Obstarávanie

Implementácia IS správy registratúry na platforme Fabasoft s napojením na Ústredný portál verejnej správy (e-schránka) vrátane dodania licencí pre 300 používateľov.


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
160 000,00
Konečná suma(Bez DPH):
109 913,81
Zaplatené:
68.69%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
48000000-8
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 110 ZVO
Jednotka:
predmet zákazky
Množstvo:
1.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Implementácia automatizovanej správy registratúry na platforme Fabasoft s napojením na Ústredný portál verejnej správy (e-schránka); Zabezpečenie licencií pre používateľov; Všeobecné požiadavky; Systém bude budovaný na báze produktu Fabasoft eGov-Suite.; Každý dokument v systéme bude implementovaný ako určitý objekt. Tento objekt bude obsahovať popisné údaje (metadáta - napr. názov dokumentu, dátum vzniku) a samotný obsah (napr. zoskenovaný obraz papierového dokumentu - súbor typu PDF).; Systém musí podporovať väzbu na organizačnú štruktúru (napr. pre definovanie aktérov schvaľovania), zostane ponechaná aj možnosť manuálneho výberu.; Používateľské prostredie pre prácu so systémom musí byť riešené prostredníctvom web rozhrania.; Systém musí podporovať centralizované vedenie správy registratúry.; Systém musí umožniť validáciu a prednastavovanie údajov (kontrolu povinných údajov).; Systém musí byť lokalizovaný do slovenského jazyka.; Súlad s legislatívou a európskymi štandardmi; Riešenie musí byť implementované v súlade so zákonom č. 395/2002 Z. z. o archívoch a registratúrach .; Riešenie musí byť implementované v súlade s vyhlášku MV SR č. 628/2002 Z. z.; Riešenie musí byť implementované v súlade s vyhlášku MV SR č. 410/2015 Z.z.; Riešenie musí byť implementované v súlade s ďalšími všeobecne záväznými právnymi predpismi, napr. zákon na ochranu osobných údajov a pod.; Systém musí disponovať certifikátom o posúdení zhody s požiadavkami výnosu Ministerstva vnútra SR č. 525/2011 Z.z. o štandardoch pre elektronické informačné systémy na správu registratúry s úrovňou hodnotenia „Vysoká úroveň“.; Správa registratúrnych záznamov a spisov musí byť v súlade s platným registratúrnym poriadkom organizácie.; Záznamy; Systém musí podporovať automatický obeh záznamov v elektronickej forme.; Systém musí umožniť spracovanie každého záznamu v rámci spisu.; Systém musí pokrývať kompletný životný cyklus registratúrnych záznamov – od ich vzniku, resp. príchodu do organizácie, cez evidenciu, pridelenie na org. útvar, pridelenie spracovateľovi, vloženie do spisu, tvorbu odpovede, schválenie a odoslanie.; Systém musí umožniť určenie spracovateľa manuálnym výberom spracovateľa alebo organizačného útvaru alebo automatizovane na základe logicky definovaných pravidiel pre konkrétny druh záznamu alebo službu.; Systém musí umožniť, aby každý registratúrny záznam bol vložený práve do jedného spisu. Systém umožní kópiu záznamu vložiť ako elektronický dokument do ďalších spisov avšak s uvedením správneho uloženia originálu.; Systém musí umožniť stornovanie registratúrneho záznamu za určitých podmienok. Záznam bude označený ako zrušený, systém nepovolí výmaz záznamu.; Systém musí podporovať hromadné vybavovanie a rozposielanie zásielok (hromadné tlačenie obálok), interných a externých rozdeľovníkov.; Spisy; Systém musí umožniť jednoznačnú identifikáciu spisov v štruktúre podľa registratúrnom poriadku organizácie.; Systém musí zabezpečiť dodržanie predpísaného spôsobu manipulácie so spisom – od vzniku až po archiváciu/zničenie.; Systém musí podporovať typ spisu, viaceré stavy spisov a spisové zväzky.; Systém musí umožniť vizualizáciu podľa typov a stavov spisov.; Systém musí podporovať stavy spisov podľa platného registratúrneho poriadku.; Systém musí zabezpečiť povinné priradenie spisu ku vecnej skupine registratúrneho plánu.; Systém musí umožniť spracovateľovi zaznamenať spôsob vybavenia spisu.; Systém