Obstarávanie

Pobyt UA účastníkov na stážach/workshopoch v SR


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
64 368,00
Konečná suma(Bez DPH):
24 999,16
Zaplatené:
38.83%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
55120000-7
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 110 ZVO
Jednotka:
súbor služieb
Množstvo:
1.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena bez DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Organizačno-technické a personálne zabezpečenie workshopov v SR.; Zabezpečiť: Cieľ: Brainstorming o možnostiach slovensko-ukrajinskej cezhraničnej spolupráce a komunikácie v oblasti samosprávy, verejnej správy, lokálnych a regionálnych občianskych združení a spolkov za účelom motivácie rozvoja činnosti aktérov cezhraničnej spolupráce a komunikácie v Zakarpatskej oblasti Ukrajiny. Aktivita je súčasťou projektu COPESU financovaného z prostriedkov Nórskych finančných mechanizmov.; Cieľová štruktúra:; Poskytnúť účastníkom príklady činnosti aktérov cezhraničnej spolupráce v prihraničných oblastiach Košického a Prešovského samosprávneho kraja v oblasti samosprávy, verejnej správy, masovo komunikačných prostriedkov, lokálnych a regionálnych občianskych združení a spolkov ; Posúdiť možnosti aplikácie získaných poznatkov na podporu činnosti aktérov cezhraničnej spolupráce a komunikácie v oblasti samosprávy, verejnej správy, lokálnych a regionálnych občianskych združení a spolkov na podmienky Zakarpatskej oblasti ; Vypracovať zámery projektov možnej cezhraničnej spolupráce a komunikácie v prihraničných oblastiach Slovenska a Ukrajiny v oblasti samosprávy, verejnej správy, lokálnych a regionálnych občianskych združení a spolkov; Navštíviť vybrané miesta, organizácie a inštitúcie ako objekty cezhraničnej spolupráce a príklady good practice pre cezhraničnú spoluprácu ; Orientačný tematický plán, podrobnejší rozpis programu a navštívených lokalít (vstupy v cene):; 1. Kultúrne pamiatky, Ukrajinské múzeum vo Svidníku a putovná výstava organizovaná RRA Svidník ; 2. Ochrana prírody a životného prostredia,; 3. Činnosť občianskych združení a spolkov; 4. Miestna samospráva a aktéri lokálneho rozvoja; 5. Regionálna samospráva a aktéri regionálneho rozvoja; 6. Lokálne a regionálne komunikačné prostriedky; Prípravná fáza:; 1. Zriadenie organizačného štábu, uzavretie kontraktov.; 2. Oživenie osobných kontaktov s organizáciami a inštitúciami v Zakarpatskej oblasti Ukrajiny za účelom výberu účastníkov aktivity.; 3. Výber a zaangažovanie účastníkov na participácii realizácie seminára zadaním individuálnych resp. teamových tematických okruhov; 4. Podľa potreby vycestovanie na Ukrajinu, kontaktovanie účastníkov za účelom záväznej participácie na projekte seminára; 5. Vyhotovenie a záväzné objednávky služieb ubytovania, priestorov, dopravy, poradcov, lektorov, tútorov a servis; Realizačná fáza:; 1. Kontrola realizácie prípravnej fázy projektu seminára, spresnenie úloh členov organizačného štábu, overenie podmienok ubytovania, stravovania, dopravy, príprava a činnosť prezentácie účastníkov, realizačného štábu, brífing; 2. Realizácia aktivít seminára na jednotlivé dni podľa osobitného grafikonu; Záverečná a vyhodnocovacia fáza:; 1. Kompletizácia dokumentácie aktivity, uzavretie čerpania finančných prostriedkov, kontrola finalizácie faktúr, zmlúv a ostatných finančných dokladov; 2. Vypracovanie záverečnej správy a vyhodnotenie; Logistické náklady:; Ubytovanie: 30 osôb na päť nocí v ubytovacom zariadení/hotel v min. **** kategórii; 1. Prenájom zasadačky ; 2. Celodenné stravovanie pre 30 osôb á 5 dní ; 3. Autobus pre 30 osôb na 5 dní; 4. Sprievodný