Obstarávanie

Informačný systém pre poskytovateľa sociálnych služieb ( licencia )


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Zariadenie pre seniorov Komárno
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
13 400,00
Konečná suma(Bez DPH):
9 044,62
Zaplatené:
67.49%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
60000000-8
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 110 ZVO
Jednotka:
rok
Množstvo:
2.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

1. Starostlivosť o klientov :; 1.1. Komplexná evidencia (základné údaje, adresa, kontaktné osoby a pod.) klientov zariadenia sociálnych služieb, aktuálnych a bývalých klientov, žiadateľov o starostlivosť.; 1.2. Spoľahlivé stanovenie predpisov úhrady, výpočet vratiek za neprítomnosť, evidencia finančných a hmotných depozít, spracovanie výplatnej listiny dôchodkov, vyúčtovanie klientov.Evidencia neprítomnosti prepojená na stravovaciu prevádzku a normovanie potravín.; 1.3. Evidencia ucelenej sociálnej a ošetrovateľskej dokumentácie o klientoch (formuláre dokumentácie, zmluvy klientov, zostavenie a hodnotenie individuálnych plánov klientov, zostavenie a sledovanie realizácie plánov starostlivosti, plán rizík a ošetrovateľský plán). Automatické pripomienky naplánovaných kontrol formulárov a individuálnych plánov. ; 1.4. Možnosť vzájomného zdieľania dát sociálnej, opatrovateľskej a ošetrovateľskej dokumentácie medzi jednotlivými úsekmi.; 1.5. Evidencia poskytovanej zdravotnej starostlivosti a vykonaných zdravotných výkonov, evidencia diét a diagnóz. Vykazovanie zdravotných výkonov na zdravotné poisťovne.; 1.6. Možnosť zaznamenávania a sledovania skutočného objemu poskytnutej starostlivosti pomocou prenosných terminálov na čiarové kódy.Evidencia denných záznamov ku klientom a hodnotenie starostlivosti s možnosťou rozlíšiť sociálne a zdravotné záznamy, prehľad všetkých záznamov za jeden deň (denné hlásenie); 2. Stravovacia prevádzka :; 2.1. Evidencia skladov metódou priemerných cien (zadávanie príjemiek a výdajok, tlač výkazov, realizácia inventúr a uzávierok).; 2.2. Nástroje na vedenie stravovacej prevádzky (normovanie receptúr jedál, zostavovanie jedálnych lístkov, rozbory a výdajky, napojenie na sklad potravín).; 2.3. Nástroje pre objednávanie stravy (pre zamestnancov, klientov a cudzích stravníkov), vyúčtovanie stravného vrátane tlače stravných lístkov a pokladničných dokladov. Objednávka a normovanie pro klientov prepojené na evidenciu neprítomnosti. Každý zamestnanec bude mať možnosť objednávania stravy elektronicky v systéme. Možnosť pripojenia s externým stravovacím systémom pre objednávku stravy. ; 3. Personalistika a mzdy :; 3.1. Komplexná evidencia (osobné údaje, kontakty, adresy apod.) zamestnancov; 3.2. Nástroje na naplánovanie služieb zamestnancov v zmennej/nepretržitej prevádzke; 3.3. Nástroje na spracovanie a vyhodnotenie dochádzky zamestnancov a tvorba podkladov pre spracovanie miezd.; 3.4. Možnosť sledovania skutočnej dochádzky zamestnancov pomocou elektronického dochádzkového systému.; 3.5. Nástroje pre hodnotenie zamestnancov a stanovenie potrieb ich ďalšieho vzdelávania.; 3.6. Nástroje pre tvorbu individuálnych vzdelávacích plánov zamestnancov, vzdelávacieho harmonogramu organizácie, sledovanie požiadaviek na vzdelávanie u jednotlivých zamestnancov.; 4. Manažérske nástroje :; 4.1. Manažérske nástroje informujúce o stave, prevádzke a ekonomike zariadenia, informácie o využití funkcií informačného systému.; 4.2. Štatistické výstupy z evidencie klientov, starostlivosti aj ekonomiky. Prehľad o využití jednotlivých častí systému.; 4.3. Nástroj pre vytvorenie popisov, pravidiel a podmienok dodržiavania vlastných štandardov kvality poskytovateľa sociálnych služieb.; 5. Iné:; 5.1. Možnosť užívať systém na ľubovoľnom počte PC v rámci jedného miesta užívania a počítačovej siete. Možnosť nastavenia prístupových práv jednotlivých užívateľov. ; 5.2. Možnosť generovania dokumentov pomocou iných programov ( Word, Excel, Pdf a pod. ).; 5.3. Aktualizácie systému podľa legislatívy, telefonická a emailová podpora, správa systému na diaľku.; 5.4. Všetky funkcionality v rámci jedného systému/softvéru.; 5.5. Dodávateľ poskytne objednávateľovi návod na obsluhu v slovenskom alebo českom jazyku.

Technická špecifikácia textová

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: 1. Informačný systém pre 200 klientov v členení podľa funkčných celkov:, Jednotka: sada, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: 1.1. Starostlivosť o klientov, Jednotka: celok, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: 1.2. Stravovacia prevádzka, Jednotka: celok, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: 1.3. Personalistika a mzdy, Jednotka: celok, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: 1.4. Manažérske nástroje, Jednotka: celok, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: 2. Prenosné ručné elektronické zariadenie na zaznamenávanie vykonanej starostlivosti klientom v reálnom čase. Zariadenie umožní prenos záznamov do PC s inštalovaným SW časť Starostlivosť o klientov ., Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 10; Technické vlastnosti: 3. HW a SW vo forme čítačky bezkontaktného čipu na zaznamenávanie dochádzky zamestnancov. Záznamy budú z čítačky sťahované do programu automaticky v pravidelných intervaloch., Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: 4. Čipový prívesok na identifikáciu zamestnancov, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 90

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
IReSoft, s.r.o 1 10 944,00 21% EUR 2. Máj 2017 136939

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.