Poskytnutie služieb rozvoja a optimalizácie SW aplikácií výrobcu CA Technologies vo vlastníctve Objednávateľa
Technické vlastnosti: K položke č. 1 - SDG - ServiceDesk government (CA ServiceDesk Manager), Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Požadovaná služba:, Hodnota / charakteristika: sprístupnenie monitoringu dostupnosti všetkých aplikácií CA Spectrum pre potreby Call Centra Objednávateľa ako samostatnej záložky v prostredí SDG; Technické vlastnosti: K položke č. 2 - SSG (CA API management), Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Požadovaná služba:, Hodnota / charakteristika: migrácia zvyšných SSG na najnovšiu verziu, lokalita Banská Bystrica (dôvod migrácie: kompatibilita s ostatnými SSG, rozšírená funkcionalita, podpora zo strany výrobcu a možnosť riešenia chýb); Technické vlastnosti: K položke č. 3 - Identity Management (CA Identity Manager), Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Požadovaná služba:, Hodnota / charakteristika: rekonfigurácia procesov pre systém Fabasoft (v súvislosti so zmenami spracovania atribútov používateľov, zmeny interpretácie organizačných jednotiek a zmeny v modely rolí); Technické vlastnosti: Požadovaná služba:, Hodnota / charakteristika: doplnenie atribútov pre IDM a ActiveDirectory (AD); Technické vlastnosti: Požadovaná služba:, Hodnota / charakteristika: proces odobratia rolí pri odchode zo zamestnania, zrušenie mailbox a vytvorenie mailuser s pôvodnou adresou, zaradenie do skupiny pre automatické odpovede a presun do vyčlenenej OU; Technické vlastnosti: Požadovaná služba:, Hodnota / charakteristika: implementácia Exchange konektora; Technické vlastnosti: Požadovaná služba:, Hodnota / charakteristika: integrácia do externej domény a integrácia konektora IDM do domény; Technické vlastnosti: Požadovaná služba:, Hodnota / charakteristika: synchronizácia organizačnej štruktúry do AD INTRA za účelom aktualizácie exchange hierarchického adresbooku s využitím aj ako security grupy pre prístup k zdrojom; Technické vlastnosti: Požadovaná služba:, Hodnota / charakteristika: automatizácia zmeny priezviska a mailovej adresy v Exchange po zmene priezviska osoby v SAP-HR; Technické vlastnosti: Požadovaná služba:, Hodnota / charakteristika: zapracovanie atribútu zaradenia zamestnanca Objednávateľa do AD ako aj typu zamestnanca; Technické vlastnosti: Požadovaná služba: Proces v IDM, Hodnota / charakteristika: proces na vytváranie/zakázanie účtov v externej doméne a proces na reset hesla v externej doméne ; Technické vlastnosti: Požadovaná služba: Proces v IDM, Hodnota / charakteristika: proces pre zistenie hesla lokálneho administrátora PC pre určených zamestnancov; Technické vlastnosti: Požadovaná služba: Proces v IDM, Hodnota / charakteristika: riadenie externých mailových adries (členov) distribučného listu a vytvorenie kontaktu a jeho pridanie do listu/odobratie kontaktu a odstránenie objektu; Technické vlastnosti: Požadovaná služba: Vykonanie zmeny v nastavení IDM, Hodnota / charakteristika: po 2 týždňoch od zmeny v údajoch používateľa v SAP HR (napr. presun na inú organizačnú jednotku, ukončenie pracovného pomeru), budú jeho používateľskému účtu odobraté všetky role zo SAP a AD; Technické vlastnosti: Požadovaná služba: Vykonanie zmeny v nastavení IDM, Hodnota / charakteristika: zostanú len 3 základné role, ktoré sa priraďujú k účtu každého používateľa pri jeho vzniku a taktiež sa automaticky zmení typ používateľa na "Employee" a typ prístupu na "Používateľ_SK"; Technické vlastnosti: Požadovaná služba: Vykonanie zmeny v nastavení IDM, Hodnota / charakteristika: a účet zostane v SD v stave "Inactive"; Technické vlastnosti: Požadovaná služba:, Hodnota / charakteristika: proces so schvaľovaním na vytváranie špeciálnych mbx (atribúty: názov, správca skupiny členov prístupovej skupiny, prístup z internetu); Technické vlastnosti: Požadovaná služba:, Hodnota / charakteristika: proces presunu objektov AD INTRA pre určených administrátorov OIS (presun účtu do definovanej OU, presun PC do definovanej OU a presun skupiny do definovanej OU); Technické vlastnosti: Požadovaná služba:, Hodnota / charakteristika: proces pre reset hesiel špeciálnych mbx; Technické vlastnosti: Požadovaná služba:, Hodnota / charakteristika: doriešenie v SD zaradenie užívateľov pod správne pracovisko a súčasná aktualizácia systému AD; Technické vlastnosti: Požadovaná služba:, Hodnota / charakteristika: Selfservice požiadavka na vygenerovanie user mailboxu so schvaľovaním nadriadeným; Technické vlastnosti: Požadovaná služba:, Hodnota / charakteristika: proces so schvaľovaním na vytváranie distribučných mailových listov skupiny (atribúty: názov, správca skupiny členov prístupovej skupiny, prístup z internetu); Technické vlastnosti: K položke č. 4 - ServiceDesk IT (CA ServiceDesk Manager), Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Požadovaná