Dodávateľ

KULLA SK, s.r.o.

Bratislava
Podrobné finančné dáta nájdete na FinState
Index úspešnosti

Záznam v registri hospodárskych subjektov


Názov: KULLA SK, s.r.o.

IČO: 31321003

Adresa: Trnavská cesta 110/B

Registračné číslo: 2021/8-PO-F7176

Stav: zapísaný

Záznam platný od: 9. August 2021

Záznam platný do: 9. August 2024


Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2016 37 745,00 EUR 3 3
2017 73 867,00 EUR 3 3
2018 7 500,00 EUR 1 1
2019 416,67 EUR 1 1
Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2016 37 745,00 EUR 3 3
2017 73 867,00 EUR 3 3
2018 7 500,00 EUR 1 1
2019 416,67 EUR 1 1

Najpoužívanejšie výrazy v obstarávaniach


Slúžia na celkovú vizualizáciu dát z uzavretých zmlúv verejného obstarávania. Je možné filtrovať výsledky kliknutím na položku(rok, deň, typ), alebo si vybrať na časovej osi potiahnutím myši a nazoomovať kolieskom.

Graf zobrazuje len obstarávania v mene EUR. Časová os zobrazuje dátumy podpisov zmlúv, nie dátumy uverejnenia výsledku vo vestníku. Tieto údaje môžu byť odlišné.

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Hodnota uzavretých zmlúv

Hodnota zmlúv podľa rokov

Hodnota zmlúv podľa typu

Hodnota zmlúv podľa dní

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Počet uzavretých zmlúv

Počet zmlúv podľa rokov

Počet zmlúv podľa typu

Počet zmlúv podľa dní

Dodával pre týchto obstarávateľov

V prípade, že jedna uzavretá zmluva v rámci obstarávania obsahovala viacero dodávateľov, UVO neuvádza akým pomerom bola suma rozdelená, preto v niektorých prípadoch čísla nemusia sedieť na 100%.
Obstarávateľ Počet zmlúv s obstarávateľom Celková suma Celková suma_hidden Mena
Mestská časť Bratislava - Nové Mesto 2 0,00 0.00 EUR
Hlavné mesto SR Bratislava 3 81 376,67 81376.67 EUR
Mesto Púchov 2 33 167,00 33167.00 EUR
Verejné prístavy, a. s. 1 4 985,00 4985.00 EUR

Zoznam obstarávaní kde sa dodávateľ zúčastnil

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv uzatvorených v obstarávaní Detaily
Kvetinová výzdoba verejného obstarávateľa a starostlivosť o ňu. Hlavné mesto SR Bratislava 39 312,00 39312.0 EUR 2016 Služby Nie 1
Výsadba 14 ks stromov Tilia cordata “Erecta” a ich údržba a starostlivosť Verejné prístavy, a. s. 6 000,00 6000.0 EUR 2016 Služby Nie 1
Kvetinová výzdoba verejného obstarávateľa a starostlivosť o ňu, na stĺpy verejného osvetlenia na určených miestach MČ - BNM Mestská časť Bratislava - Nové Mesto 11 800,00 11800.0 EUR 2016 Tovary Nie 1
Kvetinová výzdoba na obdobie 2017 - 2020 Mestská časť Bratislava - Nové Mesto 57 420,00 57420.0 EUR 2017 Tovary Nie 1
Dodávka závesných kvetináčov a letničiek Mesto Púchov 30 900,00 30900.0 EUR 2017 Tovary Nie 1
Dodávka kvetinovej výzdoby, montáž a demontáž samozavlažovacích kvetináčov a samozavlažovacích pyramíd kvetinovej výzdoby a zabezpečenie starostlivosti o kvetinovú výzdobu počas jej vegetačného obdobia Hlavné mesto SR Bratislava 58 090,67 58090.67 EUR 2017 Služby Nie 1
Dodávka závesných kvetináčov Mesto Púchov 10 800,00 10800.0 EUR 2018 Tovary Nie 1
Dodávka samozavlažovacích kvetináčov, dodávka muškátov a ich výsadba do samozavlažovacích kvetináčov Hlavné mesto SR Bratislava 82 046,40 82046.4 EUR 2019 Tovary Nie 1





