Dodávateľ

equilab s.r.o.

Bratislava
Podrobné finančné dáta nájdete na FinState
Index úspešnosti

Záznam v registri hospodárskych subjektov


Názov: equilab s.r.o.

IČO: 36779784

Adresa: Ferienčíkova 18

Registračné číslo: 2022/4-PO-F0378

Stav: zapísaný

Záznam platný od: 28. Apríl 2022

Záznam platný do: 28. Apríl 2025


Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2017 0,00 EUR 2 2
2018 165 800,00 EUR 1 1
2020 112 000,00 EUR 1 1
2022 99 413,33 EUR 2 2
2023 113 683,00 EUR 3 11
Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2017 0,00 EUR 2 2
2018 165 800,00 EUR 1 1
2020 112 000,00 EUR 1 1
2022 99 413,33 EUR 2 2
2023 113 683,00 EUR 3 11

Najpoužívanejšie výrazy v obstarávaniach


Slúžia na celkovú vizualizáciu dát z uzavretých zmlúv verejného obstarávania. Je možné filtrovať výsledky kliknutím na položku(rok, deň, typ), alebo si vybrať na časovej osi potiahnutím myši a nazoomovať kolieskom.

Graf zobrazuje len obstarávania v mene EUR. Časová os zobrazuje dátumy podpisov zmlúv, nie dátumy uverejnenia výsledku vo vestníku. Tieto údaje môžu byť odlišné.

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Hodnota uzavretých zmlúv

Hodnota zmlúv podľa rokov

Hodnota zmlúv podľa typu

Hodnota zmlúv podľa dní

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Počet uzavretých zmlúv

Počet zmlúv podľa rokov

Počet zmlúv podľa typu

Počet zmlúv podľa dní

Dodával pre týchto obstarávateľov

V prípade, že jedna uzavretá zmluva v rámci obstarávania obsahovala viacero dodávateľov, UVO neuvádza akým pomerom bola suma rozdelená, preto v niektorých prípadoch čísla nemusia sedieť na 100%.
Obstarávateľ Počet zmlúv s obstarávateľom Celková suma Celková suma_hidden Mena
Národné poľnohospodárske a potravinárske centrum 1 68 580,00 68580.00 EUR
Štátny geologický ústav Dionýza Štúra 3 100 000,00 100000.00 EUR
Melli Interiéry, s.r.o. 1 165 800,00 165800.00 EUR
Ústredný kontrolný a skúšobný ústav poľnohospodársky v Bratislave 1 30 833,33 30833.33 EUR
Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave 1 112 000,00 112000.00 EUR
Centrum experimentálnej medicíny Slovenskej akadémie vied 10 13 683,00 13683.00 EUR

Zoznam obstarávaní kde sa dodávateľ zúčastnil

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv uzatvorených v obstarávaní Detaily
Všeobecný spotrebný materiál Štátny geologický ústav Dionýza Štúra 37 098,62 37098.62 EUR 2017 Tovary Áno 1
Všeobecný spotrebný materiál Štátny geologický ústav Dionýza Štúra 27 200,65 27200.65 EUR 2017 Tovary Áno 1
Nákup Inovatívnej technológie - CNC stroj na spracovanie PUR pien Melli Interiéry, s.r.o. 165 800,00 165800.0 EUR 2018 Tovary Áno 1
Laboratórne prístroje Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave 116 381,96 116381.96 EUR 2020 Tovary Áno 1
Poloprevádzkové zariadenia Národné poľnohospodárske a potravinárske centrum 1 205 646,00 1205646.0 EUR 2022 Tovary Áno 1
BIOVID – laboratórne prístroje a vybavenie. Centrum experimentálnej medicíny Slovenskej akadémie vied 1 149 861,00 1149861.0 EUR 2023 Tovary Áno 4
BIOVID - laboratórne zariadenia a moderné technológie. Centrum experimentálnej medicíny Slovenskej akadémie vied 423 205,00 423205.0 EUR 2023 Tovary Áno 6
Spotrebný materiál pre laboratóriá OLČ Ústredný kontrolný a skúšobný ústav poľnohospodársky v Bratislave 40 682,05 40682.05 EUR 2022 Tovary Nie 1
Všeobecný spotrebný materiál Štátny geologický ústav Dionýza Štúra 154 355,98 154355.98 EUR 2023 Tovary Áno 1





Zoznam všetkých zmlúv dodávateľa podľa centrálneho registra zmlúv (CRZ)

Pozor! Zoznam obsahuje aj zmluvy, ktoré nesúvisia s verejnými obstarávaniami. Zmluvy z CRZ sú párované podľa IČO, alebo mena dodávateľa. Keďže dáta na CRZ nie sú vždy vyplnené na 100% správne, nie je možné zaručiť vyhľadanie všetkých zmlúv, resp. môžu sa v tabuľke objaviť zmluvy iných/podobných dodávateľov. Ak zmluvu nie je možné nájsť v tejto tabuľke, je nutné vyhľadávať vo všetkých zmluvách z CRZ.

Zoznam obsahuje 17 zmlúv.

Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Sledovať profil v RPVS

Dáta z registra partnerov verejného sektora

Podľa novely zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní bol zavedený inštitút s pomenovaním „konečný užívateľ výhod“ s cieľom identifikovať vlastnícku štruktúru subjektov vo verejnom obstarávaní až po úroveň fyzických osôb. Všetky údaje o konečných užívateľoch výhod pochádzajú z Registra partnerov verejného sektora, prevádzkovaným Ministerstvom spravodlivosti, ktoré ich poskytuje na základe iniciatívy OpenData na ďalšie spracovanie. Osobné údaje sú spracúvané na základe oprávneného záujmu v rámci GDPR. Ak potrebujete niektoré informácie upraviť, kontaktujte správcu registra, ktorým je Ministerstvo spravodlivosti.

Koneční užívatelia výhod (KUV)

Kto je KUV?

Meno:
Karol Bauer
Adresa:
Bosákova 7 Bratislava 85104
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
13. Jún 2017
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Karol Bauer
Adresa:
Pri Suchom Mlyne 3904/37 Bratislava 81104
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
31. Január 2017
Záznam do:
13. Jún 2017
Viac údajov:
RPVS

Oprávnené osoby

Kto je oprávnená osoba?

Meno:
JUDr. Kristína Marič
Adresa:
Kutlíkova 13J Bratislava - mestská časť Petržalka 85102
Meno:
JUDr. Kristína Marič
Adresa:
Ružová dolina 8 Bratislava - mestská časť Ružinov 82109

Verifikačné dokumenty


Záznam platný od: 13.06.2017 do:

Stiahni


Dáta z registra právnických osôb

Prístupné vďaka slovensko.digital

Porovnanie tržieb a ziskov so sumami verejných obstarávaní

Graf bolo možné vytvoriť vďaka dátam od Finstat.sk

Graf zobrazuje porovnanie súm verejných obstarávaní a tržieb, či ziskov v priebehu rokov (ak ku danému roku nie je údaj o tržbách, či ziskoch, tak sa tento údaj nenachádza na portáli Finstat). V prípade, že suma obstarávaní za rok je vyššia než tržby, pravdepodobne bola v danom roku uzavretá rámcová dohoda na viac rokov alebo sumy vo vestníku nie sú uvedené správne. Porovnanie má len informatívny charakter.

Priame rokovacie konania

Názov rokovacieho konania Suma Mena Typ Predpokladaný dátum uzatvorenia Obstarávateľ Oslovení dodávatelia

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch obstarávaní, ktorých sa zúčastnil dodávateľ. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.