Obstarávanie

Poskytnutie služieb rozvoja a optimalizácie aplikácií výrobcu CA Technologies


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
161 727,19
Konečná suma(Bez DPH):
111 375,00
Zaplatené:
68.86%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72260000-5
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 110 ZVO
Jednotka:
súhrn definovaných požiadaviek
Množstvo:
1.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Poskytnutie služieb rozvoja a optimalizácie SW aplikácií výrobcu CA Technologies vo vlastníctve Objednávateľa

Technická špecifikácia textová

Technické vlastnosti: K položke č. 1 - SDG - ServiceDesk government (CA ServiceDesk Manager), Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Požadovaná služba:, Hodnota / charakteristika: sprístupnenie monitoringu dostupnosti všetkých aplikácií CA Spectrum pre potreby Call Centra Objednávateľa ako samostatnej záložky v prostredí SDG; Technické vlastnosti: K položke č. 2 - SSG (CA API management), Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Požadovaná služba:, Hodnota / charakteristika: migrácia zvyšných SSG na najnovšiu verziu, lokalita Banská Bystrica (dôvod migrácie: kompatibilita s ostatnými SSG, rozšírená funkcionalita, podpora zo strany výrobcu a možnosť riešenia chýb); Technické vlastnosti: K položke č. 3 - Identity Management (CA Identity Manager), Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Požadovaná služba:, Hodnota / charakteristika: rekonfigurácia procesov pre systém Fabasoft (v súvislosti so zmenami spracovania atribútov používateľov, zmeny interpretácie organizačných jednotiek a zmeny v modely rolí); Technické vlastnosti: Požadovaná služba:, Hodnota / charakteristika: doplnenie atribútov pre IDM a ActiveDirectory (AD); Technické vlastnosti: Požadovaná služba:, Hodnota / charakteristika: proces odobratia rolí pri odchode zo zamestnania, zrušenie mailbox a vytvorenie mailuser s pôvodnou adresou, zaradenie do skupiny pre automatické odpovede a presun do vyčlenenej OU; Technické vlastnosti: Požadovaná služba:, Hodnota / charakteristika: implementácia Exchange konektora; Technické vlastnosti: Požadovaná služba:, Hodnota / charakteristika: integrácia do externej domény a integrácia konektora IDM do domény; Technické vlastnosti: Požadovaná služba:, Hodnota / charakteristika: synchronizácia organizačnej štruktúry do AD INTRA za účelom aktualizácie exchange hierarchického adresbooku s využitím aj ako security grupy pre prístup k zdrojom; Technické vlastnosti: Požadovaná služba:, Hodnota / charakteristika: automatizácia zmeny priezviska a mailovej adresy v Exchange po zmene priezviska osoby v SAP-HR; Technické vlastnosti: Požadovaná služba:, Hodnota / charakteristika: zapracovanie atribútu zaradenia zamestnanca Objednávateľa do AD ako aj typu zamestnanca; Technické vlastnosti: Požadovaná služba: Proces v IDM, Hodnota / charakteristika: proces na vytváranie/zakázanie účtov v externej doméne a proces na reset hesla v externej doméne ; Technické vlastnosti: Požadovaná služba: Proces v IDM, Hodnota / charakteristika: proces pre zistenie hesla lokálneho administrátora PC pre určených zamestnancov; Technické vlastnosti: Požadovaná služba: Proces v IDM, Hodnota / charakteristika: riadenie externých mailových adries (členov) distribučného listu a vytvorenie kontaktu a jeho pridanie do listu/odobratie kontaktu a odstránenie objektu; Technické vlastnosti: Požadovaná služba: Vykonanie zmeny v nastavení IDM, Hodnota / charakteristika: po 2 týždňoch od zmeny v údajoch používateľa v SAP HR (napr. presun na inú organizačnú jednotku, ukončenie pracovného pomeru), budú jeho používateľskému účtu odobraté všetky role zo SAP a AD; Technické vlastnosti: Požadovaná služba: Vykonanie zmeny v nastavení IDM, Hodnota / charakteristika: zostanú len 3 základné role, ktoré sa priraďujú k účtu každého používateľa pri jeho vzniku a taktiež sa automaticky zmení typ používateľa na "Employee" a typ prístupu na "Používateľ_SK"; Technické vlastnosti: Požadovaná služba: Vykonanie zmeny v nastavení IDM, Hodnota / charakteristika: a účet zostane v SD v stave "Inactive"; Technické vlastnosti: Požadovaná služba:, Hodnota / charakteristika: proces so schvaľovaním na vytváranie špeciálnych mbx (atribúty: názov, správca skupiny členov prístupovej skupiny, prístup z internetu); Technické vlastnosti: Požadovaná služba:, Hodnota / charakteristika: proces presunu objektov AD INTRA pre určených administrátorov OIS (presun účtu do definovanej OU, presun PC do definovanej OU a presun skupiny do definovanej OU); Technické vlastnosti: Požadovaná služba:, Hodnota / charakteristika: proces pre reset hesiel špeciálnych mbx; Technické vlastnosti: Požadovaná služba:, Hodnota / charakteristika: doriešenie v SD zaradenie užívateľov pod správne pracovisko a súčasná aktualizácia systému AD; Technické vlastnosti: Požadovaná