Vedenie predpísanej dokumentácie BOZP podľa platných predpisov, v spolupráci s objednávateľom jej upresňovanie a doplňovanie po zmene predpisov; vykonávanie pravidelných prehliadok v objektoch objednávateľa so zameraním na zisťovanie stavu bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a plnenie úloh vedúcimi zamestnancami v starostlivosti o bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci 1-krát mesačne; vykonanie pravidelných prehliadok v objektoch objednávateľa so zameraním na kontrolu skladovacích priestorov a skladacích zariadení 1-krát mesačne; Komplexný výkon bezpečnostnotechnických služieb v súlade so zákonom č. 124/2006 Z.z. o BOZP v znení neskorších predpisov; Výkon výchovy a vzdelávania v oblasti práce v súlade so zákonom č. 124/2006 Z.z. o BOZP v znení neskorších predpisov; Aktualizovanie vypracovanej dokumentácie BOZP pri novelizácii zákona č. 124/2006 Z.z.o BOZP v znení neskorších predpisov, resp. pri technicko-organizačných zmenách; vykonávanie školenie vodičov služobných motorových vozidiel a referentských vozidiel o prevádzke a údržbe motorových vozidiel a používaní vozidiel s ohľadom na BOZP; registrovanie pracovných úrazov na základe podkladov dodaných objednávateľom; vykonávanie opakovaného oboznámenia vedúcich zamestnancov s predpismi, pokynmi a pravidlami na zaistenie bezpečnosti a zdravia pri práci a overovanie znalosti z týchto predpisov v termínoch dohodnutých s objednávateľom; zastupovanie objednávateľa pred orgánmi štátneho dozoru; vyšetrovanie udalostí, zisťovanie príčin udalostí s návrhom opatrení na ich odstránenie; vyšetrovanie ťažkých, hromadných alebo smrteľných pracovných úrazov a spracovanie správ z vyšetrovania; vykonávanie preventívnych kontrol na použitie alkoholu u zamestnancov v pracovnom čase (kontroly sa budú vykonávať na základe požiadavky od príslušného vedúceho zamestnanca); Komplexný výkon bezpečnostno - technických služieb v súlade so zákonom č. 314/2001 Z.z. o OPP v znení neskorších predpisov; Výkon výchovy a vzdelávanie v oblasti ochrany práce v súlade so zákonom č. 314/2001 Z.z. o OPP; Aktualizovanie vypracovanej dokumentácie o OPP pri novele zákona č. 314/2001 Z.z. v OPP v znení neskorších predpisov, resp. pri technicko - organizačných zmenách; Vypracovanie bezpečných pracovných postupov pre pracovné činnosti obstarávateľa; Vypracovanie analýzy rizík
Technické vlastnosti: Počet vedúcich zamestnancov, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 4; Technické vlastnosti: Počet ostatných zamestnancov, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 20
Dodávateľ | Spomedzi uchádzačov | Suma kontraktu | DPH | Mena | Dátum uzavretia kontraktu | Detaily |
---|---|---|---|---|---|---|
SAFIRS, s.r.o. | 7 | 718,44 | 20% | EUR | 22. December 2016 |
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Odhadovaná suma (Bez DPH) | Konečná suma (Bez DPH) | Zaplatené | Mena | Rok | Typ | EU fondy | Počet zmlúv | Úspešné |
---|
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Suma obstarávania | Suma obstarávania_hidden | Mena | Dátum zverejnenia | Lehota na predkladanie ponúk | EU fondy | DT_hidden | Lehota_hidden |
---|
Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.