Dodávateľ

Tecprom-Trifit spol. s r.o.

Bratislava
Podrobné finančné dáta nájdete na FinState
Index úspešnosti
3.3

Záznam v registri hospodárskych subjektov


Názov: Tecprom - Trifit spol. s r.o.

IČO: 34099662

Adresa: Trnavská cesta 84

Registračné číslo: 2021/8-PO-F7263

Stav: zapísaný

Záznam platný od: 19. August 2021

Záznam platný do: 19. August 2024


Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2016 100 652,50 EUR 6 6
2017 62 500,00 EUR 2 2
2018 55 753,00 EUR 1 1
2019 21 029,17 EUR 2 2
2020 1 319,00 EUR 1 1
2023 102 555,66 EUR 4 4
Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2016 100 652,50 EUR 6 6
2017 62 500,00 EUR 2 2
2018 55 753,00 EUR 1 1
2019 21 029,17 EUR 2 2
2020 1 319,00 EUR 1 1
2023 102 555,66 EUR 4 4

Najpoužívanejšie výrazy v obstarávaniach


Slúžia na celkovú vizualizáciu dát z uzavretých zmlúv verejného obstarávania. Je možné filtrovať výsledky kliknutím na položku(rok, deň, typ), alebo si vybrať na časovej osi potiahnutím myši a nazoomovať kolieskom.

Graf zobrazuje len obstarávania v mene EUR. Časová os zobrazuje dátumy podpisov zmlúv, nie dátumy uverejnenia výsledku vo vestníku. Tieto údaje môžu byť odlišné.

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Hodnota uzavretých zmlúv

Hodnota zmlúv podľa rokov

Hodnota zmlúv podľa typu

Hodnota zmlúv podľa dní

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Počet uzavretých zmlúv

Počet zmlúv podľa rokov

Počet zmlúv podľa typu

Počet zmlúv podľa dní

Dodával pre týchto obstarávateľov

V prípade, že jedna uzavretá zmluva v rámci obstarávania obsahovala viacero dodávateľov, UVO neuvádza akým pomerom bola suma rozdelená, preto v niektorých prípadoch čísla nemusia sedieť na 100%.
Obstarávateľ Počet zmlúv s obstarávateľom Celková suma Celková suma_hidden Mena
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 1 1 400,00 1400.00 EUR
Národný ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s. 1 9 490,00 9490.00 EUR
Žilinská univerzita v Žiline - Rektorát 1 589,00 589.00 EUR
Štátny geologický ústav Dionýza Štúra 1 0,00 0.00 EUR
Mesto Senica 1 2 233,33 2233.33 EUR
Hlavné mesto SR Bratislava 1 20 190,00 20190.00 EUR
Geodetický a kartografický ústav Bratislava 1 98 333,33 98333.33 EUR
Národný onkologický ústav 1 2 090,00 2090.00 EUR
Úrad vládneho auditu 5 187 135,50 187135.50 EUR
Kancelária Najvyššieho súdu Slovenskej republiky 1 1 879,17 1879.17 EUR
Úrad vládneho auditu 2 20 469,00 20469.00 EUR

