Obstarávanie

Zabezpečenie zákonných služieb v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci (BOZP) a požiarnej ochrany (PO)


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
3 990,00
Konečná suma(Bez DPH):
2 491,66
Zaplatené:
62.44%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71317100-4
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 110 ZVO
Jednotka:
služba
Množstvo:
1.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena bez DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Komplexné zabezpečovanie odborných prác, poradenskej činnosti, výkon výchovy a vzdelávania v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci (ďalej ako "BOZP") v súlade so zákonom č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov znení neskorších predpisov pre osoby objednávateľa v objektoch vo vlastníctve a v prenájme.; Komplexný výkon bezpečnostno-technických služieb, poradenskej činnosti, výkon výchovy a vzdelávania v súlade so zákonom č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi v znení neskorších predpisov (ďalej len "OPP") pre osoby objednávateľa v objektoch vo vlastníctve a v prenájme.

Technická špecifikácia textová

Technické vlastnosti: 1. Položka č.1 - Zabezpečenie zákonných služieb v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci (BOZP), Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 1.1 Bezpečnostno-technická služba plní a zabezpečuje pre objednávateľa úlohy uvedené v zákone č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci v platnom znení. Poskytovateľ sa zaväzuje poskytovať služby bezpečnostného technika prostredníctvom osoby s odbornou spôsobilosťou podľa zákona č. 124/2006 Z. z. , Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 1.2 Požaduje sa poskytovanie bezpečnostno-technickej služby v minimálne nasledovnom rozsahu: , Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 1.2.1 Sledovanie zmien všeobecne záväzných právnych predpisov o BOZP, informovanie objednávateľa o týchto zmenách a o ich vplyve na plnenie si povinností objednávateľa ako právnickej osoby a na potrebu aktualizácie predpísanej dokumentácie., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 1.2.2 Poskytovanie poradenskej činnosť pri plnení povinností objednávateľa na úseku BOZP., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 1.2.3 Vypracovávanie, vedenie a udržiavanie dokumentácie BOZP v súlade so skutočným stavom a v súlade s platnými právnymi predpismi v oblasti BOZP., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 1.2.4 Vykonávanie pravidelných kontrol v zmluvných objektoch., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 1.2.5 Vykonávanie vstupných a periodických školení zamestnancov, vedúcich zamestnancov a zástupcov zamestnancov. , Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 1.2.6 Spolupracovanie pri optimalizácii pracovných podmienok v zmluvných objektoch a usmerňovanie postojov vedúcich zamestnancov a zamestnancov k BOZP., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 1.2.7 Pravidelné kontrolovanie stavu pracovísk (objekty, komunikácie, stroje, zariadenia, náradia, nástroje, materiály, pracovné pomôcky, osobné ochranné pomôcky, pracovné postupy, usporiadanie pracovných miest a organizáciu práce) minimálne 1x ročne, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 1.2.8 Pravidelné kontrolovanie dodržiavania platných ustanovení právnych predpisov vzťahujúcich sa na bezpečnosť pri práci tak zamestnávateľom, ako aj zamestnancami., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 1.2.9 Informovanie objednávateľa o stave a vývoji BOZP na pracoviskách, upozorňovať na nedostatky, podávanie návrhov na ich odstránenie, v prípade potreby spolupracovať pri ich odstraňovaní,, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 1.2.10 Vykonávanie dychovej skúšky na zistenie požitia alkoholu, omamných a psychotropných látok u zamestnancov. , Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 1.2.11 Poskytovanie konzultácie pri riešení pracovných úrazov, iných ako pracovných úrazov, vypracovávanie záznamov o registrovaných pracovných úrazoch, závažných pracovných úrazoch a nebezpečných udalostiach v priestoroch objednávateľa., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 1.2.12 Zúčastňovanie sa na kontrolách vykonávaných štátnym dozorom v zmluvných objektoch objednávateľa a zastupovanie záujmov objednávateľa pri kontrole., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 1.3 Požaduje sa zabezpečiť školenia v nasledovných frekvenciách: , Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 1.3.1 Vstupné školenie - aktuálne podľa potrieb objednávateľa, t.j. vždy pred nástupom novoprijatého zamestnanca na pracovisko. , Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 1.3.2 Periodické školenia zamestnancov - podľa harmonogramu vyhotoveného objednávateľom zohľadňujúceho zmennosť a potreby prevádzky objednávateľa tak, aby každý zamestnanec absolvoval školenie raz za 24 mesiacov, školenie sa bude konať spravidla 1x mesačne, v odôvodnených prípadoch aj častejšie (vždy v rámci dohodnutej paušálnej platby). , Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 1.3.3 Periodické školenia vedúcich zamestnancov a školenia zástupcov zamestnancov - podľa harmonogramu vyhotoveného objednávateľom zohľadňujúceho zmennosť a potreby prevádzky objednávateľa tak, aby každý vedúci zamestnanec a zástupca zamestnancov absolvoval školenie raz za 12 mesiacov, školenie sa bude konať spravidla v troch až štyroch etapách., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Bezpečnostný technik vykonáva a vyhodnocuje overovanie vedomostí