Vyhotovenie matričného podkladu identifikačného preukazu, jeho tlač ofsetom, personalizácia laserom, tlač sprievodného listu k preukazu a personalizácia listu, ich kompletizácia, strojové obálkovanie a dodanie Objednávateľovi, a to spôsobom a v rozsahu uvedenými v jednotlivých objednávkach Objednávateľa.; Výroba plastovej karty (identifikačný preukaz) :; • plastová karta bez mikroprocesoru alebo magnetického pruhu• súlad s ISO/IEC 7810 – Identifikačné preukazy • rozmer (šírka x výška x hrúbka) 85,60 mm x 53,98 mm x 0,76 mm• technika tlače: ofset• farebnosť 5 + 4 (obsahuje 1 + 0 UV farbu) s oteruvzdornou krycou vrstvou aplikovanou na povrchu karty• životnosť preukazu (kvalita, farebná stálosť matričného podkladu aj personalizovaného textu, čitateľnosť) – 10 rokov; • ochranné prvky - na jednej strane preukazu - neviditeľná farba reagujúca pod UV svetlom. Touto farbou budú vytlačené hviezdy a znak SK, logo Objednávateľa a názov Objednávateľa ; a) Identifikačný preukaz obojstranný:; Na jednej strane preukazu je umiestnený názov preukazu a obsahuje tieto údaje:• priezvisko a meno držiteľa;• osobné identifikačné číslo držiteľa;• dátum narodenia držiteľa;• dátum skončenia platnosti preukazu;• kód ISO členského štátu - SK;• identifikačné číslo Objednávateľa (4-miestny kód);• identifikačné číslo preukazu;; Na druhej strane sú tieto údaje: • označenie P, resp. bez označenia;• názov a logo Objednávateľa;• názov preukazu• titul pred , meno, priezvisko, titul za držiteľa;• rodné číslo alebo iné identifikačné číslo držiteľa;• dátum narodenia držiteľa;• kód Objednávateľa (2 miestny kód);• dátum začatia platnosti preukazu; • dátum konca platnosti preukazu;• záznamy Objednávateľa (obchodné meno Objednávateľa, údaje slúžiace na verifikáciu preukazu, interné identifikačné číslo držiteľa, čiarový kód); b) Identifikačný preukaz samostatný:; Na jednej strane je umiestnený preukaz s jeho názvom a obsahuje tieto údaje: • označenie P, resp. bez označenia,priezvisko a meno držiteľa;• osobné identifikačné číslo držiteľa; • dátum narodenia držiteľa;• dátum skončenia platnosti preukazu;• kód ISO členského štátu - SK;• identifikačné číslo Objednávateľa (4-miestny kód);• identifikačné číslo preukazu;; Na druhej strane Identifikačného preukazu – samostatného • text, ktorý obsahuje údaje slúžiace pre verifikáciu preukazu;; Výroba karty:Výroba matričného podkladu, tlač ofsetom, jej obojstranná personalizácia laserom na základe elektronicky zaslaných dát v dávkach v presne stanovenej štruktúre, čiarový kód interného identifikačného čísla držiteľa.; Balenie presne podľa podkladov zadaných v odosielaných dávkach:Balenie viacerých identifikačných preukazov rozdelených pre 37 odberných miest Objednávateľa do papierových obalov, alebo jednotlivo do obálok so sprievodným listom na odoslanie držiteľovi identifikačného preukazu poštou „Doporučene“ a „Do vlastných rúk“, resp. doručené na odberné miesto Objednávateľa v rámci celej SR.; Obsah zásielky, obálkovanie a distribúcia:Dodanie preukazov na odberné miesto Objednávateľa v pomere cca 1/4 neobálkované a 3/4 obálkované na zaslanie poštou držiteľovi preukazu. Strojové obálkovanie a párovanie sprievodného listu s preukazmi v počte jeden až štyri preukazy s jedným sprievodným listom.; Obálky:• typ obálky – C6/C5 s okienkom vpravo, resp. vpravo i vľavo, farebnosť – 2+0tlač na obálku – tlač loga, názvu a adresy Objednávateľa a text „Do vlastných rúk“. Personalizácia textu „Poštovné úverované“na dvojokienkové obálky a na jednookienkové obálky podľa požiadavky Objednávateľa.