Dodávateľ

Lukáš Okkel - SLOVEX

Partizánske
Podrobné finančné dáta nájdete na FinState
Index úspešnosti
Dodávateľ nemá záznam v registri hospodárskych subjektov.

Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2019 89 471,21 EUR 12 12
2020 42 230,00 EUR 9 9
2021 2 312,50 EUR 1 1
Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2019 89 471,21 EUR 12 12
2020 42 230,00 EUR 9 9
2021 2 312,50 EUR 1 1

Najpoužívanejšie výrazy v obstarávaniach


Slúžia na celkovú vizualizáciu dát z uzavretých zmlúv verejného obstarávania. Je možné filtrovať výsledky kliknutím na položku(rok, deň, typ), alebo si vybrať na časovej osi potiahnutím myši a nazoomovať kolieskom.

Graf zobrazuje len obstarávania v mene EUR. Časová os zobrazuje dátumy podpisov zmlúv, nie dátumy uverejnenia výsledku vo vestníku. Tieto údaje môžu byť odlišné.

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Hodnota uzavretých zmlúv

Hodnota zmlúv podľa rokov

Hodnota zmlúv podľa typu

Hodnota zmlúv podľa dní

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Počet uzavretých zmlúv

Počet zmlúv podľa rokov

Počet zmlúv podľa typu

Počet zmlúv podľa dní

Dodával pre týchto obstarávateľov

V prípade, že jedna uzavretá zmluva v rámci obstarávania obsahovala viacero dodávateľov, UVO neuvádza akým pomerom bola suma rozdelená, preto v niektorých prípadoch čísla nemusia sedieť na 100%.
Obstarávateľ Počet zmlúv s obstarávateľom Celková suma Celková suma_hidden Mena
Centrum sociálnych služieb - Jesienka 1 2 312,50 2312.50 EUR
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát 1 1 387,50 1387.50 EUR
Žilinská univerzita v Žiline - Rektorát 3 671,80 671.80 EUR
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre 1 74 979,17 74979.17 EUR
Fakultná nemocnica Trenčín 2 7 299,00 7299.00 EUR
Mestská časť Bratislava - Dúbravka 3 7 280,01 7280.01 EUR
Detská fakultná nemocnica s poliklinikou Banská Bystrica 1 260,83 260.83 EUR
Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky 1 17 900,00 17900.00 EUR
Národný ústav reumatických chorôb 1 3 248,99 3248.99 EUR
Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave 1 110,00 110.00 EUR
Národný onkologický ústav 1 10 300,00 10300.00 EUR
Štátny inštitút odborného vzdelávania 1 1 308,33 1308.33 EUR
Botanický ústav Slovenskej akadémie vied 1 273,33 273.33 EUR
Základná škola, SNP 5, Šurany 1 378,33 378.33 EUR
Okresný súd Nové Mesto nad Váhom 1 5 750,00 5750.00 EUR
Piaristická spojená škola Františka Hanáka Prievidza 1 315,00 315.00 EUR
Regionálne kultúrne centrum v Prievidzi 1 238,92 238.92 EUR

