Obstarávanie

Zabezpečenie stravovania formou stravných lístkov (poukážok)


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Slovak Business Agency
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
77 958,72
Konečná suma(Bez DPH):
0,00
Zaplatené:
0%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
55321000-6
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Použitý postup:
§ 110 ZVO
Jednotka:
ks
Množstvo:
21000.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Predmetom zmluvy je zabezpečovanie služieb hromadného stravovania, v súlade s platnými právnymi predpismi na území Slovenskej republiky, pre zamestnancov Objednávateľa a prostredníctvom stravných lístkov (poukážok) u zmluvných partnerov poskytovateľa, ktorí sú oprávnení poskytovať stravovacie služby a Dodávateľ má s nimi uzatvorený zmluvný vzťah.; Stravné lístky (poukážky) v súčasnosti požaduje Objednávateľ v nominálnej hodnote 3,60 EUR. ; Stravný lístok (poukážka) musí spĺňať nasledovné: (i) musí byť označený nominálnou hodnotou, kalendárnym rokom jeho platnosti, číselným alebo čiarovým kódom a minimálne štyrmi ochrannými prvkami proti falšovaniu, používanými pre tlač dokladov a cenných papierov, (ii) musí byť označený názvom a logom Dodávateľa, (iii) musí byť na ňom uvedené poučenie pre spotrebiteľa upravujúce možnosť jeho použitia.; Stravné lístky (poukážky) dodané verejnému obstarávateľovi v mesiacoch november a december príslušného kalendárneho roku musia byť vydané s platnosťou do konca nasledujúceho kalendárneho roka.; Dodávateľ sa zaväzuje dodať Odberateľovi predmet Rámcovej dohody, na základe ktorých budú zamestnancom Objednávateľa poskytované stravovacie služby v rozsahu, množstve, balení, kvalite, nominálnej hodnote a mieste plnenia špecifikovanom v objednávke. Dodávateľ sa zaväzuje dodať Objednávateľovi objednané stravné lístky (poukážky) v lehote uvedenej v časti Osobitné požiadavky na plnenie.; Dodávateľ je povinný na požiadanie Objednávateľa dodať Objednávateľovi personalizované stravné lístky (poukážky) v rozsahu množstve balení kvalite, nominálnej hodnote na miesto plnenia špecifikovanom v písomnej objednávke. Dodávateľ sa zaväzuje dodať Objednávateľovi stravné lístky (poukážky) v lehote uvedenej v Rámcovej dohode.; Personalizácia je spôsob objednávania na meno každého zamestnanca jednotlivo, v množstve a v nominálnej hodnote uvedenej v objednávke.; Predmet Rámcovej dohody v celom rozsahu je opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, Objednávateľ umožní nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný výrobok alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú uvedené technológie a zariadenia určené.

Technická špecifikácia textová

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: Predpokladané množstvo stravných lístkov (poukážok), Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: 21000, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: Nominálna hodnota, Jednotka: Eur, Minimum: 3,60, Maximum: , Presná hodnota:

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
LE CHEQUE DEJEUNER s.r.o 3 0,00 0% EUR 16. Máj 2017 137982

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.