• typ obálky C6/C5 s dvomi okienkami vpravo i vľavo, farebnosť – 2+0 – denné dávky• typ obálky C6/C5 s jedným okienkom vpravo, farebnosť – 2+0- týždenné dávky a ročná dávka• Obálka C6/C5 – vhodná pre strojové spracovanie• Rozmer: 114 x 229 mm• Okienko vpravo (104mm)• Okienko vľavo (60mm); Obálky: • Papier: 80 g/m2; Sprievodné listy:• pre prípady (nový držiteľ identifikačného preukazu, výmena identifikačného preukazu...) štandardný list držiteľovi, A4, papier 80g/m² (farebnosť 4 + 0), personalizovaný, (text dodá Objednávateľ)• jednorazové vyhotovenie typu listu typu „zmena“, A4, papier 80g/m² v požadovanom množstve raz ročne (farebnosť 4 + 0), personalizovaný (text dodá Objednávateľ).; Distribúcia: ; • denné dávky: doručenie a podanie zaobálkovaných dokumentov na poštu Bratislava 12, Tomášikova 54 v mene Objednávateľa na základe úveru poštovného zriadeného Objednávateľom (zahŕňa aj komunikáciu so Slovenskou poštou, a. s. týkajúcu sa podania, a to najmä generovanie elektronických podacích hárkov, vyžiadanie podacích čísiel na zásielky od Slovenskej pošty, a.s., uplatňovanie zliav na poštovnom a pod.), doručenie zoznamu distribuovaných preukazov Objednávateľovi v presne definovanej štruktúre.; • týždenné dávky: 37 odberateľských miest Objednávateľa nachádzajúcich sa v rámci SR; • ročná dávka: 37 odberateľských miest Objednávateľa nachádzajúcich sa v rámci SR; • maximálna lehota dodávky na určené miesto od odoslania podkladov Dodávateľovi neprekročí 10 pracovných dní pri výmene preukazov a v ostatných prípadoch (týždenné dávky) a 15 pracovných dní pri zmene (raz ročne).; • lehota dodávky na poštu pri novom držiteľovi identifikačného preukazu (denné dávky) max. 5 pracovných dní.; Množstvo predmetu zákazky: 280 000 ks , z toho cca 300 ks samostatného preukazu.; Bezpečnosť spracovania osobných údajov:; Z dodávateľom predložených bezpečnostných opatrení na ochranu spracúvaných osobných údajov musí byť zrejmé plnenie minimálne nasledovných základných podmienok:; - Celý proces prenosu údajov bude prebiehať v súlade s ustanoveniami zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej „zákon č. 122/2013 Z. z.“ alebo „zákon o OOÚ“) a v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov účinných v čase prenosu údajov.; - Na strane dodávateľa sú prijaté odborné, technické, organizačné a personálne opatrenia na ochranu osobných údajov v celom procese realizácie predmetu zákazky tak, aby bola dodržaná vyššie uvedená legislatíva.; - Celý proces spracúvania osobných údajov v IS prebieha v uzavretej IT sieti, v uzavretom bezpečnostnom systéme bez možnosti neoprávneného vonkajšieho prístupu.; - Dáta v elektronickej forme sú v celom procese realizácie predmetu zákazky premiestňované len v zašifrovanom formáte.; - Je zabezpečená jednoznačná identifikácia každého používateľa v IS pri narábaní s osobnými údajmi. ; - Osobné údaje sú v IS ukladané len bezpečným spôsobom (napr. v zašifrovanom tvare).; - Každá činnosť pri spracúvaní osobných údajov je v IS zaznamenaná pre prípad možného šetrenia bezpečnostného incidentu.; - Likvidácia osobných