Obstarávanie

PODPORA INFORMAČNÝCH SYSTÉMOV


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Detská fakultná nemocnica s poliklinikou Bratislava
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
152 550,00
Konečná suma(Bez DPH):
0,00
Zaplatené:
0%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71356300-1
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 110 ZVO
Počet uzavretých zmlúv:
0

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena bez DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

DODÁVATEĽ PREDMETU ZÁKAZKY SA ZAVÄZUJE POSKYTOVAŤ PRE PODPORU PRE NASLEDOVNÉ ASW VRÁTANE PODPORY DATABÁZOVÉHO PROSTREDIA V ROZSAHU MODULOV A LICENCIÍ UVEDENÝCH NIŽŠIE:; 1. NIS MEDEA, 2. StaproFONS – Výkazníctvo SK, 3. FONS Openlims, 4. MEDIX, 5. TomoCon PACS, 6. Reporting, eHealth.; DODÁVATEĽ PREDMETU ZÁKAZKY SA ZAVÄZUJE POSKYTOVAŤ NASLEDOVNÉ SLUŽBY PRE VYŠŠIE UVEDENÉ ASW:; garancia funkčnosti ASW – poskytovanie opravných kódov (Hot-Fix a Patch); garancia rozvoja ASW – poskytovanie update a upgrade; garancia legislatívnych update – poskytovanie legislatívnych upgrade; servisná garancia – garancia dostupnosti servisných služieb; garancia dostupnosti služby HelpDesk – prístup k systému služby HelpDesk Centra podpory zákazníkov; garancia podpory prevádzky DB prostredia; garancia vybraných služieb ako sú inštalácie opráv (Hot-Fix a Patch), či zabezpečenie migrácie na vyššiu verziu DB prostredia; garancia informovanosti – poskytovanie informácií o nových SW produktoch; garancia možnosti účasti používateľov na vzdelávacích stretnutiach k problematike IS; DODÁVATEĽ PREDMETU ZÁKAZKY SA ZAVÄZUJE POSKYTOVAŤ:; preventívne (profylaktické) prehliadky – kontrola funkčnosti, zabezpečenie a optimalizácia prevádzky podľa dohodnutých oblastí, vrátane vypracovania správy – protokolu a jeho zaslanie zodpovednej osobe objednávateľa predmetu zákazky; konzultačné návštevy - konzultačné služby poskytované v mieste objednávateľa predmetu zákazky podľa dohodnutých oblastí alebo pracovísk objednávateľa predmetu zákazky, vrátane vypracovania správy – protokolu a jeho zaslanie zodpovednej osobe objednávateľa predmetu zákazky; DODÁVATEĽ PREDMETU ZÁKAZKY SA ZAVÄZUJE POSKYTOVAŤ PODPORU NA PACS SYSTÉM TOMOCON PACS, PRIČOM PODPOROVANÉ FUNKCIE PACS SÚ NASLEDOVNÉ:; správa, archivácia, zálohovanie a prenos obrazovej zdravotníckej dokumentácie v rámci zdravotníckeho zariadenia podľa normy STN EN 12052 (DICOM) pre modality: 2x CR, CT, DX, MR, RF, US; digitálna rádiologická diagnostika daných modalít na diagnostických staniciach TomoCon Workstation; distribúcia digitálnej obrazovej dokumentácie všetkým autorizovaným používateľom v rámci miestnej počítačovej siete (LAN) zdravotníckeho zariadenia prostredníctvom TomoCon Viewer; pripojenie TomoCon PACS k Telerádiologickému Komunikačnému centru T3C za účelom diaľkového prenosu obrazovej zdravotnej dokumentácie v norme DICOM do/z iných zdravotníckych zariadení (výlučne pripojenie sa na T3C, mimo poplatkov za pripojenie sa na Internet a poplatkov za prenesené objemy dát); vizualizácia snímok na pracovných staniciach: dvojrozmerná, MPR, trojrozmerná, štandardné rádiologické operácie, nastavenie optických parametrov, zväčšenie, posuv, prehrávanie sekvencií, inverzné zobrazenie, mód pre dotykové monitory, interpolácie, filtre, anotácie, výber textovej sprievodnej informácie,; CT/MR/PET korelácie, fúzie a zobrazenia; archivácia, dokumentáciu a tlač DICOM štruktúrovaných popisov; možnosť neskoršej konfigurácie a tlače digitálnej obrazovej dokumentácie na filmy; možnosť archivácie digitálnej obrazovej dokumentácie na CD/DVD s pridaním Lite verzie SW prehliadača na staniciach TomoCon Workstation a Station/Viewer, aktuálne s podporovanými OS Windows 7 SP1 alebo Windows 8.1, Windows 10

Technická špecifikácia textová

Technická špecifikácia číselná

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.