Dodávateľ

VERDI, s. r. o.

Bratislava
Index úspešnosti

Záznam v registri hospodárskych subjektov


Názov: VERDI, s. r. o.

IČO: 48124419

Adresa: Beňovského 1165/6, Bratislava - mestská časť Dúbravka

Registračné číslo: 2019/2-PO-E9805

Stav: Zapísaný

Záznam platný od: 6. Február 2019

Záznam platný do: 6. Február 2022

Posledná zmena: 18. December 2019


Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2016 93 760,52 EUR 35 35
2017 132 428,99 EUR 30 30
2018 108 608,00 EUR 16 16
2019 229 838,00 EUR 9 9
2020 19 048,17 EUR 4 4
Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2016 93 760,52 EUR 35 35
2017 132 428,99 EUR 30 30
2018 108 608,00 EUR 16 16
2019 229 838,00 EUR 9 9
2020 19 048,17 EUR 4 4

Najpoužívanejšie výrazy v obstarávaniach


Slúžia na celkovú vizualizáciu dát z uzavretých zmlúv verejného obstarávania. Je možné filtrovať výsledky kliknutím na položku(rok, deň, typ), alebo si vybrať na časovej osi potiahnutím myši a nazoomovať kolieskom.

Graf zobrazuje len obstarávania v mene EUR. Časová os zobrazuje dátumy podpisov zmlúv, nie dátumy uverejnenia výsledku vo vestníku. Tieto údaje môžu byť odlišné.

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Hodnota uzavretých zmlúv

Hodnota zmlúv podľa rokov

Hodnota zmlúv podľa typu

Hodnota zmlúv podľa dní

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Počet uzavretých zmlúv

Počet zmlúv podľa rokov

Počet zmlúv podľa typu

Počet zmlúv podľa dní

Dodával pre týchto obstarávateľov

V prípade, že jedna uzavretá zmluva v rámci obstarávania obsahovala viacero dodávateľov, UVO neuvádza akým pomerom bola suma rozdelená, preto v niektorých prípadoch čísla nemusia sedieť na 100%.
Obstarávateľ Počet zmlúv s obstarávateľom Celková suma Mena
Národný ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s. 2 25 243,00 EUR
Nemocnica svätého Michala, a. s. 3 280 991,00 EUR
Generálna prokuratúra SR 1 0,00 EUR
Mesto Senec 1 210,00 EUR
Mestská časť Bratislava - Dúbravka 1 0,00 EUR
Chemický ústav Slovenskej akadémie vied 1 116,61 EUR
Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave 1 298,00 EUR
Národný bezpečnostný úrad 1 1 700,00 EUR
Slovenská inovačná a energetická agentúra 1 374,99 EUR
Národný onkologický ústav 78 224 877,92 EUR
BIBIANA, Medzinárodný dom umenia pre deti 1 999,17 EUR
Botanický ústav Slovenskej akadémie vied 1 24,99 EUR
SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik, Odštepný závod Bratislava 2 48 848,00 EUR