musí umožniť delimitáciu spisu.; Práca s dokumentmi; Systém musí umožniť import skenovaných dokumentov.; Systém musí podporovať funkciu Drag&Drop pri importe dokumentov.; Systém musí umožniť manuálne zadávanie atribútov pre importované zoskenované dokumenty.; Tlačové zostavy a reporty; Automatická tvorbu všetkých evidenčných pomôcok požadovaných registratúrnym poriadkom (napr. registratúrny denník) v elektronickej aj tlačovej forme, evidencia výpožičiek fyzických spisov z registratúrneho strediska pre správcu registratúry.; Systém musí umožniť vedenie príslušnej dokumentácie o správe registratúry – možnosť tvorby dokumentácie týkajúcej sa správy registratúry: registratúrny denník spisov/záznamov spisové obaly zostava pre presun spisov do RS, zostavy pre vyraďovanie.; Systém musí umožniť vytvorenie a tlač spisového obalu a obsahu spisu alebo jeho časti v zmysle registratúrneho poriadku.; Systém musí umožniť vytvorenie reportu na kontrolingové účely pre nadriadených (napr. nedodržanie termínov vybavenia spisov a záznamov).; Systém musí umožniť tlač adries na obálku pre odoslanie.; Systém musí umožniť vytvorenie a tlač podacieho hárku pre odoslanie vybavenia poštou a vedie ich evidenciu .; Zastupovanie; Systém musí poskytovať možnosť nastavenia zastupovania ako aj nastavenie zastupovania podriadených zamestnancov.; Jeden používateľ môže zastupovať viacerých iných používateľov. ; Zastupovanie môže byť aj trvalé (t.j. bez obmedzenia dátumu ukončenia zastupovania).; Určený zástupca dostane počas stanoveného obdobia k dispozícii rolu zastupovaného a bude sa môcť do nej prepnúť a vykonávať činnosti zastupovaného. Analogicky daný používateľ môže mať viacerých zástupcov. ; Zastupovanie ohraničené koncovým dátumom bude automaticky systémom ukončené po tomto termíne (t.j. systém už neumožní zástupcovi prístup k roly zastupovaného).; Notifikácie; Systém musí umožniť automatické zasielanie notifikácie o aktivite čakajúcej na vybavenie. Notifikácia bude obsahovať linku na príslušnú aktivitu.; Systém musí umožniť podporu zasielania notifikácií (upozornenia) o blížiacom sa termíne ukončenia úlohy čakajúcej na vybavenie.; Systém musí poskytovať funkcie pre kontrolu spracovania záznamov a spisov formou farebného odlíšenia tesne pred a po uplynutí termínu.; Vyhľadávanie; Systém musí umožniť vyhľadávanie registratúrnych záznamov a spisov ako aj iných objektov podľa jednoduchého filtra (jeden atribút) alebo podľa zloženého filtra (viacero atribútov) za dodržania pravidla oprávnených prístupov.; Dokladovateľnosť; Systém musí zabezpečiť dokladovateľnosť - zaznamenávanie všetkých dôležitých operácií nad spismi, záznamami a ďalšími objektami registratúry a vedenie podrobnej histórie záznamu a spisu.; Integrácia; Systém musí byť plne integrovaný s bežne používanými kancelárskymi aplikáciami (textový a tabuľkový procesor).; Správa registratúry; Systém musí podporovať vytvorenie a správu registratúrneho plánu správcom registratúry.; Systém musí podporovať elektronický proces vyradenia spisov v zmysle registratúrneho poriadku.; Systém musí umožniť tvorbu a vyhotovenie všetkých dokumentov pre vyradenie spisov z evidencie registratúry.; Systém musí podporovať vytvorenie tlačových zostáv registratúrneho denníka:- ročný zoznam spisov- zoznam registratúrnych záznamov v spise (obsah spisov)- menný register .; Systém musí podporovať ročnú uzávierku spisov.; Systém musí podporovať presun nevybavených a neuzatvorených bežných spisov z predchádzajúceho roku do nového registratúrneho roka. ; Prenosom sa musí prideliť nové číslo spisu.; Systém musí podporovať presun spisov do registratúrneho strediska.; Systém musí podporovať správu spisov v registratúrnom stredisku: evidencia presunu spisov do RS lokácia spisov zmena lokácie spisu, výpožičky, nahliadnutie .; Systém musí umožniť presné zaznačenie uloženia spisov v registratúrnom stredisku (miestnosť, regál a jeho časti, polica, ukladacia jednotka).; Systém musí umožniť