Dodávateľ

SZILCAR PARTNERS s.r.o.

Bratislava
Index úspešnosti

Záznam v registri hospodárskych subjektov


Názov: SZILCAR PARTNERS s.r.o.

IČO: 47221925

Adresa: Nová Rožňavská 134/A, Bratislava

Registračné číslo: 2018/6-PO-E8262

Stav: Zapísaný

Záznam platný od: 14. Jún 2018

Záznam platný do: 14. Jún 2021

Posledná zmena: 27. Júl 2018


Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2016 22 375,00 EUR 1 1
2017 129 433,16 EUR 5 5
2018 24 988,88 EUR 1 1
Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2016 22 375,00 EUR 1 1
2017 129 433,16 EUR 5 5
2018 24 988,88 EUR 1 1

Najpoužívanejšie výrazy v obstarávaniach


Slúžia na celkovú vizualizáciu dát z uzavretých zmlúv verejného obstarávania. Je možné filtrovať výsledky kliknutím na položku(rok, deň, typ), alebo si vybrať na časovej osi potiahnutím myši a nazoomovať kolieskom.

Graf zobrazuje len obstarávania v mene EUR. Časová os zobrazuje dátumy podpisov zmlúv, nie dátumy uverejnenia výsledku vo vestníku. Tieto údaje môžu byť odlišné.

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Hodnota uzavretých zmlúv

Hodnota zmlúv podľa rokov

Hodnota zmlúv podľa typu

Hodnota zmlúv podľa dní

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Počet uzavretých zmlúv

Počet zmlúv podľa rokov

Počet zmlúv podľa typu

Počet zmlúv podľa dní

Dodával pre týchto obstarávateľov

V prípade, že jedna uzavretá zmluva v rámci obstarávania obsahovala viacero dodávateľov, UVO neuvádza akým pomerom bola suma rozdelená, preto v niektorých prípadoch čísla nemusia sedieť na 100%.
Obstarávateľ Počet zmlúv s obstarávateľom Celková suma Mena
Technická univerzita v Košiciach 1 17 499,92 EUR
MARIANUM - Pohrebníctvo mesta Bratislavy 2 53 841,57 EUR
Ministerstvo životného prostredia Slovenskej republiky 1 37 291,67 EUR
Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja 1 20 800,00 EUR
Parazitologický ústav Slovenskej akadémie vied 1 22 375,00 EUR
Mestské služby mesta 1 24 988,88 EUR

Zoznam obstarávaní kde sa dodávateľ zúčastnil

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv uzatvorených v obstarávaní Detaily
Nový osobný automobil triedy SUV s pohonom 4x4 a naftovým motorom Parazitologický ústav Slovenskej akadémie vied 28 000,00 EUR 2016 Tovary Nie 1
Špeciálny automobil s príslušenstvom Ministerstvo životného prostredia Slovenskej republiky 48 868,70 EUR 2017 Tovary Áno 1
Prívesný vozík na prepravu strojov (nový) Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja 20 800,00 EUR 2017 Tovary Nie 1
Nové úžitkové motorové vozidlo s nákladným priestorom na prepravu tovaru Technická univerzita v Košiciach 21 500,00 EUR 2017 Tovary Nie 1
Nové osobné 9-miestne motorové vozidlo na prepravu osôb na pozemných komunikáciách MARIANUM - Pohrebníctvo mesta Bratislavy 31 000,00 EUR 2017 Tovary Nie 1
Dodávkový pohrebný automobil. MARIANUM - Pohrebníctvo mesta Bratislavy 35 000,00 EUR 2017 Tovary Nie 1
Nový úžitkové motorové vozidlo FORD Tourneo Custom alebo ekvivalent Mestské služby mesta 25 000,00 EUR 2018 Tovary Nie 1





Zoznam všetkých zmlúv dodávateľa podľa centrálneho registra zmlúv (CRZ)

Pozor! Zoznam obsahuje aj zmluvy, ktoré nesúvisia s verejnými obstarávaniami. Zmluvy z CRZ sú párované podľa IČO, alebo mena dodávateľa. Keďže dáta na CRZ nie sú vždy vyplnené na 100% správne, nie je možné zaručiť vyhľadanie všetkých zmlúv, resp. môžu sa v tabuľke objaviť zmluvy iných/podobných dodávateľov. Ak zmluvu nie je možné nájsť v tejto tabuľke, je nutné vyhľadávať vo všetkých zmluvách z CRZ.

Zoznam obsahuje 16 zmlúv.

Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Sledovať profil v RPVS

Dáta z registra partnerov verejného sektora

Podľa novely zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní bol zavedený inštitút s pomenovaním „konečný užívateľ výhod“ s cieľom identifikovať vlastnícku štruktúru subjektov vo verejnom obstarávaní až po úroveň fyzických osôb. Viac info na webe Ministerstva spravodlivosti.

Osobné údaje konečných užívateľov výhod sú spracúvane na základe oprávneného záujmu v rámci GDPR.

Koneční užívatelia výhod (KUV)

Kto je KUV?

Meno:
MUDr. Jozef Szilasi
Adresa:
Sečovská cesta 13 Košice - mestská časť Dargovských hrdinov 040 22
Krajina:
Slovenská republika
Dátum narodenia:
12. Júl 1968
Verejná osoba:
Neuvedené
Záznam od:
11. Júl 2017

Meno:
MUDr. Želmíra Macejová
Adresa:
Hodonínska 17 Košice - mestská časť Západ 040 11
Krajina:
Slovenská republika
Dátum narodenia:
16. Január 1970
Verejná osoba:
Neuvedené
Záznam od:
11. Júl 2017

Meno:
MUDr. Jozef Szilasi
Adresa:
Sečovská cesta 13 Košice
Krajina:
Slovenská republika
Dátum narodenia:
Neuverejnený
Verejná osoba:
Neuvedené
Záznam od:
31. Január 2017
Záznam do:
11. Júl 2017

Oprávnené osoby

Kto je oprávnená osoba?

Meno:
Ing. Slávka Molčanyiová PhD.
Adresa:
Klokočov Klokočov 07236

Verifikačné dokumenty


Záznam platný od: 11.07.2017 do:

Stiahni


Dáta z registra právnických osôb

Prístupné vďaka slovensko.digital

Porovnanie tržieb a ziskov so sumami verejných obstarávaní

Graf bolo možné vytvoriť vďaka dátam od Finstat.sk

Graf zobrazuje porovnanie súm verejných obstarávaní a tržieb, či ziskov v priebehu rokov (ak ku danému roku nie je údaj o tržbách, či ziskoch, tak sa tento údaj nenachádza na portáli Finstat). V prípade, že suma obstarávaní za rok je vyššia než tržby, pravdepodobne bola v danom roku uzavretá rámcová dohoda na viac rokov alebo sumy vo vestníku nie sú uvedené správne. Porovnanie má len informatívny charakter.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch obstarávaní, ktorých sa zúčastnil dodávateľ. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac dolárov mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.

Prihlás sa cez Patreon

Podporte UVOstat pre dobrý pocit, prémiové funkcie a všetko bez reklám.

Become a patron button@2x
×