Obstarávanie

MODERNIZÁCIA IS PRE EL. SPRÁVU REGISTRATÚRY PRE SÚČASNÉ TECHNOLOGICKÉ A ORGANIZAČNÉ PROSTREDIE


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Detská fakultná nemocnica s poliklinikou Bratislava
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
205 333,00
Konečná suma(Bez DPH):
167 083,33
Zaplatené:
81.37%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
48000000-8
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 110 ZVO
Jednotka:
riešenie
Množstvo:
1.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena bez DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

rekonfigurácia vlastností podateľne; konfigurácia integrácie na eDesk ÚPVS; rekonfigurácia vlastností správy záznamov; rekonfigurácia vlastností správy spisov; rekonfigurácia vlastností príručnej registratúry; rekonfigurácia vlastností registratúrneho strediska; rekonfigurácia vlastností denníka úloh; rekonfigurácia vlastností správy formulárov; rekonfigurácia vlastností správy zmlúv; rekonfigurácia vlastností správy interných smerníc, metodických usmernení, príkazov riaditeľa; rekonfigurácia vlastností správy legislatívnych predpisov (zákony); rekonfigurácia vlastností organizačnej štruktúry; rekonfigurácia vlastností intranetového portálu (zmluvy, objednávky, faktúry, interné smernice, legislatíva); rekonfigurácia dátového modelu systému; rekonfigurácia importu chorobopisov; rekonfigurácia procesu pre prijaté poštové záznamy; rekonfigurácia procesu pre prijaté záznamy z eDesk ÚPVS; rekonfigurácia procesu odosielané poštové záznamy; rekonfigurácia procesu odosielané záznamy do eDesk ÚPVS; rekonfigurácia procesu schvaľovanie žiadaniek (externé, interné); migrácia dát; overenie správnosti migrovaných dát; overenie funkčnosti, UAT testy; reinštalácia systému do aktuálne používaných informačných technológií objednávateľa predmetu zákazky; úprava príručiek

Technická špecifikácia textová

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: Modernizácia (upgrade) a rekonfigurácia vlastností IS pre elektronickú správu registratúry, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
DIMANO, a. s. 3 200 500,00 20% EUR 21. Júl 2017 142642

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.