osobný automobil 1 x 5 dní ; Cestovné, štáb, lektori, tútori poradcovia, fotograf> ; 1. Zodpovedný manažér, asistent manažéra od začiatku prípravnej fázy ktorá začne deň po schválení projektu seminára zabezpečia objednávky ubytovania, priestorov a pomôcok, prezentačných materiálov, stravovania, občerstvenia, uzavretie príkazných zmlúv, prezentáciu, pripravia návštevy vybraných miest. Podľa potreby do začatia seminára viacnásobne vycestujú do Zakarpatskej oblasti Ukrajiny za účelom kontaktovania účastníkov seminára, prerokujú tematický okruh výstupu účastníka a spôsob dopravy do Užhorodu, kde bude pristavený autobus.; 2. Účtovník zabezpečí vyhotovenie objednávok, cestovných príkazov, príkazných zmlúv, prezenčných listín, po ukončení seminára do 14 dní zabezpečí preplatenie faktúr a ostatných nákladov, pripraví záverečnú účtovnú správu; 3. Jeden z výstupov seminára bude vypracovanie projektového zámeru každým účastníkom resp. max. trojčlenným teamom. Každému účastníkovi resp. teamu bude poskytnutá služba jedného poradcu a jedného tútora. Seminárne vzdelávacie aktivity sa uskutočnia formou panelovej diskusie spravidla za účasti troch lektorov a to panelovou diskusiou resp. rozdelením na tematické skupiny účastníkov. Vzhľadom k uvedenému už v prípravnej fáze pri nahlasovaní účastníkov ( pozvánka, záväzná prihláška) budú osobne kontaktovaní účastníci seminára z Ukrajiny za účelom témy projektového zámeru.; 4. Dvaja tlmočníci zabezpečia tlmočenie prostredníctvom tlmočníckych zariadení (staničiek) a zároveň pri aktivitách mimo miesta konania semináru budú tlmočiť podľa potreby pri výjazdoch. ; Logistické náklady (2); 1. Ubytovanie: 30 osôb na päť nocí sa predpokladá že príchod štábu, lektorov, tútorov a podľa požiadaviek aj individuálne prichádzajúcich účastníkov bude potrebný deň vopred. Ubytovanie prebehne na základe rozpisu ubytovania.; 2. Prenájom zasadačky na 4 dni je dôvodný pre kontinuálne pokračovanie seminárnych stretnutí na dennej báze.; 3. Stravovanie a občerstvenie cca 30 osôb podľa objednávky, druhý a nasledujúce dni podľa výberu účastníkov a diétnej stravy. Večerné spätné väzby budú formou nealkoholického rautu. Káva a nápoje ( minerálka) budú k dispozícii celý deň, raňajky formou švédskeho stola.; 4. Cestovné účastníkov cca 20 osôb je určené na preplatenie cestovných nákladov účastníkov z miesta bydliska do Užhorodu a späť.; 5. Autobus: bude k dispozícii spolu tri dni a to od 8.30 hod do 22.00 hod. a podľa potreby s kapacitou min. 25 osôb. ; 6. Sprievodný osobný automobil ako pohotovostné vozidlo bude k dispozícii pri výjazdoch tak, aby poverené osoby organizovaním zabezpečili potrebné služby na mieste výjazdu ; 7. Cestovné náklady štábu, lektorov, tútorov a poradcov budú preplácané vo výške cestovného verejnými dopravnými prostriedkami. Vzhľadom k excentrickej polohe miesta konania a ich intenzívneho zaťaženia a v prípade nevyhnutného použitia pre časovú tieseň a okolnosti hodné osobitného zreteľa bude preplácané aj pri použití súkromného motorového vozidla podľa Zákona NR SR .č. 283/2202 Z.z. a nasl. O cestovných nákladoch vrátane cestovných diét a ostatných nákladov podľa príslušných noriem a predpisov. Obdobne sa bude postupovať aj pri zahraničných pracovných cestách. ; Podmienkou je havarijné a zákonné poistenie vozidla, kópia technického preukazu, aktuálny bloček o čerpaní pohonných hmôt, vypracovanie správy o pracovnej cesty, vyplnený cestovný príkaz, výpočet nákladov (náhrada), dohoda o použití cmv. na tuzemskej pracovnej ceste; Pozn. Počas prípravy a realizácie zabezpečiť audiovizuálne záznamy z významných aktivít. Kamera a obsluha.

