Obstarávanie

Dvojrovinový angiografický systém s dvoma C-ramenami


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
926 000,00
Konečná suma(Bez DPH):
926 000,00
Zaplatené:
100.0%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
33111000-1
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Dvojrovinový angiografický systém vrátane operačného stola, s integrovaným ultrazvukovým prístrojom s príslušným vybavením sond s prenosom dát cez WiFi s nedostupným riešením u iných výrobcov na dosiahnutie mimoriadne nízkych dávok rtg žiarenia.

Pri obstarávaní bolo použité priame rokovacie konanie

Priame rokovacie konanie

Vyhlásené:
4. December 2018
Vestník:
238/2018
Predpoklad uzatvorenia v:
Dátum neuvedený
Typ:
Tovary
Odhadovaná suma:
1 352 000,00
Mena:
EUR

Oslovený dodávateľ

Názov:
INTES Poprad, s.r.o.
IČO:
36449814
Názov:
Siemens Healthcare s.r.o.
IČO:
48146676
Názov:
S&T Slovakia s. r. o.
IČO:
31349935
Názov:
InMed s.r.o.
IČO:
47793317
Názov:
FUJIFILM Europe GmbH - organizačná zložka
IČO:
45497095

Odôvodnenie:

Druh postupu:

Podmienka použitia priameho rokovacieho konania: zákazka na dodanie tovaru, na uskutočnenie stavebných prác alebo na poskytnutie služby sa zadáva z dôvodu mimoriadnej udalosti nespôsobenej verejným obstarávateľom, ktorú nemohol predvídať, a vzhľadom na vzniknutú časovú tieseň nemožno uskutočniť verejnú súťaž, užšiu súťaž ani rokovacie konanie so zverejnením

Vysvetlenie:

Náhrada angiografického prístroja, ktorý je nefunkčný.Verejný obstarávateľ zadáva zákazku na dodanie tovaru z dôvodu mimoriadnej udalosti nespôsobenej verejným obstarávateľom, ktorú nemohol predvídať, a vzhľadom na vzniknutú časovú tieseň nemožno uskutočniť verejnú súťaž, užšiu súťaž ani rokovacie konanie so zverejnením. Verejný obstarávateľ - Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice je toho názoru, že táto mimoriadna udalosť krízový stav, ktorá bezprostredne ohrozuje život a zdravie pacientov, nebola nemocnicou spôsobená, nastala napriek udržiavaniu zariadenia v prevádzkovom stave, t.j. nedala sa predvídať a pre potrebu jej operatívneho odstránenia, pre zamedzenie vzniku škôd a rizík, t.j. vzniknutej časovej tiesni nemožno použiť iné postupy verejného obstarávania. Pokračovanie viď. VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
Siemens Healthcare s.r.o. 2 926 000,00 Neuvedené EUR 10. Január 2019 240445

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Iný dokument k zákazke Odôvodnenie použitia postupu zadávanie zákazky 24. Január 2019 24. Január 2019 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3020628/content/906246/download","filename":"PRK_ANGIO_Odovodnenie pouzitia postupu - FINAL.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Informácia k zverejňovaniu informácií a dokumentov k zákazke na profile 7. December 2018 24. Január 2019 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3012146/content/906248/download","filename":"Informácia k zverejňovaniu na profile.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Informácia k zverejňovaniu informácií a dokumentov k zákazke na profile 12. December 2018 12. December 2018 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3012904/content/891488/download","filename":"Informácia k zverejňovaniu na profile.pdf"}]
Správa o zákazke Správa o zákazke 18. Január 2019 18. Január 2019 []
Informácia o zverejnení zmluvy Informácia o zverejnení zmluvy 18. Január 2019 18. Január 2019 []

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.