Zoznam obstarávaní kde sa dodávateľ zúčastnil

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv uzatvorených v obstarávaní Detaily
Kancelárske potreby, vrecia, hygienické potreby, čistiace potreby, batérie Národný onkologický ústav 3 400,00 3400.0 EUR 2016 Tovary Nie 1
Virtualizačný server Lenovo BladeCenter HS23 Národný ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s. 9 600,00 9600.0 EUR 2016 Tovary Nie 1
Notebook Lenovo ThinkPad L560 a kancelársky balík Microsoft Office 2016 pre podnikateľov (slovenská jazyková verzia) Úrad vládneho auditu 43 279,00 43279.0 EUR 2016 Tovary Nie 1
Kancelárske počítače, monitory a kancelárske balíky Microsoft Office 2016 pre podnikateľov (slovenská jazyková verzia) Úrad vládneho auditu 49 582,20 49582.2 EUR 2016 Tovary Nie 1
Nákup multifunkčných zariadení A4 Úrad vládneho auditu 760,30 760.3 EUR 2016 Tovary Nie 1
Digitálna farebná veľkoplošná multifunkčná tlačiareň HP DesignJet T7200 / F2L46A“ a digitálny scaner A0 - HP SD Pro 44-in / G6H50B alebo ekvivalenty uvedených zariadení. Hlavné mesto SR Bratislava 24 420,00 24420.0 EUR 2016 Tovary Nie 1
Softvérové produkty Štátny geologický ústav Dionýza Štúra 72 827,20 72827.2 EUR 2017 Tovary Áno 1
Nákup notebookov a kancelárskeho balíka Microsoft Office 2016 pre podnikateľov (slovenská jazyková verzia) Úrad vládneho auditu 76 674,84 76674.84 EUR 2017 Tovary Nie 1
Nákup notebookov s príslušenstvom Úrad vládneho auditu 66 904,45 66904.45 EUR 2018 Tovary Nie 1
Hardvér informačných technológií - 2019 Kancelária Najvyššieho súdu Slovenskej republiky 2 438,00 2438.0 EUR 2019 Tovary Nie 1
Monitory Úrad vládneho auditu 25 000,00 25000.0 EUR 2019 Tovary Nie 1
Kancelársky balík Microsoft Office 2019 (Home and Business) Úrad vládneho auditu 1 583,00 1583.0 EUR 2020 Tovary Nie 1
multifunkčná tlačiareň Mesto Senica 2 778,00 2778.0 EUR 2023 Tovary Nie 1
Pomôcky a materiál na polygrafickú výrobu Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 1 805,74 1805.74 EUR 2023 Tovary Nie 1
Tlačiareň Žilinská univerzita v Žiline - Rektorát 730,00 730.0 EUR 2023 Tovary Nie 1
Výpočtová technika a príslušenstvo Geodetický a kartografický ústav Bratislava 125 000,00 125000.0 EUR 2023 Tovary Nie 1





Zoznam všetkých zmlúv dodávateľa podľa centrálneho registra zmlúv (CRZ)

Pozor! Zoznam obsahuje aj zmluvy, ktoré nesúvisia s verejnými obstarávaniami. Zmluvy z CRZ sú párované podľa IČO, alebo mena dodávateľa. Keďže dáta na CRZ nie sú vždy vyplnené na 100% správne, nie je možné zaručiť vyhľadanie všetkých zmlúv, resp. môžu sa v tabuľke objaviť zmluvy iných/podobných dodávateľov. Ak zmluvu nie je možné nájsť v tejto tabuľke, je nutné vyhľadávať vo všetkých zmluvách z CRZ.

Zoznam obsahuje 28 zmlúv.

Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Sledovať profil v RPVS

Dáta z registra partnerov verejného sektora

Podľa novely zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní bol zavedený inštitút s pomenovaním „konečný užívateľ výhod“ s cieľom identifikovať vlastnícku štruktúru subjektov vo verejnom obstarávaní až po úroveň fyzických osôb. Všetky údaje o konečných užívateľoch výhod pochádzajú z Registra partnerov verejného sektora, prevádzkovaným Ministerstvom spravodlivosti, ktoré ich poskytuje na základe iniciatívy OpenData na ďalšie spracovanie. Osobné údaje sú spracúvané na základe oprávneného záujmu v rámci GDPR. Ak potrebujete niektoré informácie upraviť, kontaktujte správcu registra, ktorým je Ministerstvo spravodlivosti.

Koneční užívatelia výhod (KUV)

Kto je KUV?

Meno:
Ing. Roman Koteš
Adresa:
Drotárska cesta 98 Bratislava 811 02
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
30. August 2018
Viac údajov:
RPVS

Oprávnené osoby

Kto je oprávnená osoba?

Meno:
Ing. Iveta Chodelková
Adresa:
289 Hôrky 01004

Verifikačné dokumenty


Záznam platný od: 30.08.2018 do:

Stiahni


Dáta z registra právnických osôb

Prístupné vďaka slovensko.digital

Porovnanie tržieb a ziskov so sumami verejných obstarávaní

Graf bolo možné vytvoriť vďaka dátam od Finstat.sk

Graf zobrazuje porovnanie súm verejných obstarávaní a tržieb, či ziskov v priebehu rokov (ak ku danému roku nie je údaj o tržbách, či ziskoch, tak sa tento údaj nenachádza na portáli Finstat). V prípade, že suma obstarávaní za rok je vyššia než tržby, pravdepodobne bola v danom roku uzavretá rámcová dohoda na viac rokov alebo sumy vo vestníku nie sú uvedené správne. Porovnanie má len informatívny charakter.

Priame rokovacie konania

Názov rokovacieho konania Suma Mena Typ Predpokladaný dátum uzatvorenia Obstarávateľ Oslovení dodávatelia

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch obstarávaní, ktorých sa zúčastnil dodávateľ. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.