Dodávateľ

SECORAMA s.r.o.

Bratislava
Podrobné finančné dáta nájdete na FinState
Index úspešnosti

Záznam v registri hospodárskych subjektov


Názov: SECORAMA s.r.o.

IČO: 45509859

Adresa: Kopčianska 15 Bratislava - mestská časť Petržalka

Registračné číslo: 2021/10-PO-F7725

Stav: zapísaný

Záznam platný od: 19. Október 2021

Záznam platný do: 19. Október 2024


Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2019 56 776,00 EUR 3 3
2020 58 316,00 EUR 2 2
2021 16 416,67 EUR 1 1
2022 19 750,00 EUR 1 1
2023 17 260,00 EUR 2 2
2024 14 190,00 EUR 1 1
0 3 390,00 EUR 1 1
Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2019 56 776,00 EUR 3 3
2020 58 316,00 EUR 2 2
2021 16 416,67 EUR 1 1
2022 19 750,00 EUR 1 1
2023 20 650,00 EUR 3 3
2024 14 190,00 EUR 1 1

Najpoužívanejšie výrazy v obstarávaniach


Slúžia na celkovú vizualizáciu dát z uzavretých zmlúv verejného obstarávania. Je možné filtrovať výsledky kliknutím na položku(rok, deň, typ), alebo si vybrať na časovej osi potiahnutím myši a nazoomovať kolieskom.

Graf zobrazuje len obstarávania v mene EUR. Časová os zobrazuje dátumy podpisov zmlúv, nie dátumy uverejnenia výsledku vo vestníku. Tieto údaje môžu byť odlišné.

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Hodnota uzavretých zmlúv

Hodnota zmlúv podľa rokov

Hodnota zmlúv podľa typu

Hodnota zmlúv podľa dní

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Počet uzavretých zmlúv

Počet zmlúv podľa rokov

Počet zmlúv podľa typu

Počet zmlúv podľa dní

Dodával pre týchto obstarávateľov

V prípade, že jedna uzavretá zmluva v rámci obstarávania obsahovala viacero dodávateľov, UVO neuvádza akým pomerom bola suma rozdelená, preto v niektorých prípadoch čísla nemusia sedieť na 100%.
Obstarávateľ Počet zmlúv s obstarávateľom Celková suma Celková suma_hidden Mena
LESY Slovenskej republiky, štátny podnik 1 14 190,00 14190.00 EUR
DataCentrum 1 19 750,00 19750.00 EUR
Národná diaľničná spoločnosť, a.s. 2 106 877,00 106877.00 EUR
Univerzita Komenského v Bratislave 1 11 160,00 11160.00 EUR
Detská fakultná nemocnica s poliklinikou Banská Bystrica 1 3 390,00 3390.00 EUR
Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky 1 16 416,67 16416.67 EUR
Výskumný ústav vodného hospodárstva 2 3 340,00 3340.00 EUR
TT-IT, s.r.o. 2 10 975,00 10975.00 EUR

Zoznam obstarávaní kde sa dodávateľ zúčastnil

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv uzatvorených v obstarávaní Detaily
Predĺženie maintenance Veeam na 3 roky. Výskumný ústav vodného hospodárstva 2 850,00 2850.0 EUR 2019 Tovary Nie 1
Predĺženie maintenance Veeam na 3 roky. Výskumný ústav vodného hospodárstva 2 850,00 2850.0 EUR 2019 Tovary Nie 1
Tonerové náplne do tlačiarní Národná diaľničná spoločnosť, a.s. 53 437,00 53437.0 EUR 2019 Tovary Nie 1
Tonerové náplne do tlačiarní Národná diaľničná spoločnosť, a.s. 53 541,00 53541.0 EUR 2020 Tovary Nie 1
Obnova supportu (podpory) existujúcej licencie aplikácie Veeam TT-IT, s.r.o. 4 950,00 4950.0 EUR 2020 Tovary Nie 1
Predĺženie licencií centrálneho zálohovacieho softvéru Veeam Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky 20 640,00 20640.0 EUR 2021 Služby Nie 1
Software pre zálohovanie a replikáciu virtuálnych serverov, upgrade a predĺženie podpory na 3 roky Univerzita Komenského v Bratislave 11 684,00 11684.0 EUR 2023 Tovary Nie 1
Obnova supportu (podpory) existujúcej licencie aplikácie Veeam TT-IT, s.r.o. 6 520,00 6520.0 EUR 2023 Tovary Nie 1
Support Veeam na 1 rok DataCentrum 32 529,00 32529.0 EUR 2022 Služby Nie 1
Predĺženie podpory licencie produktu Veeam Backup Enterprise na 1 rok Detská fakultná nemocnica s poliklinikou Banská Bystrica 4 176,00 4176.0 EUR 0 Služby Nie 1
Predĺženie podpory produktu Veeam Backup & Replication Enterprise PLUS for servers na 12 mesiacov LESY Slovenskej republiky, štátny podnik 15 000,00 15000.0 EUR 2024 Tovary Nie 1