Zoznam všetkých zmlúv dodávateľa podľa centrálneho registra zmlúv (CRZ)

Pozor! Zoznam obsahuje aj zmluvy, ktoré nesúvisia s verejnými obstarávaniami. Zmluvy z CRZ sú párované podľa IČO, alebo mena dodávateľa. Keďže dáta na CRZ nie sú vždy vyplnené na 100% správne, nie je možné zaručiť vyhľadanie všetkých zmlúv, resp. môžu sa v tabuľke objaviť zmluvy iných/podobných dodávateľov. Ak zmluvu nie je možné nájsť v tejto tabuľke, je nutné vyhľadávať vo všetkých zmluvách z CRZ.

Zoznam obsahuje 25 zmlúv.

Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Sledovať profil v RPVS

Dáta z registra partnerov verejného sektora

Podľa novely zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní bol zavedený inštitút s pomenovaním „konečný užívateľ výhod“ s cieľom identifikovať vlastnícku štruktúru subjektov vo verejnom obstarávaní až po úroveň fyzických osôb. Všetky údaje o konečných užívateľoch výhod pochádzajú z Registra partnerov verejného sektora, prevádzkovaným Ministerstvom spravodlivosti, ktoré ich poskytuje na základe iniciatívy OpenData na ďalšie spracovanie. Osobné údaje sú spracúvané na základe oprávneného záujmu v rámci GDPR. Ak potrebujete niektoré informácie upraviť, kontaktujte správcu registra, ktorým je Ministerstvo spravodlivosti.

Koneční užívatelia výhod (KUV)

Kto je KUV?

Meno:
Ing. Katarína Kullová
Adresa:
Pri starej prachárni 4 Bratislava 83104
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
3. August 2017
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Ing. Michal Kulla
Adresa:
Pri starej prachárni 4 Bratislava 83104
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
1. Február 2018
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Ing. Michal Kulla
Adresa:
Pri starej prachárni 4 Bratislava 83104
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
3. August 2017
Záznam do:
1. Február 2018
Viac údajov:
RPVS

Oprávnené osoby

Kto je oprávnená osoba?

Meno:
Falcon Legal advokátska kancelária s. r. o.
Adresa:
Dunajská 33 Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81108
Meno:
JUDr. Martin Jakeš
Adresa:
Dunajská 33 Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81108

Verifikačné dokumenty


Záznam platný od: 1.02.2018 do:

Stiahni



Záznam platný od: 17.01.2018 do: 1.02.2018

Stiahni



Záznam platný od: 3.08.2017 do: 17.01.2018

Stiahni


Dáta z registra právnických osôb

Prístupné vďaka slovensko.digital

Porovnanie tržieb a ziskov so sumami verejných obstarávaní

Graf bolo možné vytvoriť vďaka dátam od Finstat.sk

Graf zobrazuje porovnanie súm verejných obstarávaní a tržieb, či ziskov v priebehu rokov (ak ku danému roku nie je údaj o tržbách, či ziskoch, tak sa tento údaj nenachádza na portáli Finstat). V prípade, že suma obstarávaní za rok je vyššia než tržby, pravdepodobne bola v danom roku uzavretá rámcová dohoda na viac rokov alebo sumy vo vestníku nie sú uvedené správne. Porovnanie má len informatívny charakter.

Priame rokovacie konania

Názov rokovacieho konania Suma Mena Typ Predpokladaný dátum uzatvorenia Obstarávateľ Oslovení dodávatelia

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch obstarávaní, ktorých sa zúčastnil dodávateľ. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.