Dodávateľ

ALMECO s.r.o.

Pezinok
Podrobné finančné dáta nájdete na FinState
Index úspešnosti

Záznam v registri hospodárskych subjektov


Názov: ALMECO s.r.o.

IČO: 35960485

Adresa: Podhorská 18 Pezinok

Registračné číslo: 2023/6-PO-F3334

Stav: zapísaný

Záznam platný od: 10. Jún 2023

Záznam platný do: 10. Jún 2026


Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2016 537,50 EUR 1 1
2018 1 541,67 EUR 1 1
2019 115 959,50 EUR 5 5
2020 8 315,66 EUR 3 3
2021 580,00 EUR 1 1
2022 358,33 EUR 1 1
2023 16 447,27 EUR 5 5
0 9 576,67 EUR 2 2
Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2016 537,50 EUR 1 1
2018 1 541,67 EUR 1 1
2019 115 959,50 EUR 5 5
2020 8 315,66 EUR 3 3
2021 580,00 EUR 1 1
2022 358,33 EUR 1 1
2023 26 023,94 EUR 7 7

Najpoužívanejšie výrazy v obstarávaniach


Slúžia na celkovú vizualizáciu dát z uzavretých zmlúv verejného obstarávania. Je možné filtrovať výsledky kliknutím na položku(rok, deň, typ), alebo si vybrať na časovej osi potiahnutím myši a nazoomovať kolieskom.

Graf zobrazuje len obstarávania v mene EUR. Časová os zobrazuje dátumy podpisov zmlúv, nie dátumy uverejnenia výsledku vo vestníku. Tieto údaje môžu byť odlišné.

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Hodnota uzavretých zmlúv

Hodnota zmlúv podľa rokov

Hodnota zmlúv podľa typu

Hodnota zmlúv podľa dní

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Počet uzavretých zmlúv

Počet zmlúv podľa rokov

Počet zmlúv podľa typu

Počet zmlúv podľa dní

Dodával pre týchto obstarávateľov

V prípade, že jedna uzavretá zmluva v rámci obstarávania obsahovala viacero dodávateľov, UVO neuvádza akým pomerom bola suma rozdelená, preto v niektorých prípadoch čísla nemusia sedieť na 100%.
Obstarávateľ Počet zmlúv s obstarávateľom Celková suma Celková suma_hidden Mena
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 13 26 719,33 26719.33 EUR
Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne 1 996,00 996.00 EUR
Detská fakultná nemocnica s poliklinikou Bratislava 1 110 150,00 110150.00 EUR
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre 2 102,40 102.40 EUR
Katolícka univerzita v Ružomberku 1 444,70 444.70 EUR
Psychiatrická nemocnica Prof. Matulaya 1 14 904,17 14904.17 EUR

Zoznam obstarávaní kde sa dodávateľ zúčastnil

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv uzatvorených v obstarávaní Detaily
Závesný remienok na krk s výsuvným kotúčom Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 1 620,00 1620.0 EUR 2016 Tovary Nie 1
Materiál pre retransférovú tlačiareň Fargo HDP 5000 Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 2 440,80 2440.8 EUR 2018 Tovary Nie 1
Materiál pre retransférovú tlačiareň Fargo HDP 5000 Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 3 789,50 3789.5 EUR 2019 Tovary Nie 1
Materiál pre retransférovú tlačiareň Fargo HDP 5000 Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 800,00 800.0 EUR 2019 Tovary Nie 1
Softvér prevodu hlasu na písaný text Detská fakultná nemocnica s poliklinikou Bratislava 120 000,00 120000.0 EUR 2019 Tovary Nie 1
Bezkontaktná čipová karta Hitag 2 a biela samolepiaca plastová karta Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 1 320,00 1320.0 EUR 2019 Tovary Nie 1
Karta čipová bezkontaktná Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 1 633,00 1633.0 EUR 2019 Tovary Nie 1
Karta čipová bezkontaktná Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 1 500,00 1500.0 EUR 2020 Tovary Nie 1
Materiál pre retransférovú tlačiareň Fargo HDP 5000 Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 8 984,93 8984.93 EUR 2020 Tovary Nie 1
Materiál pre retransférovú tlačiareň Fargo HDP 5000 Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 3 144,58 3144.58 EUR 2020 Tovary Nie 1
Nákup bezkontaktných čipových kariet Hitag 2 Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 700,00 700.0 EUR 2021 Tovary Nie 1
Čítačka občianskych preukazov Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre 66,00 66.0 EUR 2023 Tovary Nie 1
Páska do tlačiarne a plastové obaly na karty Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne 1 175,60 1175.6 EUR 2023 Tovary Nie 1
Softvér prevodu hlasu na písaný odborný text v oblasti medicíny. Psychiatrická nemocnica Prof. Matulaya 17 910,00 17910.0 EUR 2023 Tovary Nie 1
Bezkontaktná karta ATS Hitag II Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 500,00 500.0 EUR 2022 Tovary Nie 1
Čítačka občianskych preukazov Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre 66,00 66.0 EUR 2023 Tovary Nie 1
Farebná tlačová páska Evolis Primacy Katolícka univerzita v Ružomberku 533,74 533.74 EUR 2023 Tovary Nie 1
Bezkontaktné čipové karty Hitag 2 a biele PVC polepky Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 2 450,00 2450.0 EUR 0 Tovary Nie 1
Biela plastová karta a materiál pre retransférovú tlačiareň Fargo HDP 5000 Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 14 051,14 14051.14 EUR 0 Tovary Nie 1





