateľov na úrovni používateľov služieb helpdesku s prístupom k rozhraniu pre bežného používateľa služieb IT, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1
Dodávateľ | Spomedzi uchádzačov | Suma kontraktu | DPH | Mena | Dátum uzavretia kontraktu | Detaily |
---|---|---|---|---|---|---|
eGroup Solutions, a. s. | 7 | 51 666,67 | 20% | EUR | 22. November 2017 |
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Odhadovaná suma (Bez DPH) | Konečná suma (Bez DPH) | Zaplatené | Mena | Rok | Typ | EU fondy | Počet zmlúv | Úspešné |
---|
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Suma obstarávania | Suma obstarávania_hidden | Mena | Dátum zverejnenia | Lehota na predkladanie ponúk | EU fondy | DT_hidden | Lehota_hidden |
---|
Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.