Technická špecifikácia textová

Technické vlastnosti: Počet účastníkov, Hodnota / charakteristika: 20 potenciálnych a aj aktívnych aktérov cezhraničnej spolupráce a komunikácie v prihraničných rajónoch Zakarpatskej oblasti Ukrajiny z oblasti samosprávy, verejnej správy, podnikateľskej; Technické vlastnosti: Počet účastníkov (2), Hodnota / charakteristika: sféry a lokálnych a regionálnych občianskych združení a spolkov – štátni občania Ukrajiny; Technické vlastnosti: Personálne zabezpečenie, Hodnota / charakteristika: Zodpovedný manažér brainstormingu – sprievodca, Asistent manažéra, Účtovník, sekretár, Tlmočníci 2x, Lektor 6x, Tútor 7x, Poradca 7x; Technické vlastnosti: Poznámka, Hodnota / charakteristika: Od odborného kolégia sa očakáva vyššia úroveň znalosti o reáliách Slovensko – Ukrajinskej spolupráce a podmienok cezhraničnej spolupráce komunikácie.; Technické vlastnosti: Denne od 26 apríl / streda/ až 29 apríl /sobota/ 2017do 20.00 hod , Hodnota / charakteristika: autobus s kapacitou do 25 osôb; Technické vlastnosti: Sprievodné osobné vozidlo , Hodnota / charakteristika: počas celého trvania projektu vrátane dňa pred začatím a dňa po ukončení seminára.; Technické vlastnosti: Prenájom , Hodnota / charakteristika: flipchart, dataprojektor, prípadne ozvučenie a tlmočnícke zariadenie; Technické vlastnosti: Celodenný prenájom , Hodnota / charakteristika: zasadacej miestnosti v mieste ubytovania účastníkov a organizátorov; Technické vlastnosti: Charakteristika pre , Hodnota / charakteristika: Denný program: Podrobnejší rozpis; Technické vlastnosti: 08.oo hod. – 09.oo hod. , Hodnota / charakteristika: Raňajky; Technické vlastnosti: 09.01 hod. – 10. 45 hod. , Hodnota / charakteristika: Prvá časť seminára; Technické vlastnosti: 10.46 hod. – 11.00 hod. , Hodnota / charakteristika: Prestávka; Technické vlastnosti: 11.01 hod.- 13.00 hod., Hodnota / charakteristika: Druhá časť seminára; Technické vlastnosti: 13.01hod.- 18.00 hod., Hodnota / charakteristika: Tretia časť seminára; Technické vlastnosti: 18.01hod.- 19.30 hod., Hodnota / charakteristika: Večera; Technické vlastnosti: 19.31 hod.- 21.00 hod. , Hodnota / charakteristika: Spätné väzby; Technické vlastnosti: Poznámka, Hodnota / charakteristika: Predpokladá sa, že v dopoludňajších hodinách bude presun účastníkov na miesto podľa tematického programu vrátane obeda. ; Technické vlastnosti: Poznámka (2), Hodnota / charakteristika: Popoludňajšie zamestnanie bude spravidla v zasadačke v mieste ubytovania vrátane spätných väzieb .; Technické vlastnosti: Charakteristika pre , Hodnota / charakteristika: Materiálové náklady; Technické vlastnosti: Obal na spisy s potlačou , Hodnota / charakteristika: cca 30 ks.; Technické vlastnosti: Notes s potlačou, Hodnota / charakteristika: cca 30 ks.; Technické vlastnosti: Perá s potlačou , Hodnota / charakteristika: cca 30 ks.; Technické vlastnosti: Logo projektu prenosné 90 x 90, Hodnota / charakteristika: 1 ks. ; Technické vlastnosti: Prenájom Flipchart, Hodnota / charakteristika: 1 ks. ; Technické vlastnosti: Prenájom Dataprojektor , Hodnota / charakteristika: 1 ks. ; Technické vlastnosti: Tlačoviny, Hodnota / charakteristika: oznamy, pracovné listy, prezenčné listiny, tlačivá cestovných