zamestnancov objednávateľa zúčastnených na školení v spolupráci s komisiou menovanou objednávateľom., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 2. Položka č.2 - Zabezpečenie zákonných služieb v oblasti požiarnej ochrany (PO)., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 2.1 Komplexný výkon bezpečnostno-technických služieb, poradenskej činnosti, výkon výchovy a vzdelávania v súlade so zákonom č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi v znení neskorších predpisov (ďalej len "OPP") pre osoby objednávateľa v objektoch vo vlastníctve a v prenájme. Poskytovateľ sa zaväzuje poskytovať služby technika PO prostredníctvom osoby s odbornou spôsobilosťou podľa § 11 zákona č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi v platnom znení., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 2.2 Požaduje sa poskytovanie služby požiarnej ochrany v minimálne nasledovnom rozsahu:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 2.2.1 sledovanie zmien všeobecne záväzných právnych predpisov o ochrane pred požiarmi, informovanie objednávateľa o týchto zmenách a o ich vplyve na plnenie si povinností objednávateľa ako právnickej osoby a na potrebu aktualizácie predpísanej dokumentácie. , Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 2.2.2 Poskytovanie poradenskej činnosť na úseku OPP. , Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 2.2.3 Vykonávanie preventívnych protipožiarnych prehliadok 4x ročne. , Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 2.2.4 Posudzovanie požiarneho nebezpečenstva v zmluvných objektoch, určovanie miest so zvýšeným nebezpečenstvom vzniku požiaru., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 2.2.5 Určovanie počtu členov protipožiarnych hliadok, usmerňovanie a riadenie činnosti protipožiarnych hliadok a protipožiarnych asistenčných hliadok., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 2.2.6 Kontrolovanie výkonu iných zamestnancov poverených úlohami na úseku ochrany pred požiarmi, ktorí vykonávajú pre objednávateľa práce dodávateľským spôsobom., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 2.2.7 Riadenie zamestnancov po odbornej stránke, ktorí vykonávajú ochranu pred požiarmi v mimopracovnom čase. , Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 2.2.8 Organizovanie a vyhodnocovanie cvičných požiarnych poplachov., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 2.2.9 Vykonávanie odbornej prípravy protipožiarnych hliadok, vstupných školení zamestnancov a periodických školení zamestnancov a vedúcich zamestnancov., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 2.2.10 Vypracovávanie, vedenie a udržiavanie dokumentácie ochrany pred požiarmi v súlade so skutočným stavom a v súlade s platnými právnymi predpismi v oblasti OPP., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 2.2.11 Vykonávanie záznamov z kontrolnej činnosti do požiarnej knihy. , Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 2.2.12 Vykonávanie v spolupráci s prevádzkovým oddelením objednávateľa pravidelné kontroly požiarno-technických zariadení, požiarnych vodovodov a vecných prostriedkov na ochranu pred požiarmi. , Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 2.2.13 Spolupracovanie pri plnení povinností pri činnostiach so zvýšeným nebezpečenstvom vzniku požiaru vykonávaných zamestnancami objednávateľa a fyzickými osobami, ktoré nie sú zamestnancami objednávateľa, ale vykonávajú práce v jeho priestoroch a s jeho vedomím., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 2.2.14 Zúčastňovanie sa na kontrolách vykonávaných štátnym dozorom v priestoroch objednávateľa a zastupovanie záujmov objednávateľa pri kontrole. , Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 2.3 Požaduje sa zabezpečiť školenia v nasledovných frekvenciách:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 2.3.1 Vstupné školenia - podľa potreby objednávateľa, t.j. vždy pred nástupom novoprijatého zamestnanca na pracovisko. , Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 2.3.2 Periodické školenia zamestnancov - podľa harmonogramu vyhotoveného objednávateľom zohľadňujúceho zmennosť a potreby prevádzky objednávateľa tak, aby každý zamestnanec absolvoval školenie raz za 24 mesiacov, školenia sa budú konať spravidla 1x mesačne, v odôvodnených prípadoch aj častejšie (vždy v rámci dohodnutej paušálnej platby). , Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 2.3.3 Periodické školenia vedúcich zamestnancov - podľa harmonogramu vyhotoveného objednávateľom zohľadňujúceho zmennosť a potreby prevádzky objednávateľa tak, aby každý vedúci zamestnanec absolvoval školenie raz za 12 mesiacov, školenia sa budú konať spravidla v troch etapách. , Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 2.3.4 Odborná príprava členov protipožiarnych hliadok - tak, aby každý člen absolvoval odbornú prípravu 1 x za 12 mesiacov, odborná príprava sa bude konať spravidla v dvoch etapách zohľadňujúc potreby a zmennosť prevádzky objednávateľa. , Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Technik požiarnej ochrany vykonáva a vyhodnocuje overovanie vedomostí zamestnancov objednávateľa zúčastnených na školení v spolupráci s komisiou menovanou objednávateľom. , Hodnota / charakteristika:

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: Počet zamestnancov, Jednotka: osoba, Minimum: 660, Maximum: 800, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: Počet budov , Jednotka: objekt, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
Falck Fire Services a.s. 3 2 990,00 20% EUR 1. Jún 2017 139250

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.