Dodávateľ

OFFICE DEPOT s.r.o.

Bratislava
Index úspešnosti

Záznam v registri hospodárskych subjektov


Názov: OFFICE DEPOT s.r.o.

IČO: 36192384

Adresa: Prievozská 4/B, Bratislava

Registračné číslo: 2020/1-PO-F2010

Stav: Zapísaný

Záznam platný od: 20. Január 2020

Záznam platný do: 20. Január 2023

Posledná zmena: 14. Február 2020


Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2016 31 404,87 EUR 15 15
2017 7 989,42 EUR 9 9
2018 44 330,29 EUR 10 10
2020 1 168,00 EUR 1 1
Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2016 31 404,87 EUR 15 15
2017 7 989,42 EUR 9 9
2018 44 330,29 EUR 10 10
2020 1 168,00 EUR 1 1

Najpoužívanejšie výrazy v obstarávaniach


Slúžia na celkovú vizualizáciu dát z uzavretých zmlúv verejného obstarávania. Je možné filtrovať výsledky kliknutím na položku(rok, deň, typ), alebo si vybrať na časovej osi potiahnutím myši a nazoomovať kolieskom.

Graf zobrazuje len obstarávania v mene EUR. Časová os zobrazuje dátumy podpisov zmlúv, nie dátumy uverejnenia výsledku vo vestníku. Tieto údaje môžu byť odlišné.

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Hodnota uzavretých zmlúv

Hodnota zmlúv podľa rokov

Hodnota zmlúv podľa typu

Hodnota zmlúv podľa dní

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Počet uzavretých zmlúv

Počet zmlúv podľa rokov

Počet zmlúv podľa typu

Počet zmlúv podľa dní

Dodával pre týchto obstarávateľov

V prípade, že jedna uzavretá zmluva v rámci obstarávania obsahovala viacero dodávateľov, UVO neuvádza akým pomerom bola suma rozdelená, preto v niektorých prípadoch čísla nemusia sedieť na 100%.
Obstarávateľ Počet zmlúv s obstarávateľom Celková suma Mena
Fakultná nemocnica Trnava 1 30 539,90 EUR
Ústav na výkon trestu odňatia slobody 1 444,17 EUR
Gymnázium Pierra de Coubertina, Námestie SNP 9, Piešťany 1 0,00 EUR
Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky 2 1 780,00 EUR
Obec Semerovo 1 49,92 EUR
Výskumný ústav vodného hospodárstva 1 145,00 EUR
Krajský súd v Trnave 1 4 158,30 EUR
Mestská časť Bratislava - Karlova Ves 1 2 916,62 EUR
Národný onkologický ústav 20 36 910,67 EUR
Základná škola 1 333,00 EUR
Krajská prokuratúra 1 2 199,17 EUR
Vojenský úrad sociálneho zabezpečenia Bratislava 1 2 500,00 EUR
Okresný súd Bratislava II 1 0,00 EUR
Základná škola s materskou školou Nové Sady 176 1 0,00 EUR
"LIPKA" Zariadenie sociálnych služieb Lipová 1 2 915,83 EUR