Zoznam obstarávaní kde sa dodávateľ zúčastnil

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv uzatvorených v obstarávaní Detaily
Kompatibilné (repasované), originál tonery Fakultná nemocnica Trenčín 3 635,00 3635.0 EUR 2019 Tovary Nie 1
Tonery a náplne do tlačiarní alebo ekvivalent Regionálne kultúrne centrum v Prievidzi 300,00 300.0 EUR 2019 Tovary Nie 1
Tonery Národný ústav reumatických chorôb 4 200,00 4200.0 EUR 2019 Tovary Nie 1
Tonery Detská fakultná nemocnica s poliklinikou Banská Bystrica 455,35 455.35 EUR 2019 Tovary Nie 1
Dodávka nových, originálnych tonerov, náplní a súvisiaceho materiálu Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre 154 206,75 154206.75 EUR 2019 Tovary Nie 1
Tonery - originál Žilinská univerzita v Žiline - Rektorát 650,00 650.0 EUR 2019 Tovary Nie 1
Tonery Základná škola, SNP 5, Šurany 2 000,00 2000.0 EUR 2019 Tovary Nie 1
Tonery Žilinská univerzita v Žiline - Rektorát 135,00 135.0 EUR 2019 Tovary Nie 1
Kompatibilné tonery Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave 220,00 220.0 EUR 2019 Tovary Nie 1
Tonerové náplne Žilinská univerzita v Žiline - Rektorát 480,00 480.0 EUR 2019 Tovary Nie 1
Tonery Mestská časť Bratislava - Dúbravka 636,00 636.0 EUR 2019 Tovary Nie 1
Tonery - originál od výrobcu zariadení daných značiek (HP Laser Jet P2055dn , LaserJet Pro M426fdn, HP Officejet Pro X476dw,HP Laser Jet Enterprise 700 M712dn, HP LaserJet 1300, Canon LBP 6670DN,Canon MF 212 CR,Canon i-sensys MF 4690PL, Toshiba e- STUDIO 356 ) Okresný súd Nové Mesto nad Váhom 5 800,00 5800.0 EUR 2019 Tovary Nie 1
Dodanie originálnych alebo kompatibilných tonerov do multifunkčných zariadení Štátny inštitút odborného vzdelávania 2 410,00 2410.0 EUR 2020 Tovary Áno 1
Spotrebný materiál do tlačiarne Národný onkologický ústav 12 135,00 12135.0 EUR 2020 Tovary Nie 1
Tonery Mestská časť Bratislava - Dúbravka 1 134,00 1134.0 EUR 2020 Tovary Nie 1
Tonery Mestská časť Bratislava - Dúbravka 17 150,00 17150.0 EUR 2020 Tovary Nie 1
Originálne tonery Botanický ústav Slovenskej akadémie vied 380,00 380.0 EUR 2020 Tovary Nie 1
Kompatibilné (repasované), originál tonery Fakultná nemocnica Trenčín 4 730,00 4730.0 EUR 2020 Tovary Nie 1
Ochranné rúška a nitrilové rukavice Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát 1 993,80 1993.8 EUR 2020 Tovary Nie 1
Dodávka dezinfekčných prostriedkov časť 5 - Dezinfekcia na ruky Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky 50 431,26 50431.26 EUR 2020 Tovary Nie 1
Ochranné rúška a nitrilové rukavice Piaristická spojená škola Františka Hanáka Prievidza 378,00 378.0 EUR 2020 Tovary Nie 1
Rukavice jednorázové nitrilové vyšetrovacie, nepudrované velkosti č. M, L Centrum sociálnych služieb - Jesienka 3 300,00 3300.0 EUR 2021 Tovary Nie 1





Zoznam všetkých zmlúv dodávateľa podľa centrálneho registra zmlúv (CRZ)

Pozor! Zoznam obsahuje aj zmluvy, ktoré nesúvisia s verejnými obstarávaniami. Zmluvy z CRZ sú párované podľa IČO, alebo mena dodávateľa. Keďže dáta na CRZ nie sú vždy vyplnené na 100% správne, nie je možné zaručiť vyhľadanie všetkých zmlúv, resp. môžu sa v tabuľke objaviť zmluvy iných/podobných dodávateľov. Ak zmluvu nie je možné nájsť v tejto tabuľke, je nutné vyhľadávať vo všetkých zmluvách z CRZ.

Zoznam obsahuje 25 zmlúv.

Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily

Dáta z registra partnerov verejného sektora

Podľa novely zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní bol zavedený inštitút s pomenovaním „konečný užívateľ výhod“ s cieľom identifikovať vlastnícku štruktúru subjektov vo verejnom obstarávaní až po úroveň fyzických osôb. Všetky údaje o konečných užívateľoch výhod pochádzajú z Registra partnerov verejného sektora, prevádzkovaným Ministerstvom spravodlivosti, ktoré ich poskytuje na základe iniciatívy OpenData na ďalšie spracovanie. Osobné údaje sú spracúvané na základe oprávneného záujmu v rámci GDPR. Ak potrebujete niektoré informácie upraviť, kontaktujte správcu registra, ktorým je Ministerstvo spravodlivosti.

Koneční užívatelia výhod (KUV)

Kto je KUV?

Konečný užívateľ výhod nenájdený

Oprávnené osoby

Kto je oprávnená osoba?

Oprávnená osoba nenájdená na RPVS

Verifikačné dokumenty

Verifikačný dokument nenájdený na RPVS

Dáta z registra právnických osôb

Prístupné vďaka slovensko.digital

Porovnanie tržieb a ziskov so sumami verejných obstarávaní

Graf bolo možné vytvoriť vďaka dátam od Finstat.sk

Graf zobrazuje porovnanie súm verejných obstarávaní a tržieb, či ziskov v priebehu rokov (ak ku danému roku nie je údaj o tržbách, či ziskoch, tak sa tento údaj nenachádza na portáli Finstat). V prípade, že suma obstarávaní za rok je vyššia než tržby, pravdepodobne bola v danom roku uzavretá rámcová dohoda na viac rokov alebo sumy vo vestníku nie sú uvedené správne. Porovnanie má len informatívny charakter.

Priame rokovacie konania

Názov rokovacieho konania Suma Mena Typ Predpokladaný dátum uzatvorenia Obstarávateľ Oslovení dodávatelia

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch obstarávaní, ktorých sa zúčastnil dodávateľ. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.