Dodávateľ

BRB systém, s.r.o.

Kysucké Nové Mesto
Index úspešnosti

Záznam v registri hospodárskych subjektov


Názov: BRB systém, s.r.o.

IČO: 47571039

Adresa: Clementisova 762/6, Kysucké Nové Mesto

Registračné číslo: 2019/4-PO-E1106

Stav: Zapísaný

Záznam platný od: 8. Apríl 2019

Záznam platný do: 8. Apríl 2022

Posledná zmena: 10. Apríl 2019


Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2016 76 500,00 EUR 2 2
2017 243 493,33 EUR 6 6
Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2016 76 500,00 EUR 2 2
2017 243 493,33 EUR 6 6

Najpoužívanejšie výrazy v obstarávaniach


Slúžia na celkovú vizualizáciu dát z uzavretých zmlúv verejného obstarávania. Je možné filtrovať výsledky kliknutím na položku(rok, deň, typ), alebo si vybrať na časovej osi potiahnutím myši a nazoomovať kolieskom.

Graf zobrazuje len obstarávania v mene EUR. Časová os zobrazuje dátumy podpisov zmlúv, nie dátumy uverejnenia výsledku vo vestníku. Tieto údaje môžu byť odlišné.

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Hodnota uzavretých zmlúv

Hodnota zmlúv podľa rokov

Hodnota zmlúv podľa typu

Hodnota zmlúv podľa dní

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Počet uzavretých zmlúv

Počet zmlúv podľa rokov

Počet zmlúv podľa typu

Počet zmlúv podľa dní

Dodával pre týchto obstarávateľov

V prípade, že jedna uzavretá zmluva v rámci obstarávania obsahovala viacero dodávateľov, UVO neuvádza akým pomerom bola suma rozdelená, preto v niektorých prípadoch čísla nemusia sedieť na 100%.
Obstarávateľ Počet zmlúv s obstarávateľom Celková suma Mena
Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja 1 41 583,33 EUR
Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja (SC TSK) 3 117 500,00 EUR
Banskobystrická regionálna správa ciest, a.s. 1 147 000,00 EUR
Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja 3 13 910,00 EUR

Zoznam obstarávaní kde sa dodávateľ zúčastnil

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv uzatvorených v obstarávaní Detaily
Smerové stĺpiky s príslušenstvom Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja (SC TSK) 59 690,00 EUR 2016 Tovary Nie 1
Zvodidlá Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja (SC TSK) 53 650,80 EUR 2016 Tovary Nie 1
Cestné oceľové zvodidlá Banskobystrická regionálna správa ciest, a.s. 208 000,00 EUR 2017 Tovary Nie 1
Bezpečnostné zariadenia Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja 77 880,00 EUR 2017 Tovary Nie 1
Stĺpik zvodidlový a spojovací materiál na cestné oceľové zvodidlá Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja 2 340,00 EUR 2017 Tovary Nie 1
Zvodidlá Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja (SC TSK) 59 999,80 EUR 2017 Tovary Nie 1
Cestné oceľové zvodidlá s príslušenstvom Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja 6 300,00 EUR 2017 Tovary Nie 1
Cestné oceľové zvodidlá s príslušenstvom Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja 10 800,00 EUR 2017 Tovary Nie 1





Zoznam všetkých zmlúv dodávateľa podľa centrálneho registra zmlúv (CRZ)

Pozor! Zoznam obsahuje aj zmluvy, ktoré nesúvisia s verejnými obstarávaniami. Zmluvy z CRZ sú párované podľa IČO, alebo mena dodávateľa. Keďže dáta na CRZ nie sú vždy vyplnené na 100% správne, nie je možné zaručiť vyhľadanie všetkých zmlúv, resp. môžu sa v tabuľke objaviť zmluvy iných/podobných dodávateľov. Ak zmluvu nie je možné nájsť v tejto tabuľke, je nutné vyhľadávať vo všetkých zmluvách z CRZ.

Zoznam obsahuje 8 zmlúv.

Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Sledovať profil v RPVS

Dáta z registra partnerov verejného sektora

Podľa novely zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní bol zavedený inštitút s pomenovaním „konečný užívateľ výhod“ s cieľom identifikovať vlastnícku štruktúru subjektov vo verejnom obstarávaní až po úroveň fyzických osôb. Viac info na webe Ministerstva spravodlivosti.

Osobné údaje konečných užívateľov výhod sú spracúvane na základe oprávneného záujmu v rámci GDPR.

Koneční užívatelia výhod (KUV)

Kto je KUV?

Meno:
Iveta Fajnorová
Adresa:
189 Žlkovce 92042
Krajina:
Slovenská republika
Dátum narodenia:
14. Marec 1962
Verejná osoba:
Neuvedené
Záznam od:
3. Máj 2017

Meno:
Branislav Beliančín
Adresa:
Clementisova 6 Kysucké Nové Mesto 02401
Krajina:
Slovenská republika
Dátum narodenia:
23. September 1975
Verejná osoba:
Neuvedené
Záznam od:
3. Máj 2017

Meno:
Iveta Fajnorová
Adresa:
189 Žlkovce 92042
Krajina:
Slovenská republika
Dátum narodenia:
14. Marec 1962
Verejná osoba:
Neuvedené
Záznam od:
31. Január 2017
Záznam do:
3. Máj 2017

Meno:
Branislav Beliančín
Adresa:
Clementisova 6 Kysucké Nové Mesto 02401
Krajina:
Slovenská republika
Dátum narodenia:
23. September 1975
Verejná osoba:
Neuvedené
Záznam od:
31. Január 2017
Záznam do:
3. Máj 2017

Oprávnené osoby

Kto je oprávnená osoba?

Meno:
Pacalaj, Palla a partneri, s.r.o.
Adresa:
Nám. SNP 3 Trnava 91701

Verifikačné dokumenty


Záznam platný od: 3.05.2017 do:

Stiahni


Dáta z registra právnických osôb

Prístupné vďaka slovensko.digital

Porovnanie tržieb a ziskov so sumami verejných obstarávaní

Graf bolo možné vytvoriť vďaka dátam od Finstat.sk

Graf zobrazuje porovnanie súm verejných obstarávaní a tržieb, či ziskov v priebehu rokov (ak ku danému roku nie je údaj o tržbách, či ziskoch, tak sa tento údaj nenachádza na portáli Finstat). V prípade, že suma obstarávaní za rok je vyššia než tržby, pravdepodobne bola v danom roku uzavretá rámcová dohoda na viac rokov alebo sumy vo vestníku nie sú uvedené správne. Porovnanie má len informatívny charakter.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch obstarávaní, ktorých sa zúčastnil dodávateľ. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac dolárov mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.

Prihlás sa cez Patreon

Podporte UVOstat pre dobrý pocit, prémiové funkcie a všetko bez reklám.

Become a patron button@2x
×