Zoznam obstarávaní kde sa dodávateľ zúčastnil

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv uzatvorených v obstarávaní Detaily
Nábytková zostava-ambulancie Národný onkologický ústav 4 400,00 EUR 2016 Tovary Nie 1
Nábytoková zostava Národný onkologický ústav 3 700,00 EUR 2016 Tovary Nie 1
Kancelárske kreslo Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky 633,00 EUR 2016 Tovary Nie 1
Tonery - originál IV/16 Národný onkologický ústav 3 140,00 EUR 2016 Tovary Nie 1
Kancelársky nábytok Výskumný ústav vodného hospodárstva 440,00 EUR 2016 Tovary Nie 1
Originá tonery Vojenský úrad sociálneho zabezpečenia Bratislava 3 000,00 EUR 2016 Tovary Nie 1
Zostava nábytok- ambulancie II Národný onkologický ústav 3 980,00 EUR 2016 Tovary Nie 1
Tonery - originál HP VI/16 Národný onkologický ústav 4 400,00 EUR 2016 Tovary Nie 1
Doplnenie špecifických častí k realizovanej zákazke Národný onkologický ústav 2 900,00 EUR 2016 Tovary Nie 1
Regálový systém, bezpečnostná skriňa/ HTO Národný onkologický ústav 3 500,00 EUR 2016 Tovary Nie 1
Toaletný papier 26" Národný onkologický ústav 1 350,00 EUR 2016 Tovary Nie 1
Zostava I. Národný onkologický ústav 3 400,00 EUR 2016 Tovary Nie 1
Tonery - originál Kyocera / ORO F Národný onkologický ústav 2 150,00 EUR 2016 Tovary Nie 1
Tonery - originál 283A Národný onkologický ústav 1 350,00 EUR 2016 Tovary Nie 1
Kovový nábytok Národný onkologický ústav 1 700,00 EUR 2016 Tovary Nie 1
Kancelársky papier Mestská časť Bratislava - Karlova Ves 3 500,00 EUR 2017 Tovary Nie 1
Jednoradová kovová kartotéka A4- 4 zásuvky Národný onkologický ústav 920,00 EUR 2017 Tovary Nie 1
Toaletný papier 26" Národný onkologický ústav 990,00 EUR 2017 Tovary Nie 1
kancelársky papier, originálne tonery Základná škola s materskou školou Nové Sady 176 570,00 EUR 2017 Tovary Nie 1
Kovové policové regály Národný onkologický ústav 900,00 EUR 2017 Tovary Nie 1
Tonery - originál Konica Minolta Národný onkologický ústav 942,00 EUR 2017 Tovary Nie 1
Jednoradová kovová kartotéka A4- 4 zásuvky Národný onkologický ústav 1 850,00 EUR 2017 Tovary Nie 1
Jednoradová kovová kartotéka A4- 4 zásuvky Národný onkologický ústav 340,00 EUR 2017 Tovary Nie 1
Lavica 4-sedadlová ( ORO ) Národný onkologický ústav 729,00 EUR 2017 Tovary Nie 1
Kancelársky papier A4. Krajský súd v Trnave 5 000,00 EUR 2018 Tovary Nie 1
Kancelársky papier (xerografický) A4, A3 biely Fakultná nemocnica Trnava 30 540,00 EUR 2018 Tovary Nie 1
Kancelársky papier Obec Semerovo 60,00 EUR 2018 Tovary Nie 1
Konferenčné stoly, stoličky a smetné koše "LIPKA" Zariadenie sociálnych služieb Lipová 4 044,24 EUR 2018 Tovary Nie 1
Kartotéková skriňa Národný onkologický ústav 7 840,00 EUR 2018 Tovary Nie 1
Kancelársky papier A4 biely Okresný súd Bratislava II 3 000,00 EUR 2018 Tovary Nie 1
Kancelárske potreby a zariadenia Ústav na výkon trestu odňatia slobody 888,00 EUR 2018 Tovary Nie 1
kancelársky papier alebo ekvivalent Základná škola 400,00 EUR 2018 Tovary Nie 1
Kancelársky papier Gymnázium Pierra de Coubertina, Námestie SNP 9, Piešťany 340,00 EUR 2018 Tovary Nie 1
Kancelársky papier Krajská prokuratúra 2 750,00 EUR 2018 Tovary Nie 1
Kancelársky papier, xerografický papier Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky 1 398,00 EUR 2020 Tovary Nie 1





Zoznam všetkých zmlúv dodávateľa podľa centrálneho registra zmlúv (CRZ)

Pozor! Zoznam obsahuje aj zmluvy, ktoré nesúvisia s verejnými obstarávaniami. Zmluvy z CRZ sú párované podľa IČO, alebo mena dodávateľa. Keďže dáta na CRZ nie sú vždy vyplnené na 100% správne, nie je možné zaručiť vyhľadanie všetkých zmlúv, resp. môžu sa v tabuľke objaviť zmluvy iných/podobných dodávateľov. Ak zmluvu nie je možné nájsť v tejto tabuľke, je nutné vyhľadávať vo všetkých zmluvách z CRZ.

Zoznam obsahuje 50 zmlúv.

Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Sledovať profil v RPVS

Dáta z registra partnerov verejného sektora

Podľa novely zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní bol zavedený inštitút s pomenovaním „konečný užívateľ výhod“ s cieľom identifikovať vlastnícku štruktúru subjektov vo verejnom obstarávaní až po úroveň fyzických osôb. Všetky údaje o konečných užívateľoch výhod pochádzajú z Registra partnerov verejného sektora, prevádzkovaným Ministerstvom spravodlivosti, ktoré ich poskytuje na základe iniciatívy OpenData na ďalšie spracovanie. Osobné údaje sú spracúvané na základe oprávneného záujmu v rámci GDPR. Ak potrebujete niektoré informácie upraviť, kontaktujte správcu registra, ktorým je Ministerstvo spravodlivosti.

Koneční užívatelia výhod (KUV)

Kto je KUV?

Meno:
Mag. Renald Knogler
Adresa:
Schopperplatz 9 Aschach an der Donau 4082
Krajina:
Rakúska republika
Verejná osoba:
Neuvedené
Záznam od:
6. Marec 2020
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Dr. Richard Scharmann MBA
Adresa:
Rosenstrasse 5 Gunskirchen 4623
Krajina:
Rakúska republika
Verejná osoba:
Neuvedené
Záznam od:
6. Marec 2020
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Mag. Andreas Schachtner
Adresa:
Stadtplatz 28 Vöcklabruck 4840
Krajina:
Rakúska republika
Verejná osoba:
Neuvedené
Záznam od:
6. Marec 2020
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Milan Baran
Adresa:
Podedvorská Praha 9 – Kyje 198 00
Krajina:
Česká republika
Verejná osoba:
Neuvedené
Záznam od:
23. November 2017
Záznam do:
6. Marec 2020
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Neil David Maslen
Adresa:
Bockumer Strasse Dusseldorf 404 89
Krajina:
Nemecká spolková republika
Verejná osoba:
Neuvedené
Záznam od:
8. November 2018
Záznam do:
1. Október 2019
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Michael Leslie Horn
Adresa:
Costock Road, East Lake Leicestershire LE12 6LY
Krajina:
Spojené kráľovstvo Veľkej Británie a Severného Írska
Verejná osoba:
Neuvedené
Záznam od:
23. November 2017
Záznam do:
8. November 2018
Viac údajov:
RPVS

Oprávnené osoby

Kto je oprávnená osoba?

Meno:
JUDr. Miroslav Vincenec
Adresa:
Šancová 102 Bratislava - mestská časť Nové Mesto 831 04
Meno:
Havel, Holásek & Partners s. r. o., advokátska kancelária
Adresa:
Žižkova 9 Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81102
Meno:
HAVEL & PARTNERS s.r.o., advokátska kancelária
Adresa:
Žižkova 9 Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81102
Meno:
HAVEL & PARTNERS s.r.o., advokátska kancelária
Adresa:
Žižkova 9 Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81102

Verifikačné dokumenty


Záznam platný od: 6.03.2020 do:

Stiahni



Záznam platný od: 1.10.2019 do: 6.03.2020

Stiahni



Záznam platný od: 27.02.2019 do: 1.10.2019

Stiahni



Záznam platný od: 8.11.2018 do: 27.02.2019

Stiahni



Záznam platný od: 13.08.2018 do: 8.11.2018

Stiahni



Záznam platný od: 23.11.2017 do: 13.08.2018

Stiahni


Dáta z registra právnických osôb

Prístupné vďaka slovensko.digital

Porovnanie tržieb a ziskov so sumami verejných obstarávaní

Graf bolo možné vytvoriť vďaka dátam od Finstat.sk

Graf zobrazuje porovnanie súm verejných obstarávaní a tržieb, či ziskov v priebehu rokov (ak ku danému roku nie je údaj o tržbách, či ziskoch, tak sa tento údaj nenachádza na portáli Finstat). V prípade, že suma obstarávaní za rok je vyššia než tržby, pravdepodobne bola v danom roku uzavretá rámcová dohoda na viac rokov alebo sumy vo vestníku nie sú uvedené správne. Porovnanie má len informatívny charakter.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch obstarávaní, ktorých sa zúčastnil dodávateľ. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac dolárov mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.

Prihlás sa cez Patreon

Podporte UVOstat pre dobrý pocit, prémiové funkcie a všetko bez reklám.

Become a patron button@2x
×