vytváranie reportov pre správcu registratúrneho strediska.; Integrácia s ÚPVS; Implementácia konektora v štandarde SKTalk 3 alebo IService správy pre nevizuálnu komunikáciu s UPVS.; Implementácia služieb autentifikácie pre nevizuálnu komunikáciu s UPVS.; Automatické vyberanie správ zo schránky úradu.; Automatická evidencia prijatého podania v systéme pre správu registratúry ako doručený záznam.; Automatické uloženie dokumentov v čitateľnej podobe ako prílohy doručeného záznamu.; Automatické smerovania prijatých elektronických podaní na definované organizačné útvary alebo používateľov podľa typu podania. ; Vizualizácia eformulárov; Implementácia nevizuálnych služieb modulu Elektronických formulárov UPVS pre príjem nových a zmenených e eForm balíčkov.; Ukladanie eForm balíčkov v štruktúrovanej podobe pre potreby vizualizácie a spracovania eFormulárov.; Zabezpečenie vizualizácie eFormulárov do html a pdf formátu.; Využitie existujúceho eFormulára „General agenda“ ako formulár pre zasielanie elektronických úradných dokumentov.; Automatické vyplnenie eFormulára „General agenda“ na základe údajov odoslaného záznamu a priloženie podpísanej alebo nepodpísanej prílohy.; Spracovanie dokumentov podpísaných zaručeným elektronickým podpisom alebo zaručenou elektronickou pečaťou.; Implementácia nevizuálnych služieb modulu UPVS CEP publikovaných integračnou platformou pre:- podpísanie zaručenou elektronickou pečaťou,- informatívne overenie podpisov- poskytnutie časovej pečiatky .; Spracovania potvrdenia o finálnom overení podpisov a jeho priloženie k súvisiacemu doručenému záznamu.; Vyberanie a samostatné ukladanie čitateľných dokumentov zo súboru ZEP pre potreby spracovania a vizualizácie týchto dokumentov.; Zabezpečenie podpisovania zaručenou elektronickou pečaťou v procese schvaľovania odoslaných záznamov.; Integrácia na lokálnu podpisovú aplikáciu DSigner.; Možnosť podpisovať zaručenou elektronickou pečaťou a mandátnym certifikátom len vybrané dokumenty záznamu.; Logovanie úkonu schválenia a podpísania zaručenou elektronickou pečaťou alebo mandátnym certifikátom na úrovni záznamu.; Prednastavenie povinného schválenia a podpísanie dokumentu na základe druhu záznamu.; Doručovanie; Implementácia modulu doručovania pre elektronizáciu procesov a služieb elektronického aj papierového doručovania.; Prepojenie modulu doručovania so systémom pre správu registratúry .; Implementácia nevizuálnych služieb modulu UPVS MED pre:- odoslanie správy do eDESK informačne,- doručenie do vlastných rúk- doručenie do vlastných rúk s fikciou doručenia.; Zabezpečenie príjmu potvrdenia o doručení alebo nedoručení a jeho evidencia v štruktúrovanej podobe.; Automatická zmena stavu doručovania po potvrdení doručenia na ÚPVS.; Automatická zmena spôsobu doručovania z elektronického na papierové v prípade nedoručenia na UPVS.; Zabezpečenie procesu papierového doručovania prostredníctvom slovenskej pošty.; Integrácia na nevizuálne rozhrania Slovenskej pošty pre službu ePodací hárok.; Zabezpečenie emailového doručovania.; Automatické generovanie poštového podacieho hárka cez službu ePodací hárok.; Automatická evidencia stavu doručovania zásielok cez službu ePodací hárok.; Zabezpečenie procesu pre osobné doručenie zásielky.; Evidencia vrátených zásielok.; Evidencia papierových doručeniek v štruktúrovanej podobe alebo ako sken.; Tvorba a tlač poštových podacích hárkov.; Licencie; Fabasoft eGov Suite- pomenovaný používateľ pre 300 používateľov.

Technická špecifikácia textová

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: Implementácia IS správa registratúry s integráciou na ÚPVS, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: Fabasoft eGov Suite- pomenovaný používateľ, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 300

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
Asseco Central Europe, a. s. 2 131 896,58 20% EUR 16. Január 2017 129219

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.