Zoznam obstarávaní kde sa dodávateľ zúčastnil

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv uzatvorených v obstarávaní Detaily
Kancelárske potreby, čistiace potreby, diáre, toaletný papier, kuchynské utierky.I/16 Národný onkologický ústav 3 100,00 EUR 2016 Tovary Nie 1
Kancelárske potreby, čistiace potreby, batérie I/16 Národný onkologický ústav 2 900,00 EUR 2016 Tovary Nie 1
Kancelárske potreby, vrecia HDPE, čistiace potreby, hygienické potreby, batérie, spotrebný materiál Národný onkologický ústav 3 400,00 EUR 2016 Tovary Nie 1
Kancelárske potreby, vrecia, hygienické potreby, čistiace potreby, servítky, batérie Národný onkologický ústav 3 400,00 EUR 2016 Tovary Nie 1
Kancelárske potreby, vrecia HDPE, hygienické potreby, čistiace potreby Národný onkologický ústav 2 850,00 EUR 2016 Tovary Nie 1
Kancelárske potreby, čistiace potreby, batérie Národný onkologický ústav 3 200,00 EUR 2016 Tovary Nie 1
Kancelárske potreby, čistiace potreby Národný onkologický ústav 3 150,00 EUR 2016 Tovary Nie 1
Kancelárske potreby, vrecia, čistiace potreby, kuchynské potreby, batérie Národný onkologický ústav 2 700,00 EUR 2016 Tovary Nie 1
Šatníkové skrine, lavica, kancelárske kreslá Národný onkologický ústav 3 850,00 EUR 2016 Tovary Nie 1
Rôzne kancelárske potreby Národný onkologický ústav 3 000,00 EUR 2016 Tovary Nie 1
Kancelárske potreby, čistiace potreby, batérie, kreslá, lampy, plastový riad Národný onkologický ústav 4 300,00 EUR 2016 Tovary Nie 1
Čistiace,kancelárske potreby, lampy, obrúsky, poháre. Národný onkologický ústav 3 500,00 EUR 2016 Tovary Nie 1
Potreby kancelárske, pracovné, čistiace a hygienické Národný onkologický ústav 3 300,00 EUR 2016 Tovary Nie 1
Kancelárske a kuchynské potreby Národný onkologický ústav 4 000,00 EUR 2016 Tovary Nie 1
Kancelárske potreby a potreby do prevádzky Národný onkologický ústav 3 500,00 EUR 2016 Tovary Nie 1
Potreby kancelárske, sanitárne, prevádzkové. Národný onkologický ústav 3 700,00 EUR 2016 Tovary Nie 1
Kancelárske potreby a hygiena. Národný onkologický ústav 6 000,00 EUR 2016 Tovary Nie 1
Kancelárske, kuchynské a čistiace potreby, prevádzkový materiál Národný onkologický ústav 3 300,00 EUR 2016 Tovary Nie 1
Kancelárske a kuchynské potreby, hygiena Národný onkologický ústav 3 500,00 EUR 2016 Tovary Nie 1
Kancelárske potreby Národný ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s. 13 622,00 EUR 2016 Tovary Nie 1
Kancelárske potreby a čistiace prostriedky Národný onkologický ústav 3 300,00 EUR 2016 Tovary Nie 1
Kancelárske potreby a hygiena. Národný onkologický ústav 5 500,00 EUR 2016 Tovary Nie 1
Kancelárske potreby. Národný onkologický ústav 4 100,00 EUR 2016 Tovary Nie 1
Kancelárske a čistiace potreby, hygiena, rôzne prevádzkové potreby. Národný onkologický ústav 5 500,00 EUR 2016 Tovary Nie 1
Zariadenie priestorov/B Národný onkologický ústav 3 500,00 EUR 2016 Tovary Nie 1
Kancelárske potreby a zariadenie. Národný onkologický ústav 4 400,00 EUR 2016 Tovary Nie 1
Kancelárske potreby, hygiena, rôzne prevádzkové potreby. Národný onkologický ústav 4 000,00 EUR 2016 Tovary Nie 1
kancelárske potreby Chemický ústav Slovenskej akadémie vied 287,00 EUR 2016 Tovary Nie 1
Čistiace a dezinfekčné potreby Botanický ústav Slovenskej akadémie vied 60,00 EUR 2016 Tovary Nie 1
