Dodávateľ

Crew, s. r. o.

Bratislava
Index úspešnosti

Záznam v registri hospodárskych subjektov


Názov: Crew, s. r. o.

IČO: 44506457

Adresa: Miletičova 27, Bratislava

Registračné číslo: 2017/2-PO-E3841

Stav: Zapísaný

Záznam platný od: 24. Február 2017

Záznam platný do: 24. Február 2020

Posledná zmena: 25. Február 2017


Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2016 48 245,00 EUR 10 10
2018 14 993,33 EUR 3 3
2019 4 007,17 EUR 2 2
Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2016 48 245,00 EUR 10 10
2018 14 993,33 EUR 3 3
2019 4 007,17 EUR 2 2

Najpoužívanejšie výrazy v obstarávaniach


Slúžia na celkovú vizualizáciu dát z uzavretých zmlúv verejného obstarávania. Je možné filtrovať výsledky kliknutím na položku(rok, deň, typ), alebo si vybrať na časovej osi potiahnutím myši a nazoomovať kolieskom.

Graf zobrazuje len obstarávania v mene EUR. Časová os zobrazuje dátumy podpisov zmlúv, nie dátumy uverejnenia výsledku vo vestníku. Tieto údaje môžu byť odlišné.

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Hodnota uzavretých zmlúv

Hodnota zmlúv podľa rokov

Hodnota zmlúv podľa typu

Hodnota zmlúv podľa dní

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Počet uzavretých zmlúv

Počet zmlúv podľa rokov

Počet zmlúv podľa typu

Počet zmlúv podľa dní

Dodával pre týchto obstarávateľov

V prípade, že jedna uzavretá zmluva v rámci obstarávania obsahovala viacero dodávateľov, UVO neuvádza akým pomerom bola suma rozdelená, preto v niektorých prípadoch čísla nemusia sedieť na 100%.
Obstarávateľ Počet zmlúv s obstarávateľom Celková suma Mena
Obec Šenkvice 1 0,00 EUR
Mesto Topoľčany 1 8 249,17 EUR
Národná diaľničná spoločnosť, a.s. 3 10 999,00 EUR
Mesto Komárno 2 1 524,17 EUR
Mesto Humenné 2 5 513,16 EUR
Mestská časť Bratislava - Karlova Ves 2 14 993,33 EUR
Mesto Moldava nad Bodvou 1 8 067,00 EUR
Obec Nitrianske Hrnčiarovce 1 0,00 EUR
Základná škola s materskou školou Podolínec 1 15 416,67 EUR
Obec Sedlice 1 2 483,00 EUR

Zoznam obstarávaní kde sa dodávateľ zúčastnil

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv uzatvorených v obstarávaní Detaily
Herné zariadenia pre detské ihrisko Národná diaľničná spoločnosť, a.s. 6 500,00 EUR 2016 Tovary Nie 1
Interiérové vybavenie materskej školy Obec Nitrianske Hrnčiarovce 7 385,00 EUR 2016 Tovary Nie 1
Nábytok do Mš, lehátka, paplóny, vankúše, obliečky, hračky Obec Šenkvice 12 694,00 EUR 2016 Tovary Nie 1
Herné zariadenia pre detské ihrisko Národná diaľničná spoločnosť, a.s. 5 200,00 EUR 2016 Tovary Nie 1
Zábavná detská zostava Základná škola s materskou školou Podolínec 21 500,00 EUR 2016 Tovary Nie 1
Detské hracie prvky VB Mesto Topoľčany 15 000,00 EUR 2016 Tovary Nie 1
Pružinová hojdačka s montážou Národná diaľničná spoločnosť, a.s. 2 000,00 EUR 2016 Tovary Nie 1
Herný prvok vláčik - exteriér Mesto Humenné 2 646,00 EUR 2016 Tovary Nie 1
Herné prvky pre detské ihrisko - exteriér Mesto Humenné 4 097,00 EUR 2016 Tovary Nie 1
Dodávka a montáž detských hracích prvkov - jeseň 2016 Mesto Moldava nad Bodvou 12 100,00 EUR 2016 Tovary Nie 1
Hracie prvky Mestská časť Bratislava - Karlova Ves 7 900,00 EUR 2018 Tovary Nie 1
Hracie prvky na ihriská pre MŠ Mestská časť Bratislava - Karlova Ves 10 113,00 EUR 2018 Tovary Nie 1
Dodávka a montáž detských hracích prvkov II. Mesto Komárno 70 000,00 EUR 2018 Tovary Nie 1
Kolotoč a hojdačka do MŠ Mesto Komárno 2 140,00 EUR 2019 Tovary Nie 1
Hracie prvky detského ihriska Obec Sedlice 3 002,00 EUR 2019 Tovary Nie 1





Zoznam všetkých zmlúv dodávateľa podľa centrálneho registra zmlúv (CRZ)

Pozor! Zoznam obsahuje aj zmluvy, ktoré nesúvisia s verejnými obstarávaniami. Zmluvy z CRZ sú párované podľa IČO, alebo mena dodávateľa. Keďže dáta na CRZ nie sú vždy vyplnené na 100% správne, nie je možné zaručiť vyhľadanie všetkých zmlúv, resp. môžu sa v tabuľke objaviť zmluvy iných/podobných dodávateľov. Ak zmluvu nie je možné nájsť v tejto tabuľke, je nutné vyhľadávať vo všetkých zmluvách z CRZ.

Zoznam obsahuje 34 zmlúv.

Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Sledovať profil v RPVS

Dáta z registra partnerov verejného sektora

Podľa novely zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní bol zavedený inštitút s pomenovaním „konečný užívateľ výhod“ s cieľom identifikovať vlastnícku štruktúru subjektov vo verejnom obstarávaní až po úroveň fyzických osôb. Viac info na webe Ministerstva spravodlivosti.

Osobné údaje konečných užívateľov výhod sú spracúvane na základe oprávneného záujmu v rámci GDPR.

Koneční užívatelia výhod (KUV)

Kto je KUV?

Meno:
Michal Paulovič
Adresa:
Miletičova 27 Bratislava 82109
Krajina:
Slovenská republika
Dátum narodenia:
Neuverejnený
Verejná osoba:
Neuvedené
Záznam od:
31. Január 2017
Záznam do:
24. September 2017

Oprávnené osoby

Kto je oprávnená osoba?

Oprávnená osoba nenájdená na RPVS

Verifikačné dokumenty

Verifikačný dokument nenájdený na RPVS

Dáta z registra právnických osôb

Prístupné vďaka slovensko.digital

Porovnanie tržieb a ziskov so sumami verejných obstarávaní

Graf bolo možné vytvoriť vďaka dátam od Finstat.sk

Graf zobrazuje porovnanie súm verejných obstarávaní a tržieb, či ziskov v priebehu rokov (ak ku danému roku nie je údaj o tržbách, či ziskoch, tak sa tento údaj nenachádza na portáli Finstat). V prípade, že suma obstarávaní za rok je vyššia než tržby, pravdepodobne bola v danom roku uzavretá rámcová dohoda na viac rokov alebo sumy vo vestníku nie sú uvedené správne. Porovnanie má len informatívny charakter.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch obstarávaní, ktorých sa zúčastnil dodávateľ. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac dolárov mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.

Prihlás sa cez Patreon

Podporte UVOstat pre dobrý pocit, prémiové funkcie a všetko bez reklám.

Become a patron button@2x
×