služba:, Hodnota / charakteristika: proces resetu hesla bez zásahu operátora a úprava existujúceho procesu; Technické vlastnosti: Požadovaná služba:, Hodnota / charakteristika: priradenie/odobratie rolí pre procesy: prístup na mail cez internet z mobilného telefónu, prístup na mail cez internet z notebooku zariadenia, VPN prístup a prístup doWiFi Internal; Technické vlastnosti: Požadovaná služba:, Hodnota / charakteristika: sprevádzkovanie možnosti vzdialenej pracovnej plochy pre riešiteľov (CPJP, centrálni, lokálni riešitelia); Technické vlastnosti: Požadovaná služba:, Hodnota / charakteristika: sprístupnenie monitoringu dostupnosti všetkých aplikácií CA Spectrum pre potreby Call Centra a Helpdesk Objednávateľa ako samostatnú záložku v prostredí SD; Technické vlastnosti: Požadovaná služba:, Hodnota / charakteristika: integrácia ďalších dodávateľov (počet 4 a viac); Technické vlastnosti: Požadovaná služba:, Hodnota / charakteristika: implementovanie riadenia zmien - Change Management (nasadzovanie nových verzií aplikácií s integráciou na dodávateľov a zmenové požiadavky s integráciou na dodávateľov); Technické vlastnosti: Požadovaná služba:, Hodnota / charakteristika: prepojenie SD so SAP FI-AA (majetok-výpočtová technika a vozidlá); Technické vlastnosti: v súvislosti s tým:, Hodnota / charakteristika: a) upravenie formulára na zadávanie incidentov pre opravy hardvéru tak, aby bol ako povinný parameter buď "Výrobné číslo zariadenia" alebo "SAP číslo"; Technické vlastnosti: v súvislosti s tým:, Hodnota / charakteristika: uvedené hodnoty sa musia po zadaní skontrolovať voči údajom zo SAP FI-AA a ak sa v tejto databáze nenachádzajú, nebude možné formulár incidentu uložiť; Technické vlastnosti: v súvislosti s tým:, Hodnota / charakteristika: b) pripravenie možnosti tlače servisného listu zo Service Desk; Technické vlastnosti: Požadovaná služba:, Hodnota / charakteristika: prepojenie SD so SAP FI-AA (majetok-výpočtová technika a vozidlá); Technické vlastnosti: Požadovaná služba:, Hodnota / charakteristika: doriešenie automatizovaného priraďovania incidentov pre riešiteľské špecifické skupiny ; Technické vlastnosti: Požadovaná služba:, Hodnota / charakteristika: dopracovanie rozšírených možností pre tvorbu zostáv z prostredia SD (momentálne sú k dispozícií len 2 typy všeobecných zostáv) ; Technické vlastnosti: v rozsahu:, Hodnota / charakteristika: a) počet incidentov za určité obdobie pre jednotlivých riešiteľov v rámci riešiteľskej skupiny; Technické vlastnosti: v rozsahu:, Hodnota / charakteristika: b) počet incidentov za určité obdobie pre jednotlivých riešiteľov za celú riešiteľskú skupinu; Technické vlastnosti: v rozsahu:, Hodnota / charakteristika: c) počet incidentov za určité obdobie a určitú kategóriu požiadavky pre jednotlivých riešiteľov v rámci riešiteľskej skupiny; Technické vlastnosti: v rozsahu:, Hodnota / charakteristika: d) počet incidentov za určité obdobie a určitú kategóriu pre jednotlivých riešiteľov za celú riešiteľskú skupinu; Technické vlastnosti: v súvislosti s tým:, Hodnota / charakteristika: vedúcim a zástupcom oddelení IT a TS automatizovane zasielať e-mailom tieto reporty na pravidelnej týždennej báze priamo z BO; Technické vlastnosti: Požadovaná služba:, Hodnota / charakteristika: príprava univerzálneho rozhrania na zadávanie incidentov tak, aby ho klient vedel integrovať priamo do svojich aplikácií; Technické vlastnosti: Požadovaná služba:, Hodnota / charakteristika: prepojenie s rezortným telefónnym zoznamom SAS a aktualizácia údajov o telefónnych číslach zamestnancov na základe ich OEČ na mesačnej báze
Technické vlastnosti: 1) SDG - ServiceDesk government (CA ServiceDesk Manager), Jednotka: človekodeň, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 16; Technické vlastnosti: 2) SSG (CA API management), Jednotka: človekodeň, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 11; Technické vlastnosti: 3) Identity Management (CA Identity Manager), Jednotka: človekodeň, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 85; Technické vlastnosti: 4) ServiceDesk IT (CA ServiceDesk Manager), Jednotka: človekodeň, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 86
Dodávateľ | Spomedzi uchádzačov | Suma kontraktu | DPH | Mena | Dátum uzavretia kontraktu | Detaily |
---|---|---|---|---|---|---|
Soimco a. s. | 2 | 133 650,00 | 20% | EUR | 1. Február 2017 |
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Odhadovaná suma (Bez DPH) | Konečná suma (Bez DPH) | Zaplatené | Mena | Rok | Typ | EU fondy | Počet zmlúv | Úspešné |
---|
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Suma obstarávania | Suma obstarávania_hidden | Mena | Dátum zverejnenia | Lehota na predkladanie ponúk | EU fondy | DT_hidden | Lehota_hidden |
---|
Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.