Obstarávanie

Pracovná zdravotná služba


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
11 164,50
Konečná suma(Bez DPH):
5 548,60
Zaplatené:
49.69%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
75122000-7
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Použitý postup:
§ 110 ZVO
Jednotka:
zamestnanci
Množstvo:
2109.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Poskytovanie pracovnej zdravotnej služby pre objednávateľa ako zamestnávateľa v jeho pracoviskách rozmiestnených na celom území SR pre všetkých jeho zamestnancov v súlade s ustanoveniami zákona č. 355/2007 Z. z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia“) a vyhláškou MZ SR o podrobnostiach o rozsahu a náplní výkonu pracovnej zdravotnej služby, ; o zložení tímu odborníkov, ktorí ju vykonávajú a o požiadavkách na ich odbornú spôsobilosť a v súlade so zákonom č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.; Súčasťou predmetu zákazky je aj spracovanie, vedenie a aktualizácia dokumentácie k vykonávaným činnostiam.; Pracovná zdravotná služba vykonáva zdravotný dohľad v súlade s platnými právnymi predpismi a to najmä tým, že :; a) hodnotí faktory práce a pracovného prostredia a spôsob vykonávania práce z hľadiska ich možného vplyvu na zdravie zamestnancov (§ 30 ods. 1 písm. h) zákona o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia), ; b) zisťuje expozíciu zamestnancov faktorom práce a pracovného prostredia a ich možné kombinované účinky na zdravie, ; c) hodnotí zdravotné riziká, ktoré ohrozujú zdravie zamestnancov pri práci, a podieľa sa na vypracovaní posudku o riziku pre zamestnávateľa, navrhuje zamestnávateľovi opatrenia na zníženie alebo odstránenie rizika, ; d) vypracúva návrhy na zaradenie prác do kategórií z hľadiska zdravotných rizík, ; e) vypracúva návrhy na zmenu alebo vyradenie prác z tretej kategórie alebo štvrtej kategórie, ; f) podporuje prispôsobovanie práce a pracovných podmienok zamestnancom z hľadiska ochrany zdravia, ; g) poskytuje primerané poradenstvo zamestnávateľovi a zamestnancom pri plánovaní a organizácii práce a odpočinku zamestnancov vrátane usporiadania pracovísk a pracovných miest a spôsobu výkonu práce z hľadiska ochrany zdravia, ; h) poskytuje primerané poradenstvo zamestnávateľovi a zamestnancom pri ochrane zdravia pred nepriaznivým vplyvom faktorov práce a pracovného prostredia alebo technológií, ktoré sa používajú alebo plánujú používať, ; i) poskytuje primerané poradenstvo zamestnávateľovi a zamestnancom pri ochrane a kladnom ovplyvňovaní zdravia, hygiene, fyziológii práce, psychológii práce a ergonómii, ; j) zúčastňuje sa na vypracúvaní programov ochrany a podpory zdravia zamestnancov, na zlepšovaní pracovných podmienok a na vyhodnocovaní nových zariadení a technológií zo zdravotného hľadiska,; k) zúčastňuje sa na činnostiach spojených so zaraďovaním zamestnancov na pracovnú rehabilitáciu, § 9 zákona č. 461/2003 Z. z o sociálnom poistení); l) zúčastňuje sa na rozboroch pracovnej neschopnosti, chorôb z povolania a ochorení súvisiacich s prácou,; m) zúčastňuje sa na organizovaní systému prvej pomoci, ak ide o ohrozenie života alebo zdravia zamestnancov,; n) zúčastňuje sa na organizovaní vzdelávania vybraných zamestnancov na poskytovanie prvej pomoci alebo vzdeláva vybraných zamestnancov na poskytovanie prvej pomoci podľa osobitného predpisu (§ 8 ods. 1 písm. a) tretí bod zákona č. 124/2006 Z. z v znení neskorších predpisov; § 40 ods. 22 zákona č. 578/2004 Z. z. v znení neskorších predpisov),; o) zúčastňuje sa na zabezpečovaní rekondičného pobytu (§ 11 zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov); p) spolupracuje pri poskytovaní informácií, vzdelávania a výchovy v oblasti ochrany a kladného ovplyvňovania zdravia, hygieny, fyziológie, psychológie práce a ergonómii,; Minimálny rozsah výkonu pracovnej zdravotnej služby podľa kategórie prác (§ 31 ods. 1 až 5 zákona o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia) u objednávateľa ako zamestnávateľa je uvedený v prílohe č. 3b cit. zákona. ; Predmet zákazky bude poskytovaný pre cca 2 109 zamestnancov aktuálne zaradených do 1. kategórie prác podľa § 31 ods. 1 až 5 zákona o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia na jeho cca 77 pracoviskách umiestnených na celom území SR.; Celkový počet zamestnancov objednávateľa je 2109. Všetci zamestnanci vykonávajú práce so zobrazovacími jednotkami. V priebehu trvania zmluvy môže dôjsť k zmene počtu zamestnancov objednávateľa, ako aj k zmene počtu pracovísk.; Dodávateľ je povinný odovzdať objednávateľovi audit, vypracované záznamy a dokumentáciu v listinnej podobe a v textovom elektronickom súbore vo formáte PDF v tom období, keď vypracoval alebo aktualizoval príslušnú dokumentáciu, resp. správy/záznamy. ; Cena za predmet zákazky bude stanovená ako celková cena za predmet zákazky v eurách a táto celková cena sa určí vynásobením jednotkovej ceny evidenčným počtom zamestnancov vo fyzických osobách, t. j. 2 109 a počtom mesiacov trvania zmluvy, t. j. 12, pričom jednotková cena predstavuje paušálnu cenu v EUR za poskytovanie predmetu zákazky na 1 zamestnanca objednávateľa/1 mesiac.; V jednotkovej cene budú zahrnuté komplexné náklady na ucelený systém stanoveného rozsahu pracovnej zdravotnej služby určeného všeobecne záväznými právnymi predpismi (vrátane auditu) a objednávateľom stanovené požiadavky na poskytovanie služieb vrátane všetkých nákladov dodávateľa spojených s poskytovaním predmetu zákazky (náklady na pracovnú silu, riadenie, technické vybavenie, režijné náklady a pod.) ; V jednotkovej cene budú tiež zahrnuté všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady súvisiace s plnením predmetom zákazky, a to na 1 zamestnanca objednávateľa/1 mesiac.

Technická špecifikácia textová

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: Bratislavský kraj, Jednotka: počet zamestnancov, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 592; Technické vlastnosti: Trnavský kraj, Jednotka: počet zamestnancov, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 174; Technické vlastnosti: Trenčiansky kraj, Jednotka: počet zamestnancov, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 207; Technické vlastnosti: Nitriansky kraj, Jednotka: počet zamestnancov, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 173; Technické vlastnosti: Banskobystrický kraj, Jednotka: počet zamestnancov, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 204; Technické vlastnosti: Žilinský kraj, Jednotka: počet zamestnancov, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 282; Technické vlastnosti: Prešovský kraj, Jednotka: počet zamestnancov, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 243; Technické vlastnosti: Košický kraj, Jednotka: počet zamestnancov, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 234

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
Balsam s.r.o. 3 6 658,33 20% EUR 31. Marec 2017 134825

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.