Dodávateľ

QALT s.r.o.

Baška
Podrobné finančné dáta nájdete na FinState
Index úspešnosti

Záznam v registri hospodárskych subjektov


Názov: QALT s.r.o.

IČO: 31690220

Adresa: 0/168 Baška

Registračné číslo: 2024/1-PO-G5795

Stav: zapísaný

Záznam platný od: 15. Január 2024

Záznam platný do: 15. Január 2027


Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2016 8 670,00 EUR 2 2
2017 126 376,65 EUR 6 6
2018 20 831,66 EUR 1 1
2022 12 833,33 EUR 1 1
Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2016 8 670,00 EUR 2 2
2017 126 376,65 EUR 6 6
2018 20 831,66 EUR 1 1
2022 12 833,33 EUR 1 1

Najpoužívanejšie výrazy v obstarávaniach


Slúžia na celkovú vizualizáciu dát z uzavretých zmlúv verejného obstarávania. Je možné filtrovať výsledky kliknutím na položku(rok, deň, typ), alebo si vybrať na časovej osi potiahnutím myši a nazoomovať kolieskom.

Graf zobrazuje len obstarávania v mene EUR. Časová os zobrazuje dátumy podpisov zmlúv, nie dátumy uverejnenia výsledku vo vestníku. Tieto údaje môžu byť odlišné.

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Hodnota uzavretých zmlúv

Hodnota zmlúv podľa rokov

Hodnota zmlúv podľa typu

Hodnota zmlúv podľa dní

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Počet uzavretých zmlúv

Počet zmlúv podľa rokov

Počet zmlúv podľa typu

Počet zmlúv podľa dní

Dodával pre týchto obstarávateľov

V prípade, že jedna uzavretá zmluva v rámci obstarávania obsahovala viacero dodávateľov, UVO neuvádza akým pomerom bola suma rozdelená, preto v niektorých prípadoch čísla nemusia sedieť na 100%.
Obstarávateľ Počet zmlúv s obstarávateľom Celková suma Celková suma_hidden Mena
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát 1 17 035,83 17035.83 EUR
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody Košice 2 543,33 543.33 EUR
Záchranná služba 1 72 750,00 72750.00 EUR
Detský domov 1 11 092,50 11092.50 EUR
Krajská prokuratúra 1 0,00 0.00 EUR
Mesto Gelnica 1 25 249,99 25249.99 EUR
Cesta nádeje 1 8 375,00 8375.00 EUR
Detský domov Sečovce 1 12 833,33 12833.33 EUR
Okresný súd Košice - okolie 1 20 831,66 20831.66 EUR

Zoznam obstarávaní kde sa dodávateľ zúčastnil

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv uzatvorených v obstarávaní Detaily
Servisná prehliadka služobného motorového vozidla Škoda Fabia 1,2 TSI Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody Košice 396,00 396.0 EUR 2016 Služby Nie 1
Nákup nového motorového vozidla Cesta nádeje EUR 2016 Tovary Nie 1
Nákup osobného automobilu na leasing Mesto Gelnica 30 426,00 30426.0 EUR 2017 Tovary Nie 1
Servisná prehliadka služobného motorového vozidla ŠKODA Fabia Combi, po najazdení 60000 km alebo po 4 rokoch Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody Košice 360,00 360.0 EUR 2017 Služby Nie 1
Nové osobné motorové vozidlo Škoda Rapid alebo "ekvivalent" Detský domov 13 311,00 13311.0 EUR 2017 Tovary Nie 1
Operatívny leasing osobného motorového vozidla Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát 20 736,00 20736.0 EUR 2017 Tovary Nie 1
Osobné motorové vozidlo Škoda Octavia alebo ekvivalent Krajská prokuratúra 18 000,00 18000.0 EUR 2017 Tovary Nie 1
Osobné motorové vozidlá Záchranná služba 103 200,00 103200.0 EUR 2017 Tovary Nie 1
Kúpa nového motorového vozidla Okresný súd Košice - okolie 25 000,00 25000.0 EUR 2018 Tovary Nie 1
Nové 5 miestne motorové vozidlo Detský domov Sečovce 15 430,00 15430.0 EUR 2022 Tovary Nie 1





Zoznam všetkých zmlúv dodávateľa podľa centrálneho registra zmlúv (CRZ)

Pozor! Zoznam obsahuje aj zmluvy, ktoré nesúvisia s verejnými obstarávaniami. Zmluvy z CRZ sú párované podľa IČO, alebo mena dodávateľa. Keďže dáta na CRZ nie sú vždy vyplnené na 100% správne, nie je možné zaručiť vyhľadanie všetkých zmlúv, resp. môžu sa v tabuľke objaviť zmluvy iných/podobných dodávateľov. Ak zmluvu nie je možné nájsť v tejto tabuľke, je nutné vyhľadávať vo všetkých zmluvách z CRZ.

Zoznam obsahuje 58 zmlúv.

Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Sledovať profil v RPVS

Dáta z registra partnerov verejného sektora

Podľa novely zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní bol zavedený inštitút s pomenovaním „konečný užívateľ výhod“ s cieľom identifikovať vlastnícku štruktúru subjektov vo verejnom obstarávaní až po úroveň fyzických osôb. Všetky údaje o konečných užívateľoch výhod pochádzajú z Registra partnerov verejného sektora, prevádzkovaným Ministerstvom spravodlivosti, ktoré ich poskytuje na základe iniciatívy OpenData na ďalšie spracovanie. Osobné údaje sú spracúvané na základe oprávneného záujmu v rámci GDPR. Ak potrebujete niektoré informácie upraviť, kontaktujte správcu registra, ktorým je Ministerstvo spravodlivosti.

Koneční užívatelia výhod (KUV)

Kto je KUV?

Meno:
Miroslav Grumich
Adresa:
168 Baška 04016
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
22. Jún 2017
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Miroslav Grumich
Adresa:
168 Baška 04016
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
31. Január 2017
Záznam do:
22. Jún 2017
Viac údajov:
RPVS

Oprávnené osoby

Kto je oprávnená osoba?

Meno:
Advokátska kancelária JUDr. Vladimír Filičko, PhD., s. r. o.
Adresa:
Kováčska 28 Košice - mestská časť Staré Mesto 040 01
Meno:
JUDr. Vladimír Filičko PhD.
Adresa:
Palárikova 1 Košice - mestská časť Juh 04001

Verifikačné dokumenty


Záznam platný od: 26.06.2019 do:

Stiahni



Záznam platný od: 22.06.2017 do: 26.06.2019

Stiahni


Dáta z registra právnických osôb

Prístupné vďaka slovensko.digital

Porovnanie tržieb a ziskov so sumami verejných obstarávaní

Graf bolo možné vytvoriť vďaka dátam od Finstat.sk

Graf zobrazuje porovnanie súm verejných obstarávaní a tržieb, či ziskov v priebehu rokov (ak ku danému roku nie je údaj o tržbách, či ziskoch, tak sa tento údaj nenachádza na portáli Finstat). V prípade, že suma obstarávaní za rok je vyššia než tržby, pravdepodobne bola v danom roku uzavretá rámcová dohoda na viac rokov alebo sumy vo vestníku nie sú uvedené správne. Porovnanie má len informatívny charakter.

Priame rokovacie konania

Názov rokovacieho konania Suma Mena Typ Predpokladaný dátum uzatvorenia Obstarávateľ Oslovení dodávatelia

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch obstarávaní, ktorých sa zúčastnil dodávateľ. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.