Obstarávanie

Zabezpečenie servisnej podpory pre prevádzku produkčného interného informačného systému Štátnej pokladnice


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Štátna pokladnica
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
591 360,00
Konečná suma(Bez DPH):
591 360,00
Zaplatené:
100.0%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72250000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zabezpečenie novej servisnej zmluvy pre roky 2019- 2021, pre interný systém v Štátnej pokladnici po ukončení platnosti existujúcej servisnej zmluvy k 31.12.2018. Nová servisná zmluva (od 1.1.2019 na ďalšie 3 roky) bude pokrývať zvyšujúce sa požiadavky pre zabezpečenie interného informačného systému Štátnej pokladnice reflektujúce na zmeny v infraštruktúre interného IS v SP, nevyhnutné pre naplnenie kontinuálnej bezproblémovej funkčnosti a bezpečnostných požiadaviek pre kritickú infraštruktúru SR, ktorej prvkom je aj interný systém Štátnej pokladnice. Existujúce zariadenia sú pod platnou servisnou zmluvou medzi ŠP a Hewlett Packard Enterprise Slovakia s. r. o. (č. HP 10/064 D4), z ktorej vyplýva, že akékoľvek rozširovanie, alebo iný zásah do daných zariadení je oprávnená výlučne spoločnosť Hewlett Packard Enterprise Slovakia s. r. o. Uzavretie novej servisnej zmluvy pre zabezpečenie interného informačného systému Štátnej pokladnice je možné len s dodávateľom, ktorý má licenciu a oprávnenia na vykonávanie nepretržitého servisu zariadení HP, t. j. s jediným možným dodávateľom Hewlett Packard Enterprise Slovakia s. r. o.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
Hewlett Packard Enterprise Slovakia, s.r.o. 1 591 360,00 Neuvedené EUR 31. December 2018 240183

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Informácia o zverejnení zmluvy v CRZ Zmluva o poskytovaní servisnej podpory pre prevádzku produkčného interného informačného systému Štátnej pokladnice 10. Január 2020 10. Január 2020 []

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.