Obstarávanie

Organizačno - technické zabezpečenie konferencie


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
5 520,00
Konečná suma(Bez DPH):
4 555,59
Zaplatené:
82.52%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
55120000-7
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 110 ZVO
Jednotka:
celok
Množstvo:
1.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Predmetom zákazky je organizačno - technické zabezpečenie konferencie v dňoch 24.10.2017-25.10.2017 v rozsahu zabezpečenia konferenčnej miestnosti vrátane konferenčnej techniky a cataringových služieb pre 50 osôb.

Technická špecifikácia textová

Technické vlastnosti: 1. Konferenčná miestnosť, Hodnota / charakteristika: 24.10.2017, 08:00 - 19:00 hod. (11 hodín) 25.10.2017, 08:00 - 18:00 hod. (10 hodín); Technické vlastnosti: 1.1. Konferenčná miestnosť, Hodnota / charakteristika: - ozvučený predsednícky stôl - 5 miestny s mikrofónmi; konferenčené sedenie pre 50 osôb v tvare U s mikrofónmi; ; Technické vlastnosti: 1.1. Konferenčná miestnosť, Hodnota / charakteristika: - možnosť doplnenia sedenia pre 20 osôb - kino sedenie; Technické vlastnosti: 1.1. Konferenčná miestnosť, Hodnota / charakteristika: - registračný pult (3 ks stolov) vo vestibule pred konferenčnou miestnosťou; Technické vlastnosti: 1.2. Konferenčná technika, Hodnota / charakteristika: bezdrôtový mobilný mikrofón - ručný (2 ks); pevný mikrofón (22 ks); notebook s balíkom Microsoft Office s USB výstupmi; dataprojektor; bezdrôtový ovládač dataprojektora; pevné premietacie plátno;; Technické vlastnosti: 1.2 Konferenčná technika, Hodnota / charakteristika: laserové ukazovátko; wifi pripojenie na internet; technická obsluba; Technické vlastnosti: 2. Catering, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 2.1. Kávové prestávky, Hodnota / charakteristika: - pre 50 osôb dňa 24.10.2017 - 2x - pre 50 osôb dňa 25.10.2017 -2x; Technické vlastnosti: 2.1. Kávové prestávky , Hodnota / charakteristika: variant I: káva, mlieko, cukor, čaj ovocný/čierny, nealko nápoj (0,25l/osoba), múčnik/kanapka; Technické vlastnosti: 2.1. Kávové prestávky , Hodnota / charakteristika: variant II: káva, mlieko, cukor, čaj ovocný/čierny, nealko nápoj (0,25l/osoba), slané pečivo; ; Technické vlastnosti: 2.1. Kávové prestávky , Hodnota / charakteristika: minerálna voda (0,5l/osoba) - 50x; Technické vlastnosti: 2.2. Obed, Hodnota / charakteristika: - 24.10.2017 pre 50 osôb; Technické vlastnosti: 2.2. Obed, Hodnota / charakteristika: - menu pre 50 osôb (polievka, hlavné jedlo, zákusok, káva, 1 x nealko nápoj), trvanie obeda 1,5 hodiny; Technické vlastnosti: 2.2. Obed, Hodnota / charakteristika: Presný čas pre podávanie obeda sa upresní podľa programu, minimálne 2 dni pred začiatkom konferencie; Technické vlastnosti: 2.2. Obed, Hodnota / charakteristika: - 25.10.2017 pre 50 osôb; Technické vlastnosti: 2.2. Obed, Hodnota / charakteristika: - menu pre 50 osôb (polievka, hlavné jedlo, zákusok, káva, 1 x nealko nápoj), trvanie obeda 1,5 hodiny; Technické vlastnosti: 2.2. Obed, Hodnota / charakteristika: Presný čas pre podávanie obeda sa upresní podľa programu, minimálne 2 dni pred začiatkom konferencie; Technické vlastnosti: 2.3. Spoločenský večer, Hodnota / charakteristika: 24.10.2017 pre 50 osôb; Technické vlastnosti: 2.3. Spoločenský večer, Hodnota / charakteristika: - štýl švédskych stolov v rozsahu: aperitív, 3 druhy hlavného jedla (teplý bufet), studený bufet, ovocné misy, zeleninové šaláty, banketové pečivo, nealko nápoje, káva.; Technické vlastnosti: 2.3. Spoločenský večer, Hodnota / charakteristika: Presný čas začiatku spoločenského večera sa upresní podľa programu, minimálne 2 dni začiatkom konferencie

Technická špecifikácia číselná

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
PAXTRAVEL, s. r. o. 2 4 555,59 0% EUR 25. August 2017 144750

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.