Dodávateľ

WDW s.r.o.

Bratislava
Podrobné finančné dáta nájdete na FinState
Index úspešnosti

Záznam v registri hospodárskych subjektov


Názov: 2ip Printing Solutions s. r. o.

IČO: 35912812

Adresa: Obchodno – výstavný objekt G, Devínska Nová Ves 0/7470 Bratislava - mestská časť Devínska Nová Ves

Registračné číslo: 2024/2-PO-G6359

Stav: zapísaný

Záznam platný od: 28. Február 2024

Záznam platný do: 28. Február 2027


Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2017 0,00 EUR 1 1
2018 108 380,61 EUR 6 6
Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2017 0,00 EUR 1 1
2018 108 380,61 EUR 6 6

Najpoužívanejšie výrazy v obstarávaniach


Slúžia na celkovú vizualizáciu dát z uzavretých zmlúv verejného obstarávania. Je možné filtrovať výsledky kliknutím na položku(rok, deň, typ), alebo si vybrať na časovej osi potiahnutím myši a nazoomovať kolieskom.

Graf zobrazuje len obstarávania v mene EUR. Časová os zobrazuje dátumy podpisov zmlúv, nie dátumy uverejnenia výsledku vo vestníku. Tieto údaje môžu byť odlišné.

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Hodnota uzavretých zmlúv

Hodnota zmlúv podľa rokov

Hodnota zmlúv podľa typu

Hodnota zmlúv podľa dní

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Počet uzavretých zmlúv

Počet zmlúv podľa rokov

Počet zmlúv podľa typu

Počet zmlúv podľa dní

Dodával pre týchto obstarávateľov

V prípade, že jedna uzavretá zmluva v rámci obstarávania obsahovala viacero dodávateľov, UVO neuvádza akým pomerom bola suma rozdelená, preto v niektorých prípadoch čísla nemusia sedieť na 100%.
Obstarávateľ Počet zmlúv s obstarávateľom Celková suma Celková suma_hidden Mena
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s. 1 46 666,67 46666.67 EUR
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre 1 50,00 50.00 EUR
Bratislavský samosprávny kraj 1 58 916,67 58916.67 EUR
Slovenské národné múzeum 1 750,00 750.00 EUR
Bábkové divadlo v Košiciach 1 0,00 0.00 EUR
Malá Fatra 1 1 997,27 1997.27 EUR
Adamas Alliance, s.r.o. 1 0,00 0.00 EUR

Zoznam obstarávaní kde sa dodávateľ zúčastnil

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv uzatvorených v obstarávaní Detaily
Tlač odborného časopisu vrátane jeho expedície na určené adresy objednávateľom Adamas Alliance, s.r.o. 10 691,00 10691.0 EUR 2017 Služby Nie 1
Tlač obojstranného letáku Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre 583,34 583.34 EUR 2018 Tovary Nie 1
Tlačiarenske a distribučné služby Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s. 129 519,00 129519.0 EUR 2018 Služby Nie 1
Pohľadnice Slovenské národné múzeum 1 700,00 1700.0 EUR 2018 Tovary Nie 1
Tlač leporela_2 Bábkové divadlo v Košiciach 1 237,50 1237.5 EUR 2018 Služby Áno 1
Tlač a distribúcia mesačníka Bratislavský samosprávny kraj 82 652,40 82652.4 EUR 2018 Služby Nie 1
Tlač brožúry v 2 jazykových mutáciách Malá Fatra 2 200,00 2200.0 EUR 2018 Služby Nie 1





Zoznam všetkých zmlúv dodávateľa podľa centrálneho registra zmlúv (CRZ)

Pozor! Zoznam obsahuje aj zmluvy, ktoré nesúvisia s verejnými obstarávaniami. Zmluvy z CRZ sú párované podľa IČO, alebo mena dodávateľa. Keďže dáta na CRZ nie sú vždy vyplnené na 100% správne, nie je možné zaručiť vyhľadanie všetkých zmlúv, resp. môžu sa v tabuľke objaviť zmluvy iných/podobných dodávateľov. Ak zmluvu nie je možné nájsť v tejto tabuľke, je nutné vyhľadávať vo všetkých zmluvách z CRZ.

Zoznam obsahuje 17 zmlúv.

Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Sledovať profil v RPVS

Dáta z registra partnerov verejného sektora

Podľa novely zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní bol zavedený inštitút s pomenovaním „konečný užívateľ výhod“ s cieľom identifikovať vlastnícku štruktúru subjektov vo verejnom obstarávaní až po úroveň fyzických osôb. Všetky údaje o konečných užívateľoch výhod pochádzajú z Registra partnerov verejného sektora, prevádzkovaným Ministerstvom spravodlivosti, ktoré ich poskytuje na základe iniciatívy OpenData na ďalšie spracovanie. Osobné údaje sú spracúvané na základe oprávneného záujmu v rámci GDPR. Ak potrebujete niektoré informácie upraviť, kontaktujte správcu registra, ktorým je Ministerstvo spravodlivosti.

Koneční užívatelia výhod (KUV)

Kto je KUV?

Meno:
Marek Bobák
Adresa:
Kupeckého 8 Bratislava 831 08
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
27. Júl 2023
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Mgr. Maroš Pavelko
Adresa:
Jašíkova 19 Bratislava 821 03
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
27. Júl 2023
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Ján Ondrovič
Adresa:
Rajčianska 28 Bratislava 821 07
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
27. Júl 2023
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Ing. Silvia Džuppová
Adresa:
Stredná 33A Bratislava - mestská časť Ružinov 82104
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
27. Júl 2023
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Marek Suško
Adresa:
Jenisejská 45 Košice - mestská časť Nad jazerom 040 12
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
27. Júl 2023
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Ing. Silvia Džuppová
Adresa:
Stredná 33A Bratislava - mestská časť Ružinov 82104
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
28. December 2020
Záznam do:
27. Júl 2023
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Marek Suško
Adresa:
Jenisejská 45 Košice - mestská časť Nad jazerom 040 12
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
27. Júl 2017
Záznam do:
27. Júl 2023
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Ján Ondrovič
Adresa:
Rajčianska 28 Bratislava 821 07
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
27. Júl 2017
Záznam do:
27. Júl 2023
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Marek Bobák
Adresa:
Kupeckého 8 Bratislava 831 08
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
27. Júl 2017
Záznam do:
27. Júl 2023
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Mário Grilli
Adresa:
Brezová 15A Chorvátsky Grob 900 25
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
27. Júl 2017
Záznam do:
27. Júl 2023
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Mgr. Maroš Pavelko
Adresa:
Jašíkova 19 Bratislava 821 03
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
27. Júl 2017
Záznam do:
27. Júl 2023
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Mgr. Ján Džuppa
Adresa:
Stredná 33A Bratislava 821 04
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
27. Júl 2017
Záznam do:
28. December 2020
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Marek Bobák
Adresa:
Šancová 100 Bratislava 83104
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
31. Január 2017
Záznam do:
27. Júl 2017
Viac údajov:
RPVS

Oprávnené osoby

Kto je oprávnená osoba?

Meno:
IN FORO – AYRUMYAN advokátska kancelária s. r. o.
Adresa:
Uhrova 4 Bratislava - mestská časť Nové Mesto 831 01

Verifikačné dokumenty


Záznam platný od: 27.07.2023 do:

Stiahni



Záznam platný od: 28.12.2020 do: 27.07.2023

Stiahni



Záznam platný od: 27.07.2017 do: 28.12.2020

Stiahni


Dáta z registra právnických osôb

Prístupné vďaka slovensko.digital

Porovnanie tržieb a ziskov so sumami verejných obstarávaní

Graf bolo možné vytvoriť vďaka dátam od Finstat.sk

Graf zobrazuje porovnanie súm verejných obstarávaní a tržieb, či ziskov v priebehu rokov (ak ku danému roku nie je údaj o tržbách, či ziskoch, tak sa tento údaj nenachádza na portáli Finstat). V prípade, že suma obstarávaní za rok je vyššia než tržby, pravdepodobne bola v danom roku uzavretá rámcová dohoda na viac rokov alebo sumy vo vestníku nie sú uvedené správne. Porovnanie má len informatívny charakter.

Priame rokovacie konania

Názov rokovacieho konania Suma Mena Typ Predpokladaný dátum uzatvorenia Obstarávateľ Oslovení dodávatelia

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch obstarávaní, ktorých sa zúčastnil dodávateľ. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.