1. Starostlivosť o klientov :; 1.1. Komplexná evidencia (základné údaje, adresa, kontaktné osoby a pod.) klientov zariadenia sociálnych služieb, aktuálnych a bývalých klientov, žiadateľov o starostlivosť.; 1.2. Spoľahlivé stanovenie predpisov úhrady, výpočet vratiek za neprítomnosť, evidencia finančných a hmotných depozít, spracovanie výplatnej listiny dôchodkov, vyúčtovanie klientov.Evidencia neprítomnosti prepojená na stravovaciu prevádzku a normovanie potravín.; 1.3. Evidencia ucelenej sociálnej a ošetrovateľskej dokumentácie o klientoch (formuláre dokumentácie, zmluvy klientov, zostavenie a hodnotenie individuálnych plánov klientov, zostavenie a sledovanie realizácie plánov starostlivosti, plán rizík a ošetrovateľský plán). Automatické pripomienky naplánovaných kontrol formulárov a individuálnych plánov. ; 1.4. Možnosť vzájomného zdieľania dát sociálnej, opatrovateľskej a ošetrovateľskej dokumentácie medzi jednotlivými úsekmi.; 1.5. Evidencia poskytovanej zdravotnej starostlivosti a vykonaných zdravotných výkonov, evidencia diét a diagnóz. Vykazovanie zdravotných výkonov na zdravotné poisťovne.; 1.6. Možnosť zaznamenávania a sledovania skutočného objemu poskytnutej starostlivosti pomocou prenosných terminálov na čiarové kódy.Evidencia denných záznamov ku klientom a hodnotenie starostlivosti s možnosťou rozlíšiť sociálne a zdravotné záznamy, prehľad všetkých záznamov za jeden deň (denné hlásenie); 2. Stravovacia prevádzka :; 2.1. Evidencia skladov metódou priemerných cien (zadávanie príjemiek a výdajok, tlač výkazov, realizácia inventúr a uzávierok).; 2.2. Nástroje na vedenie stravovacej prevádzky (normovanie receptúr jedál, zostavovanie jedálnych lístkov, rozbory a výdajky, napojenie na sklad potravín).; 2.3. Nástroje pre objednávanie stravy (pre zamestnancov, klientov a cudzích stravníkov), vyúčtovanie stravného vrátane tlače stravných lístkov a pokladničných dokladov. Objednávka a normovanie pro klientov prepojené na evidenciu neprítomnosti. Každý zamestnanec bude mať možnosť objednávania stravy elektronicky v systéme. Možnosť pripojenia s externým stravovacím systémom pre objednávku stravy. ; 3. Personalistika a mzdy :; 3.1. Komplexná evidencia (osobné údaje, kontakty, adresy apod.) zamestnancov; 3.2. Nástroje na naplánovanie služieb zamestnancov v zmennej/nepretržitej prevádzke; 3.3. Nástroje na spracovanie a vyhodnotenie dochádzky zamestnancov a tvorba podkladov pre spracovanie miezd.; 3.4. Možnosť sledovania skutočnej dochádzky zamestnancov pomocou elektronického dochádzkového systému.; 3.5. Nástroje pre hodnotenie zamestnancov a stanovenie potrieb ich ďalšieho vzdelávania.; 3.6. Nástroje pre tvorbu individuálnych vzdelávacích plánov zamestnancov, vzdelávacieho harmonogramu organizácie, sledovanie požiadaviek na vzdelávanie u jednotlivých zamestnancov.; 4. Manažérske nástroje :; 4.1. Manažérske nástroje informujúce o stave, prevádzke a ekonomike zariadenia, informácie o využití funkcií informačného systému.; 4.2. Štatistické výstupy z evidencie klientov, starostlivosti aj ekonomiky. Prehľad o využití jednotlivých častí systému.; 4.3. Nástroj pre vytvorenie popisov, pravidiel a podmienok dodržiavania vlastných štandardov kvality poskytovateľa sociálnych služieb.; 5. Iné:; 5.1. Možnosť užívať systém na ľubovoľnom počte PC v rámci jedného miesta užívania a počítačovej siete. Možnosť nastavenia prístupových práv jednotlivých užívateľov. ; 5.2. Možnosť generovania dokumentov pomocou iných programov ( Word, Excel, Pdf a pod. ).; 5.3. Aktualizácie systému podľa legislatívy, telefonická a emailová podpora, správa systému na diaľku.; 5.4. Všetky funkcionality v rámci jedného systému/softvéru.; 5.5. Dodávateľ poskytne objednávateľovi návod na obsluhu v slovenskom alebo českom jazyku.
Technické vlastnosti: 1. Informačný systém pre 200 klientov v členení podľa funkčných celkov:, Jednotka: sada, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: 1.1. Starostlivosť o klientov, Jednotka: celok, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: 1.2. Stravovacia prevádzka, Jednotka: celok, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: 1.3. Personalistika a mzdy, Jednotka: celok, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: 1.4. Manažérske nástroje, Jednotka: celok, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: 2. Prenosné ručné elektronické zariadenie na zaznamenávanie vykonanej starostlivosti klientom v reálnom čase. Zariadenie umožní prenos záznamov do PC s inštalovaným SW časť Starostlivosť o klientov ., Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 10; Technické vlastnosti: 3. HW a SW vo forme čítačky bezkontaktného čipu na zaznamenávanie dochádzky zamestnancov. Záznamy budú z čítačky sťahované do programu automaticky v pravidelných intervaloch., Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: 4. Čipový prívesok na identifikáciu zamestnancov, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 90
Dodávateľ | Spomedzi uchádzačov | Suma kontraktu | DPH | Mena | Dátum uzavretia kontraktu | Detaily |
---|---|---|---|---|---|---|
IReSoft, s.r.o | 1 | 10 944,00 | 21% | EUR | 2. Máj 2017 |
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Odhadovaná suma (Bez DPH) | Konečná suma (Bez DPH) | Zaplatené | Mena | Rok | Typ | EU fondy | Počet zmlúv | Úspešné |
---|
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Suma obstarávania | Suma obstarávania_hidden | Mena | Dátum zverejnenia | Lehota na predkladanie ponúk | EU fondy | DT_hidden | Lehota_hidden |
---|
Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.