Zoznam všetkých zmlúv dodávateľa podľa centrálneho registra zmlúv (CRZ)

Pozor! Zoznam obsahuje aj zmluvy, ktoré nesúvisia s verejnými obstarávaniami. Zmluvy z CRZ sú párované podľa IČO, alebo mena dodávateľa. Keďže dáta na CRZ nie sú vždy vyplnené na 100% správne, nie je možné zaručiť vyhľadanie všetkých zmlúv, resp. môžu sa v tabuľke objaviť zmluvy iných/podobných dodávateľov. Ak zmluvu nie je možné nájsť v tejto tabuľke, je nutné vyhľadávať vo všetkých zmluvách z CRZ.

Zoznam obsahuje 27 zmlúv.

Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Sledovať profil v RPVS

Dáta z registra partnerov verejného sektora

Podľa novely zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní bol zavedený inštitút s pomenovaním „konečný užívateľ výhod“ s cieľom identifikovať vlastnícku štruktúru subjektov vo verejnom obstarávaní až po úroveň fyzických osôb. Všetky údaje o konečných užívateľoch výhod pochádzajú z Registra partnerov verejného sektora, prevádzkovaným Ministerstvom spravodlivosti, ktoré ich poskytuje na základe iniciatívy OpenData na ďalšie spracovanie. Osobné údaje sú spracúvané na základe oprávneného záujmu v rámci GDPR. Ak potrebujete niektoré informácie upraviť, kontaktujte správcu registra, ktorým je Ministerstvo spravodlivosti.

Koneční užívatelia výhod (KUV)

Kto je KUV?

Meno:
Ing. Alena Meliorisová
Adresa:
Podhorská 18 Pezinok 90201
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
15. December 2020
Viac údajov:
RPVS

Oprávnené osoby

Kto je oprávnená osoba?

Meno:
Jurek, advokátska kancelária, s.r.o.
Adresa:
Páričkova 15 Bratislava - mestská časť Ružinov 82108

Verifikačné dokumenty


Záznam platný od: 15.12.2020 do:

Stiahni


Dáta z registra právnických osôb

Prístupné vďaka slovensko.digital

Porovnanie tržieb a ziskov so sumami verejných obstarávaní

Graf bolo možné vytvoriť vďaka dátam od Finstat.sk

Graf zobrazuje porovnanie súm verejných obstarávaní a tržieb, či ziskov v priebehu rokov (ak ku danému roku nie je údaj o tržbách, či ziskoch, tak sa tento údaj nenachádza na portáli Finstat). V prípade, že suma obstarávaní za rok je vyššia než tržby, pravdepodobne bola v danom roku uzavretá rámcová dohoda na viac rokov alebo sumy vo vestníku nie sú uvedené správne. Porovnanie má len informatívny charakter.

Priame rokovacie konania

Názov rokovacieho konania Suma Mena Typ Predpokladaný dátum uzatvorenia Obstarávateľ Oslovení dodávatelia

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch obstarávaní, ktorých sa zúčastnil dodávateľ. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.