Zoznam všetkých zmlúv dodávateľa podľa centrálneho registra zmlúv (CRZ)

Pozor! Zoznam obsahuje aj zmluvy, ktoré nesúvisia s verejnými obstarávaniami. Zmluvy z CRZ sú párované podľa IČO, alebo mena dodávateľa. Keďže dáta na CRZ nie sú vždy vyplnené na 100% správne, nie je možné zaručiť vyhľadanie všetkých zmlúv, resp. môžu sa v tabuľke objaviť zmluvy iných/podobných dodávateľov. Ak zmluvu nie je možné nájsť v tejto tabuľke, je nutné vyhľadávať vo všetkých zmluvách z CRZ.

Zoznam obsahuje 19 zmlúv.

Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Sledovať profil v RPVS

Dáta z registra partnerov verejného sektora

Podľa novely zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní bol zavedený inštitút s pomenovaním „konečný užívateľ výhod“ s cieľom identifikovať vlastnícku štruktúru subjektov vo verejnom obstarávaní až po úroveň fyzických osôb. Všetky údaje o konečných užívateľoch výhod pochádzajú z Registra partnerov verejného sektora, prevádzkovaným Ministerstvom spravodlivosti, ktoré ich poskytuje na základe iniciatívy OpenData na ďalšie spracovanie. Osobné údaje sú spracúvané na základe oprávneného záujmu v rámci GDPR. Ak potrebujete niektoré informácie upraviť, kontaktujte správcu registra, ktorým je Ministerstvo spravodlivosti.

Koneční užívatelia výhod (KUV)

Kto je KUV?

Meno:
Henrich Malik
Adresa:
Kresánkova 7/B Bratislava-Karlova Ves 84105
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
4. Marec 2024
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Henrich Malik
Adresa:
Kresánkova 7/B Bratislava-Karlova Ves 84105
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
17. Apríl 2018
Záznam do:
4. Marec 2024
Viac údajov:
RPVS

Oprávnené osoby

Kto je oprávnená osoba?

Meno:
Mgr. Michal Onufer
Adresa:
Františkánska 2 Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81101

Verifikačné dokumenty


Záznam platný od: 4.03.2024 do:

Stiahni



Záznam platný od: 17.04.2018 do: 4.03.2024

Stiahni


Dáta z registra právnických osôb

Prístupné vďaka slovensko.digital

Porovnanie tržieb a ziskov so sumami verejných obstarávaní

Graf bolo možné vytvoriť vďaka dátam od Finstat.sk

Graf zobrazuje porovnanie súm verejných obstarávaní a tržieb, či ziskov v priebehu rokov (ak ku danému roku nie je údaj o tržbách, či ziskoch, tak sa tento údaj nenachádza na portáli Finstat). V prípade, že suma obstarávaní za rok je vyššia než tržby, pravdepodobne bola v danom roku uzavretá rámcová dohoda na viac rokov alebo sumy vo vestníku nie sú uvedené správne. Porovnanie má len informatívny charakter.

Priame rokovacie konania

Názov rokovacieho konania Suma Mena Typ Predpokladaný dátum uzatvorenia Obstarávateľ Oslovení dodávatelia

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch obstarávaní, ktorých sa zúčastnil dodávateľ. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.