Dodávateľ

Projektové služby, s.r.o.

Bratislava
Podrobné finančné dáta nájdete na FinState
Index úspešnosti

Záznam v registri hospodárskych subjektov


Názov: Projektové služby, s.r.o.

IČO: 36558567

Adresa: Valentiniánova 2

Registračné číslo: 2022/10-PO-F1378

Stav: zapísaný

Záznam platný od: 10. Október 2022

Záznam platný do: 10. Október 2025


Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2019 3 051 617,00 EUR 13 13
2020 2 201 404,00 EUR 1 1
Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2019 1 802 876,00 EUR 2 2
2020 2 466 004,00 EUR 3 3
2021 278 614,00 EUR 3 3
2022 504 915,00 EUR 3 3
2023 200 612,00 EUR 3 3

Najpoužívanejšie výrazy v obstarávaniach


Slúžia na celkovú vizualizáciu dát z uzavretých zmlúv verejného obstarávania. Je možné filtrovať výsledky kliknutím na položku(rok, deň, typ), alebo si vybrať na časovej osi potiahnutím myši a nazoomovať kolieskom.

Graf zobrazuje len obstarávania v mene EUR. Časová os zobrazuje dátumy podpisov zmlúv, nie dátumy uverejnenia výsledku vo vestníku. Tieto údaje môžu byť odlišné.

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Hodnota uzavretých zmlúv

Hodnota zmlúv podľa rokov

Hodnota zmlúv podľa typu

Hodnota zmlúv podľa dní

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Počet uzavretých zmlúv

Počet zmlúv podľa rokov

Počet zmlúv podľa typu

Počet zmlúv podľa dní

Dodával pre týchto obstarávateľov

V prípade, že jedna uzavretá zmluva v rámci obstarávania obsahovala viacero dodávateľov, UVO neuvádza akým pomerom bola suma rozdelená, preto v niektorých prípadoch čísla nemusia sedieť na 100%.
Obstarávateľ Počet zmlúv s obstarávateľom Celková suma Celková suma_hidden Mena
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky 1 187 220,00 187220.00 EUR
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky 12 2 864 397,00 2864397.00 EUR
Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky 1 2 201 404,00 2201404.00 EUR

Zoznam obstarávaní kde sa dodávateľ zúčastnil

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv uzatvorených v obstarávaní Detaily
Ex ante hodnotenie a SEA pre Strategický plán SPP 2021-2027 Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky 187 220,00 187220.0 EUR 2019 Služby Áno 1
Externé hodnotenie operačného programu Ľudské zdroje pre programové obdobie 2014-2020 Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky 1 615 656,00 1615656.0 EUR 2019 Služby Áno 1
Odborné poradenské služby pre potreby Úradu podpredsedu vlády SR pre investície a informatizáciu Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky 20 843 889,00 20843889.0 EUR 2020 Služby Áno 1
Externé hodnotenie operačného programu Ľudské zdroje pre programové obdobie 2014-2020 Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky 7 000,00 7000.0 EUR 2019 Služby Áno 1
Externé hodnotenie operačného programu Ľudské zdroje pre programové obdobie 2014-2020 Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky 257 600,00 257600.0 EUR 2019 Služby Áno 1
Externé hodnotenie operačného programu Ľudské zdroje pre programové obdobie 2014-2020 Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky 96 846,00 96846.0 EUR 2019 Služby Áno 1
Externé hodnotenie operačného programu Ľudské zdroje pre programové obdobie 2014-2020 Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky 39 808,00 39808.0 EUR 2019 Služby Áno 1
Externé hodnotenie operačného programu Ľudské zdroje pre programové obdobie 2014-2020 Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky 141 960,00 141960.0 EUR 2019 Služby Áno 1
Externé hodnotenie operačného programu Ľudské zdroje pre programové obdobie 2014-2020 Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky 1 615 656,00 1615656.0 EUR 2019 Služby Áno 1
Externé hodnotenie operačného programu Ľudské zdroje pre programové obdobie 2014-2020 Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky 1 615 656,00 1615656.0 EUR 2019 Služby Áno 1
Externé hodnotenie operačného programu Ľudské zdroje pre programové obdobie 2014-2020 Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky 1 615 656,00 1615656.0 EUR 2019 Služby Áno 1
Externé hodnotenie operačného programu Ľudské zdroje pre programové obdobie 2014-2020 Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky 70 748,00 70748.0 EUR 2019 Služby Áno 1
Externé hodnotenie operačného programu Ľudské zdroje pre programové obdobie 2014-2020 Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky 93 864,00 93864.0 EUR 2019 Služby Áno 1
Externé hodnotenie operačného programu Ľudské zdroje pre programové obdobie 2014-2020 Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky 36 000,00 36000.0 EUR 2019 Služby Áno 1