PVC / PS hygienický spotrebák Národný onkologický ústav 960,00 EUR 2016 Tovary Nie 1
Nákup 8ks kresiel Generálna prokuratúra SR 1 700,00 EUR 2016 Tovary Nie 1
Nákup a dodávka kancelárskych potrieb. Národný onkologický ústav 2 600,00 EUR 2016 Tovary Nie 1
Spotrebný kancelársky materiál Národný onkologický ústav 1 980,00 EUR 2016 Tovary Nie 1
Kancelárske potreby a papierníctvo Národný onkologický ústav 2 800,00 EUR 2016 Tovary Nie 1
Prevádzkové a kuchynské potreby. Národný onkologický ústav 2 450,00 EUR 2016 Tovary Nie 1
Kancelárske stoličky - manažérske Národný bezpečnostný úrad 2 148,36 EUR 2017 Tovary Nie 1
Spotrebný materiál k tlačiarňam Zebra. Národný onkologický ústav 2 160,00 EUR 2017 Tovary Nie 1
Kartotéka dvojradová A5 biela Národný onkologický ústav 670,00 EUR 2017 Tovary Nie 1
Hygienické potreby - toaletný papier, utierky,obrúsky Národný onkologický ústav 1 980,00 EUR 2017 Tovary Nie 1
Elektronika - alkalické batérie, tužkové batérie, mikrotužkové batérie Národný onkologický ústav 2 731,00 EUR 2017 Tovary Nie 1
Spotrebný kancelársky materiál II.17 Národný onkologický ústav 4 050,00 EUR 2017 Tovary Nie 1
Spotrebný kancelársky materiál III.17 Národný onkologický ústav 2 880,00 EUR 2017 Tovary Nie 1
Spotrebný kancelársky materiál Národný onkologický ústav 2 843,00 EUR 2017 Tovary Nie 1
PVC / PS hygienický spotrebák Národný onkologický ústav 900,00 EUR 2017 Tovary Nie 1
Vrecia PE Národný onkologický ústav 1 215,00 EUR 2017 Tovary Nie 1
Spotrebný kancelársky materiál III. Národný onkologický ústav 3 900,00 EUR 2017 Tovary Nie 1
Spotrebný kancelársky materiál II. Národný onkologický ústav 2 700,00 EUR 2017 Tovary Nie 1
Spotrebný kancelársky materiál Národný onkologický ústav 3 500,00 EUR 2017 Tovary Nie 1
Kancelárske stoličky Národný onkologický ústav 1 650,00 EUR 2017 Tovary Nie 1
Hygienické potreby - toaletný papier, utierky, obrúsky, desiatové vrecká Národný onkologický ústav 2 800,00 EUR 2017 Tovary Nie 1
PVC / PS hygienický spotrebák, upratovacie potreby Národný onkologický ústav 3 150,00 EUR 2017 Tovary Nie 1
Kancelárske potreby Mestská časť Bratislava - Dúbravka 1 855,00 EUR 2017 Tovary Nie 1
Elektronika - alkalické batérie, tužkové batérie, mikrotužkové batérie, TV káble Národný onkologický ústav 3 200,00 EUR 2017 Tovary Nie 1
Hygienické, čistiace prostriedky a potreby, predmety osobnej starostlivosti Národný onkologický ústav 3 600,00 EUR 2017 Tovary Nie 1
Čistiace a hygienické potreby, zabezpečenie prevádzky Nemocnica svätého Michala, a. s. 78 291,34 EUR 2017 Tovary Nie 1
Drobné kancelárske potreby, Mesto Senec 350,00 EUR 2017 Tovary Nie 1
Nákup a dodanie kancelárskych potrieb Slovenská inovačná a energetická agentúra 1 578,50 EUR 2017 Tovary Nie 1
Nákup čistiacich potrieb SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik, Odštepný závod Bratislava 41 100,00 EUR 2017 Tovary Nie 1
Sáčky, vrecia a špagáty Národný onkologický ústav 1 823,00 EUR 2017 Tovary Áno 1
Kancelárske potreby Národný ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s. 14 897,00 EUR 2017 Tovary Nie 1
Zariadenie priestorov Národný onkologický ústav 1 500,00 EUR 2017 Tovary Nie 1
Spotrebný kancelársky materiál Národný onkologický ústav 1 600,00 EUR 2017 Tovary Nie 1
Kancelárske potreby -kalendár stolový rok 2018 ,guľičkove pero Národný onkologický ústav 900,00 EUR 2017 Tovary Nie 1
