Obstarávanie

Prevádzková podpora ASE prostredia pre aplikácie ES GP SR


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Generálna prokuratúra SR
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
132 084,00
Konečná suma(Bez DPH):
0,00
Zaplatené:
0%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72600000-6
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 110 ZVO
Jednotka:
služba
Množstvo:
1.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Predmetom zákazky je zabezpečenie poskytovania systémovej a prevádzkovej podpory vrátane maintenance, upgrade a aktualizácií a poskytovanie odborných služieb (ďalej aj ako „servisná podpora“) pre softvérové počítačové programové vybavenie (ďalej aj ako „podporované produkty“ alebo jednotlivo „podporovaný produkt“). Zoznam podporovaných produktov sa nachádza v časti A. a podrobný opis servisnej podpory sa nachádza v časti B.; časť A. Opis servisnej podpory a. Servis podporovaných produktov.Servisom podporovaných produktov sa rozumejú najmä opravy a odstraňovanie chýb a chybových stavov podporovaných produktov, kontrola a analýza chybových štatistík podporovaných produktov v prípade podozrení na chybu podporovaných produktov, nastavenie optimálnej softvérovej konfigurácie podporovaných produktov, riešenie problémov súvisiacich s kompatibilitou podporovaných produktov a súčastí IT prostredia prokuratúry, riešenie a odstraňovanie akýchkoľvek iných vád, chýb, problémov, nedostatkov a; porúch podporovaných produktov, servisná pohotovosť a pod. „Chybou“ alebo „chybami“ sa rozumejú akékoľvek vady, chyby, závady, nedostatky, poruchy alebo akékoľvek iné problémy podporovaných produktov spôsobujúce ich čiastočnú alebo úplnú nefunkčnosť, resp. obmedzenie ich prevádzky. Súčasťou plnenia musí byť plnohodnotný maintenance výrobcu na podporované produkty. ; b. Služby podpory podporovaných produktov. I.Telefonická podpora. Dodávateľ poskytuje prostredníctvom klientského servisného pracoviska a certifikovaných špecialistov telefonickú podporu podporovaných produktov v slovenskom jazyku každý deň okrem sobôt a dní pracovného pokoja Slovenskej republiky (ďalej len „pracovné dni“ alebo jednotlivo „pracovný deň“) od 8.00 hod. do 16.00 hod. (ďalej len „pracovná doba“).; II. Elektronická podporaDodávateľ poskytuje elektronickú podporu podporovaných produktov prostredníctvom elektronického prístupu k elektronickým službám technickej podpory, ako sú zákaznícke stránky výrobcu, elektronické šírenie softvéru a diskusné skupiny na kontaktných údajoch, resp. kontaktných adresách objednávateľa. ; III. On site podporaOn-site podpora označuje servisné práce vykonávané priamo u objednávateľa. Servisný zásah sa vykonáva v prípade, kedy nie je možné nahlásený prípad technickej podpory vyriešiť iným spôsobom.; IV. Iná podporaNa základe žiadosti objednávateľa poskytuje Dodávateľ objednávateľovi aj inú technickú a prevádzkovú podporu, poradenskú činnosť, konzultácie a iné odborné služby pre podporované produkty (ďalej len „iná podpora“). Dodávateľ poskytuje súčinnosť tretím stranám – dodávateľom aplikácií ES GPSR, ktoré využívajú ASE prostredie v rámci svojej prevádzky; c. Aktualizácie podporovaných produktov. I. Výrobca vykonáva vylepšenia a aktualizácie podporovaných produktov v rámci ich vývojovej rady. II. Dodávateľ bude priebežne informovať objednávateľa o aktuálnom stave vývoja nových verzií podporovaných produktov a o ich uvedení na trh. III. Dodávateľ bude poskytovať objednávateľovi v rámci poskytovania nových verzií a vylepšení, resp. aktualizácií podporovaných produktov podľa tohto bodu najmä; i. Opravné verzie a náhradné riešenia. Výrobca na požiadanie poskytne opravné verzie alebo náhradné riešenia – v miere ktorá je primerane možná – na opravu všetkých chýb v podporovaných produktoch ktoré spôsobujú, že podporované produkty nefungujú v súlade s príslušnou dokumentáciou a to minimálne pre aktuálnu a jej bezprostredne predchádzajúcu verziu