http://www.pseu.sk/


+421220921205


marek.pihulic@pseu.sk

Zoznam všetkých zmlúv dodávateľa podľa centrálneho registra zmlúv (CRZ)

Pozor! Zoznam obsahuje aj zmluvy, ktoré nesúvisia s verejnými obstarávaniami. Zmluvy z CRZ sú párované podľa IČO, alebo mena dodávateľa. Keďže dáta na CRZ nie sú vždy vyplnené na 100% správne, nie je možné zaručiť vyhľadanie všetkých zmlúv, resp. môžu sa v tabuľke objaviť zmluvy iných/podobných dodávateľov. Ak zmluvu nie je možné nájsť v tejto tabuľke, je nutné vyhľadávať vo všetkých zmluvách z CRZ.

Zoznam obsahuje 12 zmlúv.

Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Sledovať profil v RPVS

Dáta z registra partnerov verejného sektora

Podľa novely zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní bol zavedený inštitút s pomenovaním „konečný užívateľ výhod“ s cieľom identifikovať vlastnícku štruktúru subjektov vo verejnom obstarávaní až po úroveň fyzických osôb. Všetky údaje o konečných užívateľoch výhod pochádzajú z Registra partnerov verejného sektora, prevádzkovaným Ministerstvom spravodlivosti, ktoré ich poskytuje na základe iniciatívy OpenData na ďalšie spracovanie. Osobné údaje sú spracúvané na základe oprávneného záujmu v rámci GDPR. Ak potrebujete niektoré informácie upraviť, kontaktujte správcu registra, ktorým je Ministerstvo spravodlivosti.

Koneční užívatelia výhod (KUV)

Kto je KUV?

Meno:
Ing. Marek Pihulič
Adresa:
Valentiniánová 2 Bratislava - mestská časť Rusovce 85110
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
7. Jún 2017
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Ing. Marek Pihulič
Adresa:
Valentiniánová 2 Bratislava - mestská časť Rusovce 85110
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
31. Január 2017
Záznam do:
7. Jún 2017
Viac údajov:
RPVS

Oprávnené osoby

Kto je oprávnená osoba?

Meno:
Fridrich Lawyers, s.r.o.
Adresa:
Dunajská 6 Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81108
Meno:
Fridrich Paľko, s. r. o.
Adresa:
Grösslingova 4 Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81109

Verifikačné dokumenty


Záznam platný od: 7.06.2017 do:

Stiahni


Dáta z registra právnických osôb

Prístupné vďaka slovensko.digital

Porovnanie tržieb a ziskov so sumami verejných obstarávaní

Graf bolo možné vytvoriť vďaka dátam od Finstat.sk

Graf zobrazuje porovnanie súm verejných obstarávaní a tržieb, či ziskov v priebehu rokov (ak ku danému roku nie je údaj o tržbách, či ziskoch, tak sa tento údaj nenachádza na portáli Finstat). V prípade, že suma obstarávaní za rok je vyššia než tržby, pravdepodobne bola v danom roku uzavretá rámcová dohoda na viac rokov alebo sumy vo vestníku nie sú uvedené správne. Porovnanie má len informatívny charakter.

Priame rokovacie konania

Názov rokovacieho konania Suma Mena Typ Predpokladaný dátum uzatvorenia Obstarávateľ Oslovení dodávatelia

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch obstarávaní, ktorých sa zúčastnil dodávateľ. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.