Dodávateľ

Naofri s. r. o.

Bratislava
Index úspešnosti

Záznam v registri hospodárskych subjektov


Názov: Naofri s. r. o.

IČO: 51109131

Adresa: Hronská 5153/26, Bratislava - m. č. Podunajské Biskupice

Registračné číslo: 2018/4-PO-E7678

Stav: Zapísaný

Záznam platný od: 3. Apríl 2018

Záznam platný do: 3. Apríl 2021

Posledná zmena: 4. Apríl 2018


Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2018 25 848,33 EUR 3 3
2019 70 571,67 EUR 5 5
Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2018 25 848,33 EUR 3 3
2019 70 571,67 EUR 5 5

Najpoužívanejšie výrazy v obstarávaniach


Slúžia na celkovú vizualizáciu dát z uzavretých zmlúv verejného obstarávania. Je možné filtrovať výsledky kliknutím na položku(rok, deň, typ), alebo si vybrať na časovej osi potiahnutím myši a nazoomovať kolieskom.

Graf zobrazuje len obstarávania v mene EUR. Časová os zobrazuje dátumy podpisov zmlúv, nie dátumy uverejnenia výsledku vo vestníku. Tieto údaje môžu byť odlišné.

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Hodnota uzavretých zmlúv

Hodnota zmlúv podľa rokov

Hodnota zmlúv podľa typu

Hodnota zmlúv podľa dní

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Počet uzavretých zmlúv

Počet zmlúv podľa rokov

Počet zmlúv podľa typu

Počet zmlúv podľa dní

Dodával pre týchto obstarávateľov

V prípade, že jedna uzavretá zmluva v rámci obstarávania obsahovala viacero dodávateľov, UVO neuvádza akým pomerom bola suma rozdelená, preto v niektorých prípadoch čísla nemusia sedieť na 100%.
Obstarávateľ Počet zmlúv s obstarávateľom Celková suma Mena
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 3 37 190,00 EUR
Hlavné mesto SR Bratislava 1 37 083,33 EUR
IUVENTA 1 658,33 EUR
Mestská časť Bratislava - Petržalka 3 21 488,34 EUR

Zoznam obstarávaní kde sa dodávateľ zúčastnil

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv uzatvorených v obstarávaní Detaily
Údržba nezastavaných pozemkov Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 17 999,00 EUR 2018 Služby Nie 1
Dodanie a výsadba stromov IUVENTA 1 000,00 EUR 2018 Tovary Nie 1
Odstránenie inváznych rastlín Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 14 244,00 EUR 2018 Služby Nie 1
Kosenie sídliskovej zelene a starostlivosť o trávnaté plochy(oblasť 2) Mestská časť Bratislava - Petržalka 21 600,00 EUR 2019 Služby Nie 1
Kosenie sídliskovej zelene a starostlivosť o trávnaté plochy(oblasť 4) Mestská časť Bratislava - Petržalka 25 680,00 EUR 2019 Služby Nie 1
Kosenie sídliskovej zelene a starostlivosť o trávnaté plochy(oblasť 7) Mestská časť Bratislava - Petržalka 30 000,00 EUR 2019 Služby Nie 1
Údržba nezastavaných pozemkov Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 17 660,00 EUR 2019 Služby Nie 1
Montáž a demontáž samozavlažovacích kvetináčov, údržba kvetinovej výsadby počas jej vegetačného obdobia Hlavné mesto SR Bratislava 52 008,00 EUR 2019 Služby Nie 1





Zoznam všetkých zmlúv dodávateľa podľa centrálneho registra zmlúv (CRZ)

Pozor! Zoznam obsahuje aj zmluvy, ktoré nesúvisia s verejnými obstarávaniami. Zmluvy z CRZ sú párované podľa IČO, alebo mena dodávateľa. Keďže dáta na CRZ nie sú vždy vyplnené na 100% správne, nie je možné zaručiť vyhľadanie všetkých zmlúv, resp. môžu sa v tabuľke objaviť zmluvy iných/podobných dodávateľov. Ak zmluvu nie je možné nájsť v tejto tabuľke, je nutné vyhľadávať vo všetkých zmluvách z CRZ.

Zoznam obsahuje 7 zmlúv.

Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Sledovať profil v RPVS

Dáta z registra partnerov verejného sektora

Podľa novely zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní bol zavedený inštitút s pomenovaním „konečný užívateľ výhod“ s cieľom identifikovať vlastnícku štruktúru subjektov vo verejnom obstarávaní až po úroveň fyzických osôb. Viac info na webe Ministerstva spravodlivosti.

Osobné údaje konečných užívateľov výhod sú spracúvane na základe oprávneného záujmu v rámci GDPR.

Koneční užívatelia výhod (KUV)

Kto je KUV?

Meno:
Dávid Nagy
Adresa:
Karpatské námestie 10A Bratislava - mestská časť Rača 83106
Krajina:
Slovenská republika
Dátum narodenia:
10. December 1993
Verejná osoba:
Neuvedené
Záznam od:
2. Marec 2018

Meno:
Mgr. Alexandra Fridrich Richterová
Adresa:
Hronská 26 Bratislava - mestská časť Podunajské Biskupice 82106
Krajina:
Slovenská republika
Dátum narodenia:
21. Máj 1989
Verejná osoba:
Neuvedené
Záznam od:
2. Marec 2018

Oprávnené osoby

Kto je oprávnená osoba?

Meno:
HKP Legal, s.r.o.
Adresa:
Križkova 9 Bratislava - mestská časť Staré Mesto 811 04

Verifikačné dokumenty


Záznam platný od: 2.03.2018 do:

Stiahni


Dáta z registra právnických osôb

Prístupné vďaka slovensko.digital

Porovnanie tržieb a ziskov so sumami verejných obstarávaní

Graf bolo možné vytvoriť vďaka dátam od Finstat.sk

Graf zobrazuje porovnanie súm verejných obstarávaní a tržieb, či ziskov v priebehu rokov (ak ku danému roku nie je údaj o tržbách, či ziskoch, tak sa tento údaj nenachádza na portáli Finstat). V prípade, že suma obstarávaní za rok je vyššia než tržby, pravdepodobne bola v danom roku uzavretá rámcová dohoda na viac rokov alebo sumy vo vestníku nie sú uvedené správne. Porovnanie má len informatívny charakter.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch obstarávaní, ktorých sa zúčastnil dodávateľ. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac dolárov mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.

Prihlás sa cez Patreon

Podporte UVOstat pre dobrý pocit, prémiové funkcie a všetko bez reklám.

Become a patron button@2x
×