podporovaných produktov.; ii. Nové verzie. Dodávateľ poskytne rozšírenia podporovaných produktov, ktoré označí ako „vnútorné vylepšenia“. Pojem „rozšírenie“ znamená každý program, jeho časť abo iný materiál, ktorý nebol súčasťou podporovaných produktov v čase nadobudnutia licencií podporovaných produktov a ktorý upravuje alebo zlepšuje existujúce funkcie podporovaných produktov. Rozšírenia nezahŕňajú nové moduly podporovaných produktov, ktoré výrobca označuje ako softvérové produkty a bude ich predávať samostatne, alebo nové softvérové produkty, ktoré označí iným produktovým názvom a bude ich predávať samostatne.; iii. Udržiavacie verzie. Výrobca poskytne udržiavacie verzie (tzv. Maintenance release) podporovaných produktov s plne testovanými opravami podporovaných produktov.; d. Definícia chybovosti. Dodávateľ posudzuje závažnosti chýb podporovaných produktov podľa nasledovných priorít: i. „Priorita 1 („P1“)“. Podporovaný produkt nie je prevádzkyschopný a neexistuje náhradné riešenie, alebo existuje náhradné riešenie, ktoré však nie je akceptovateľné objednávateľom pre negatívny dopad na činnosť objednávateľa. Vývoj alebo prevádzka podporovaného produktu sú zastavené, alebo chyba má závažný dopad na objednávateľovu schopnosť pokračovať vo vývoji alebo prevádzke podporovaného produktu.; ii. Priorita 2 („P2“)“. Podporovaný produkt je prevádzkyschopný, ale jeho funkčnosť je vážne obmedzená. Môže existovať náhradné riešenie, ale jeho použitie je časovo náročné a vážne ovplyvní objednávateľovu činnosť alebo prevádzku.; iii. Priorita 3 („P3“)“. Podporovaný produkt je použiteľný, ale vývoj alebo prevádzka podporovaného produktu sú ovplyvnené. Vývoj, alebo prevádzka podporovaného produktu môže existovať iba rozumný čas, kým sa chyba stane kritickou. Náhradné riešenie existuje a je akceptovateľné objednávateľom.; iv. Priorita 4 („P4“)“. Podporovaný produkt je použiteľný, ale objednávateľ má otázku alebo chce navrhnúť rozšírenie funkčnosti podporovaného produktu. Závažnosť chyby (Prioritu P1 – P4) podporovaného produktu musí jednoznačne určiť objednávateľ v hlásení chyby poskytovateľovi podpory.; e. Reakčná doba a doba na odstránenie chýbReakčná doba (doba, v rámci ktorej výrobca začne odstraňovať chybu) je uvedená v nasledovnej tabuľke:; Závažnosť/Priorita Reakčná doba od nahlásenia chyby objednávateľom dodávateľovi Doba odstránenia vadyP1 2 hodiny 24 hodínP2 4 hodiny 48 hodínP3 6 hodín 72 hodínP4 8 hodín dohodou; f. Autorizované kontakty. Obstarávateľ bude komunikovať s Dodávateľom prostredníctvom určených kontaktných osôb. Zoznam kontaktných osôb obstarávateľ poskytne po podpise zmluvy dodávateľovi v lehote do 5 pracovných dní.; g. Poskytovanie informácií o stave riešenia. Obstarávateľ si môže kedykoľvek overiť stav riešenia svojho prípadu na servisnom webportáli dodávateľa, prípadne môže požiadať o zmenu priority svojho prípadu.; h. Prístup na zákaznícky portál. V rámci technickej podpory objednávateľ automaticky získava privilegovaný prístup na portál, ktorý slúži ako jednotný zdroj technologických informácií, prostriedok na zadávanie servisných prípadov a na prístup k podporovaným produktom, patchom, opravám, novým a udržiavacím verziám podporovaným produktov a pod.; B. Zoznam podporovaných produktov; PRODUKT LICENCIA PLATFORMA POČETAdaptive Server Enterprise Ent. Edition Server all 12Adaptive Server Enterprise Ent. Edition Netw. Seat all 640Encrypted Columns, Core License CPU/Core all 32; Doba poskytovania servisnej podpory. Predmetom dodávky je poskytovanie kontinuálnych servisných služieb na obdobie 15 mesiacov. Cena zákazky musí byť konečná a musí obsahovať cenu poskytovania servisných služieb vrátane všetkých nákladov, ciel, reinstatement fees a iných poplatkov.

Technická špecifikácia textová

Technická špecifikácia číselná

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
TEMPEST a.s. 1 0,00 0% EUR 22. Máj 2017 138313

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.