Poskytovanie služieb podpory na platforme Dell, NetApp, VMware,Microsoft a VEEAM; Podpora na území Slovenska v mieste inštalácie uvedenom nižšie a v určenom rozsahu pre Skupina č.1-kritické zariadenia a Skupina č.2-ostatné systémy
Technické vlastnosti: Reaktívna podpora pre SKUPINA č.1, Hodnota / charakteristika: SLA 24x7, non-stop pohotovosť servisného technika, potvrdenie prijatia požiadavky na servisný zásah do 30 min., nástup na riešenie do 4 hodín od nahlásenia incidentu.; Technické vlastnosti: Reaktívna podpora pre SKUPINA č.1, Hodnota / charakteristika: musí byť súčasťou ponuky a zahrnutá v mesačných paušálnych platbách.; Technické vlastnosti: Požadovaná reaktívna podpora v prípade nahláseného incidentu pre SKUPINA č.1, Hodnota / charakteristika: Podpora produkčnej virtuálnej infraštruktúry: 1 x vCenter server, 2 x vSphere host server v členení do datacentra, klastra; Technické vlastnosti: Požadovaná reaktívna podpora v prípade nahláseného incidentu pre SKUPINA č.1, Hodnota / charakteristika: Podpora pre nasledovné typy diskových polí:1xNetAppstorage FAS2552HA-cluster mode dual contr. ; Technické vlastnosti: Požadovaná reaktívna podpora v prípade nahláseného incidentu pre SKUPINA č.1, Hodnota / charakteristika: 1 x NetApp storage FAS2552 HA-cluster mode single controller; Technické vlastnosti: Požadovaná reaktívna podpora v prípade nahláseného incidentu pre SKUPINA č.1, Hodnota / charakteristika: Podpora pre nasledovné typy serverov: 2x Dell PowerEdga R430 Server; Technické vlastnosti: Požadovaná reaktívna podpora v prípade nahláseného incidentu pre SKUPINA č.1, Hodnota / charakteristika: Podpora sieťovej bezpečnosti pre 2xDell SonicWall HA; Technické vlastnosti: Reaktívna podpora pre SKUPINA č.2, Hodnota / charakteristika: SLA8x5 v prac.dňoch v čase 8:00-16:00h.,potvrdenie prijatia požiadavky na servisný zásah do 60 min.,nástup na riešenie do nasledujúceho pracovného dňa od nahlásenia incidentu.; Technické vlastnosti: Reaktívna podpora pre SKUPINA č.2, Hodnota / charakteristika: musí byť súčasťou ponuky a zahrnutá v mesačných paušálnych platbách.; Technické vlastnosti: Požadovaná reaktívna podpora v prípade nahláseného incidentu pre SKUPINA č.2, Hodnota / charakteristika: Podpora operačných systémov OS Windows(Server2008 a novšie;podpora zálohovania pre VEEAM Backup and Replication (min.verzia 8 a novšie).; Technické vlastnosti: Požadovaná reaktívna podpora v prípade nahláseného incidentu pre SKUPINA č.2, Hodnota / charakteristika: Podpora vybraných aplikácií:MS AD (verzie min.2008 R2 a novšie) a MS Exchange (verzie min.2010 a novšie).; Technické vlastnosti: Proaktívna podpora pre HW a SW s nasledovnými parametrami:, Hodnota / charakteristika: kontrola logov jednotlivých zariadení a proaktívne riešenie vznikajúcich problémov,min.2 MD mesačne,musí byť súčasťou ponuky a zahrnuté v mesačných paušálnych platbách.; Technické vlastnosti: Zmenové požiadavky:, Hodnota / charakteristika: SLA8x5, potvrdenie prijatia požiadavky na servisný zásah do 60 min., nástup na riešenie najneskôr nasledujúci pracovný deň,musí byť súčasťou ponuky a zahrnuté v mesačných paušálnych platbách.; Technické vlastnosti: Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpané MD presúvať a kumulovať v rámci aktuálneho kalendárneho štvrťroka., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Iné odporúčania pre optimalizáciu infraštruktúry:, Hodnota / charakteristika: Objednávateľ očakáva proaktívne návrhy pre optimalizáciu infraštruktúry podľa požiadaviek objednávateľa;musí byť súčasťou ponuky a zahrnuté v mesačných paušálnych platbách.; Technické vlastnosti: Podrobnosti požadovanej proaktívnej podpory pre virtuálnu infraštruktúru, operačné systémy,vybrané aplikácie a zálohovanie uvedené v Oblasti č.1 a Oblasti č.2:, Hodnota / charakteristika: Elektronická a technická pomoc pri riešení problémov a otázok, objasnenie dokumentácie,sprostredkovanie oznámenia o rozšírenej a novej funkčnosti produktov a technológií.; Technické vlastnosti: Podrobnosti požadovanej proaktívnej podpory pre virtuálnu infraštruktúru, operačné systémy,vybrané aplikácie a zálohovanie uvedené v Oblasti č.1 a Oblasti č.2:, Hodnota / charakteristika: Podpora pri stanovení diagnostiky a rýchlejšieho vyriešenia vzniknutého problému, konzultácie pri riešení problémov vyskytujúcich sa v aktuálne podporovaných produktoch.; Technické vlastnosti: Podrobnosti požadovanej proaktívnej podpory pri prístupe a získavaní informácií:, Hodnota / charakteristika: Technické pokyny,návrhy riešení,informácie o vývoji a dostupnosti produktov, oznamy o ukončení podpory;podobnosti o známych problémoch vrátane náhradných riešení; sprostredkovanie odborných článkov; Technické vlastnosti: Požaduje sa projektový manažment a riadenie procesu servisnej podpory a to najmä:, Hodnota / charakteristika: riadenie a koordinácia technického tímu vo fáze preberania podpory ako aj vo fáze poskytovania podpory; Technické vlastnosti: Požaduje sa evidencia zásahov v slovenskom jazyku na on-line portáli HelpDesku dodávateľa s oddelenými a zabezpečenými prístupmi pre pracovníkov objednávateľa (minimálne ssl a overovaním menom a heslom), so sledovaním statusu,časov otvorenia,prijatia a vyriešenia incidentu,s reportingom vykonaných činností a automatickou emailovou notifikáciou na definovaných riešiteľov;, Hodnota / charakteristika: incidenty s najvyššou prioritou musia byť nahlasované telefonicky na centrálne číslo podpory dodávateľa; evidujú sa aj eskalačné procedúry pri nedodržaní časov reakcie a vyriešenia incidentu.; Technické vlastnosti: Podporu (maintenance) výrobcov HW a SW (Support and Subscription) zabezpečí Objednávateľ., Hodnota / charakteristika:
Technické vlastnosti: Počítačové a súvisiace služby, Jednotka: mesiac, Minimum: 1, Maximum: 24, Presná hodnota:
Dodávateľ | Spomedzi uchádzačov | Suma kontraktu | DPH | Mena | Dátum uzavretia kontraktu | Detaily |
---|---|---|---|---|---|---|
Vision IT Solutions, a. s. | 1 | 31 200,00 | 20% | EUR | 19. December 2016 |
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Odhadovaná suma (Bez DPH) | Konečná suma (Bez DPH) | Zaplatené | Mena | Rok | Typ | EU fondy | Počet zmlúv | Úspešné |
---|
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Suma obstarávania | Suma obstarávania_hidden | Mena | Dátum zverejnenia | Lehota na predkladanie ponúk | EU fondy | DT_hidden | Lehota_hidden |
---|
Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.