údajov je vykonávaná bezpečným spôsobom tak, že ich obnovenie už nie je možné.; - Všetky objekty a priestory, v ktorých sa spracúvajú osobné údaje, sú nepretržite zaistené minimálne nasledovanými bezpečnostnými opatreniami: strážna služba, oddelené režimové priestory, systém riadených vstupov, monitorovací kamerový systém, elektronická zabezpečovacia signalizácia.; - Sú zavedené režimové opatrenia vo všetkých štádiách výroby zahŕňajúce bezpečnostné opatrenia pri skladovaní vyrobených matričných podkladov, personalizácii, obálkovaní, balení, skladovaní personalizovaných preukazov, expedícii.; Štruktúra odovzdávania údajov:; Objednávka bude pozostávať za každú pobočku z niektorých zo súborov:; - so zoznamom žiadateľov, požadujúcich zaslanie karty poštou pre samostatný v objednávke konkrétne definovaný jednostranový identifikačný preukaz (PEO); - so zoznamom žiadateľov, ktorí požadujú osobné prevzatie (či už vlastnou osobou, alebo prostredníctvom splnomocnenej osoby) pre samostatný v objednávke konkrétne definovaný jednostranový identifikačný preukaz (OEO); - so zoznamom žiadateľov, požadujúcich zaslanie identifikačného preukazu poštou pre obojstranný identifikačný preukaz (POO); - so zoznamom žiadateľov, ktorí požadujú osobné prevzatie (či už vlastnou osobou, alebo prostredníctvom splnomocnenej osoby) pre obojstranný preukaz z dôvodu výmeny, straty... (OOO); - so zoznamom žiadateľov, požadujúcich zaslanie identifikačného preukazu poštou pre obojstranný preukaz z dôvodu vzniku vzťahu (POV); - so zoznamom žiadateľov, ktorým bol preukaz vydaný z dôvodu zmeny vzťahu a teda bude dodaný poštou obojstranný preukaz s iným sprievodným listom , list pri zmene vzťahu (POZ).; Počet súborov v objednávke bude maximálne 6x37 = 222 dávok, v prípade ak sa budú tlačiť obidva typy preukazov. V prípade, ak za danú pobočku nebude zaevidovaná ani jedna žiadosť o vydanie karty, bude vygenerovaný súbor iba s hlavičkou. Súbory budú textové, pričom jednotlivé údaje budú oddelené znakom „|“ (pipa). Kódová stránka bude 8859-2.; Formát a spôsob evidencie objednaných identifikačných preukazov:; Dodávateľ sa zaväzuje minimálne raz týždenne elektronicky zasielať informáciu Objednávateľovi o aktuálnom stave skladu matričného podkladu identifikačného preukazu vo forme tabuľky kde bude uvedené:1. počiatočný stav preukazov k 1. dňu aktuálneho mesiaca2. počet personalizovaných preukazov za každý pracovný deň v mesiaci samostatne s uvedením čísla objednávky, na základe ktorej prebehla personalizácia3. zostatok preukazov na sklade po ukončení personalizácie.
Technické vlastnosti: Obojstranné preukazy, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 280000
Dodávateľ | Spomedzi uchádzačov | Suma kontraktu | DPH | Mena | Dátum uzavretia kontraktu | Detaily |
---|---|---|---|---|---|---|
ANY Biztonsági Nyomda Nyrt. | 3 | 169 166,67 | 20% | EUR | 30. Október 2017 |
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Odhadovaná suma (Bez DPH) | Konečná suma (Bez DPH) | Zaplatené | Mena | Rok | Typ | EU fondy | Počet zmlúv | Úspešné |
---|
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Suma obstarávania | Suma obstarávania_hidden | Mena | Dátum zverejnenia | Lehota na predkladanie ponúk | EU fondy | DT_hidden | Lehota_hidden |
---|
Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.