nákladov, menovky účastníkov ; Technické vlastnosti: Charakteristika pre , Hodnota / charakteristika: Harmonogram aktivít; Technické vlastnosti: 26.04.2017 streda, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 09.00 hod - 11.00 hod. , Hodnota / charakteristika: Kontrola realizácie prípravnej fázy, zriadenie recepcie a informačného bodu projektu seminára, Odchod autobusu do Užhorodu; Technické vlastnosti: 14.00 hod., Hodnota / charakteristika: Príchod účastníkov seminára a štábu, obed, ubytovanie a prezentácia; Technické vlastnosti: 18.00 hod – 19.00 hod. , Hodnota / charakteristika: večera; Technické vlastnosti: 18.00 hod – 19.00 hod. , Hodnota / charakteristika: večera; Technické vlastnosti: 19.00 hod – 21.00 hod., Hodnota / charakteristika: Otvorenie realizačnej časti seminára, kultúrny program, raut; Technické vlastnosti: 27.04.2017 štvrtok, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 08.oo hod. – 09.oo hod. , Hodnota / charakteristika: Raňajky; Technické vlastnosti: 09.01 hod. – 10. 45 hod. , Hodnota / charakteristika: prezentácia tematických okruhov, rozdelenie účastníkov do tematických skupín; Technické vlastnosti: 10.46 hod. – 11.00 hod. , Hodnota / charakteristika: Prestávka; Technické vlastnosti: 11.01 hod.- 13.00 hod. , Hodnota / charakteristika: Druhá časť seminára; Technické vlastnosti: 13.01 hod.- 18.00 hod., Hodnota / charakteristika: Odchod do Svidníka ,kultúrne pamiatky, Ukrajinské múzeum vo Svidníku a putovná výstava organizovaná RRA Svidník ; Technické vlastnosti: 18.01 hod.- 19.30 hod. , Hodnota / charakteristika: Večera; Technické vlastnosti: 19.31 hod.- 21.00 hod , Hodnota / charakteristika: Spätné väzby; Technické vlastnosti: 28.04.2017 piatok, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 08.oo hod. – 09.oo hod. , Hodnota / charakteristika: Raňajky; Technické vlastnosti: 09.01 hod. – 10. 45 hod., Hodnota / charakteristika: Prvá časť seminára média, komunikácia; Technické vlastnosti: 10.46 hod. – 11.00 hod. , Hodnota / charakteristika: Prestávka; Technické vlastnosti: 11.01 hod.- 13.00 hod. , Hodnota / charakteristika: Druhá časť seminára NGO, samospráva; Technické vlastnosti: 13.01 hod.- 18.00 hod., Hodnota / charakteristika: Tretia časť seminára verejná správa, štátna správa, regionálna samospráva; Technické vlastnosti: 18.01 hod.- 19.30 hod. , Hodnota / charakteristika: Večera; Technické vlastnosti: 19.31 hod.- 21.00 hod., Hodnota / charakteristika: Spätné väzby; Technické vlastnosti: 29.04.2017 sobota, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 08.oo hod. – 09.oo hod. , Hodnota / charakteristika: Raňajky; Technické vlastnosti: 09.01 hod. – 10. 45 hod. , Hodnota / charakteristika: Prvá časť seminára; Technické vlastnosti: 10.46 hod. – 11.00 hod. , Hodnota / charakteristika: Prestávka; Technické vlastnosti: 11.01 hod.- 13.00 hod. , Hodnota / charakteristika: Druhá časť seminára, záverečné vyhodnotenie; Technické vlastnosti: 13.00 hod., Hodnota / charakteristika: obed, odchod účastníkov autobusom do Užhorodu

Technická špecifikácia číselná

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
PRESS & BURG Business s.r.o. 4 29 999,00 20% EUR 23. Marec 2017 134160

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.