služba:, Hodnota / charakteristika: Selfservice požiadavka na vygenerovanie user mailboxu so schvaľovaním nadriadeným; Technické vlastnosti: Požadovaná služba:, Hodnota / charakteristika: proces so schvaľovaním na vytváranie distribučných mailových listov skupiny (atribúty: názov, správca skupiny členov prístupovej skupiny, prístup z internetu); Technické vlastnosti: K položke č. 4 - ServiceDesk IT (CA ServiceDesk Manager), Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Požadovaná služba:, Hodnota / charakteristika: proces resetu hesla bez zásahu operátora a úprava existujúceho procesu; Technické vlastnosti: Požadovaná služba:, Hodnota / charakteristika: priradenie/odobratie rolí pre procesy: prístup na mail cez internet z mobilného telefónu, prístup na mail cez internet z notebooku zariadenia, VPN prístup a prístup doWiFi Internal; Technické vlastnosti: Požadovaná služba:, Hodnota / charakteristika: sprevádzkovanie možnosti vzdialenej pracovnej plochy pre riešiteľov (CPJP, centrálni, lokálni riešitelia); Technické vlastnosti: Požadovaná služba:, Hodnota / charakteristika: sprístupnenie monitoringu dostupnosti všetkých aplikácií CA Spectrum pre potreby Call Centra a Helpdesk Objednávateľa ako samostatnú záložku v prostredí SD; Technické vlastnosti: Požadovaná služba:, Hodnota / charakteristika: integrácia ďalších dodávateľov (počet 4 a viac); Technické vlastnosti: Požadovaná služba:, Hodnota / charakteristika: implementovanie riadenia zmien - Change Management (nasadzovanie nových verzií aplikácií s integráciou na dodávateľov a zmenové požiadavky s integráciou na dodávateľov); Technické vlastnosti: Požadovaná služba:, Hodnota / charakteristika: prepojenie SD so SAP FI-AA (majetok-výpočtová technika a vozidlá); Technické vlastnosti: v súvislosti s tým:, Hodnota / charakteristika: a) upravenie formulára na zadávanie incidentov pre opravy hardvéru tak, aby bol ako povinný parameter buď "Výrobné číslo zariadenia" alebo "SAP číslo"; Technické vlastnosti: v súvislosti s tým:, Hodnota / charakteristika: uvedené hodnoty sa musia po zadaní skontrolovať voči údajom zo SAP FI-AA a ak sa v tejto databáze nenachádzajú, nebude možné formulár incidentu uložiť; Technické vlastnosti: v súvislosti s tým:, Hodnota / charakteristika: b) pripravenie možnosti tlače servisného listu zo Service Desk; Technické vlastnosti: Požadovaná služba:, Hodnota / charakteristika: prepojenie SD so SAP FI-AA (majetok-výpočtová technika a vozidlá); Technické vlastnosti: Požadovaná služba:, Hodnota / charakteristika: doriešenie automatizovaného priraďovania incidentov pre riešiteľské špecifické skupiny ; Technické vlastnosti: Požadovaná služba:, Hodnota / charakteristika: dopracovanie rozšírených možností pre tvorbu zostáv z prostredia SD (momentálne sú k dispozícií len 2 typy všeobecných zostáv) ; Technické vlastnosti: v rozsahu:, Hodnota / charakteristika: a) počet incidentov za určité obdobie pre jednotlivých riešiteľov v rámci riešiteľskej skupiny; Technické vlastnosti: v rozsahu:, Hodnota / charakteristika: b) počet incidentov za určité obdobie pre jednotlivých riešiteľov za celú riešiteľskú skupinu; Technické vlastnosti: v rozsahu:, Hodnota / charakteristika: c) počet incidentov za určité obdobie a určitú kategóriu požiadavky pre jednotlivých riešiteľov v rámci riešiteľskej skupiny; Technické vlastnosti: v rozsahu:, Hodnota / charakteristika: d) počet incidentov za určité obdobie a určitú kategóriu pre jednotlivých riešiteľov za celú riešiteľskú skupinu; Technické vlastnosti: v súvislosti s tým:, Hodnota / charakteristika: vedúcim a zástupcom oddelení IT a TS automatizovane zasielať e-mailom tieto reporty na pravidelnej týždennej báze priamo z BO; Technické vlastnosti: Požadovaná služba:, Hodnota / charakteristika: príprava univerzálneho rozhrania na zadávanie incidentov tak, aby ho klient vedel integrovať priamo do svojich aplikácií; Technické vlastnosti: Požadovaná služba:, Hodnota / charakteristika: prepojenie s rezortným telefónnym zoznamom SAS a aktualizácia údajov o telefónnych číslach zamestnancov na základe ich OEČ na mesačnej báze

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: 1) SDG - ServiceDesk government (CA ServiceDesk Manager), Jednotka: človekodeň, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 16; Technické vlastnosti: 2) SSG (CA API management), Jednotka: človekodeň, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 11; Technické vlastnosti: 3) Identity Management (CA Identity Manager), Jednotka: človekodeň, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 85; Technické vlastnosti: 4) ServiceDesk IT (CA ServiceDesk Manager), Jednotka: človekodeň, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 86

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
Soimco a. s. 2 133 650,00 20% EUR 1. Február 2017 130385

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.