Kalendáre a diáre na rok 2018 Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave 835,00 EUR 2017 Tovary Nie 1
Hygienické, čistiace prostriedky . Národný onkologický ústav 650,00 EUR 2017 Tovary Nie 1
Spotrebný kancelársky materiál Národný onkologický ústav 1 350,00 EUR 2018 Tovary Nie 1
Spotrebný kancelársky materiál Národný onkologický ústav 3 110,00 EUR 2018 Tovary Nie 1
Hygienické, čistiace prostriedky Národný onkologický ústav 2 750,00 EUR 2018 Tovary Nie 1
Spotrebný kancelársky materiál Národný onkologický ústav 3 470,00 EUR 2018 Tovary Nie 1
Spotrebné a úžitkové predmety do prevádzky Národný onkologický ústav 3 490,00 EUR 2018 Tovary Nie 1
Spotrebný hygienický a čistiaci materiál Národný onkologický ústav 3 670,00 EUR 2018 Tovary Nie 1
Spotrebný materiál - drogéria Národný onkologický ústav 5 725,00 EUR 2018 Tovary Áno 1
Nákup čistiacich potrieb SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik, Odštepný závod Bratislava 31 000,00 EUR 2018 Tovary Nie 1
Vrecia PE 140L čierne Národný onkologický ústav 4 920,00 EUR 2018 Tovary Nie 1
Spotrebný materiál - drogéria - elektro Národný onkologický ústav 8 313,00 EUR 2018 Tovary Nie 1
Hygienický materiál Národný onkologický ústav 2 765,00 EUR 2018 Tovary Nie 1
Čistiaci a hygienický materiál Národný onkologický ústav 3 875,00 EUR 2018 Tovary Nie 1
Čistiace a hygienické potreby, zabezpečenie prevádzky Nemocnica svätého Michala, a. s. 71 203,82 EUR 2018 Tovary Nie 1
Spotrebný čistiaci a hygienický materiál Národný onkologický ústav 5 585,00 EUR 2018 Tovary Nie 1
Spotrebný kancelársky materiál Národný onkologický ústav 5 655,00 EUR 2018 Tovary Nie 1
Čistiaci a hygienický materiál Národný onkologický ústav 14 762,00 EUR 2018 Tovary Nie 1
Čistiaci a hygienický materiál Národný onkologický ústav 8 640,00 EUR 2019 Tovary Nie 1
Rôzny kancelársky materiál Národný onkologický ústav 10 498,00 EUR 2019 Tovary Nie 1
Drogéria - rôzny spotrebný materiál Národný onkologický ústav 12 370,00 EUR 2019 Tovary Nie 1
Rôzne kancelárske potreby Národný onkologický ústav 6 800,00 EUR 2019 Tovary Nie 1
Drogéria - rôzny spotrebný materiál Národný onkologický ústav 9 850,00 EUR 2019 Tovary Nie 1
Drogéria - rôzny spotrebný materiál Národný onkologický ústav 10 300,00 EUR 2019 Tovary Nie 1
Čistiace a hygienické potreby, zabezpečenie prevádzky Nemocnica svätého Michala, a. s. 217 473,66 EUR 2019 Tovary Nie 1
Kôš na triedený odpad Národný onkologický ústav 1 760,00 EUR 2019 Tovary Nie 1
Drogéria - rôzny spotrebný materiál Národný onkologický ústav 8 750,00 EUR 2019 Tovary Nie 1
Čistiaci a hygienický materiál Národný onkologický ústav 14 200,00 EUR 2020 Tovary Nie 1
Kancelárske potreby BIBIANA, Medzinárodný dom umenia pre deti 2 144,00 EUR 2020 Tovary Nie 1
Spotrebný materiál - kancelárske potreby Národný onkologický ústav 8 990,00 EUR 2020 Tovary Nie 1
Rôzny čistiaci a hygienicky spotrebný materiál Národný onkologický ústav 11 640,00 EUR 2020 Tovary Nie 1





Zoznam všetkých zmlúv dodávateľa podľa centrálneho registra zmlúv (CRZ)

Pozor! Zoznam obsahuje aj zmluvy, ktoré nesúvisia s verejnými obstarávaniami. Zmluvy z CRZ sú párované podľa IČO, alebo mena dodávateľa. Keďže dáta na CRZ nie sú vždy vyplnené na 100% správne, nie je možné zaručiť vyhľadanie všetkých zmlúv, resp. môžu sa v tabuľke objaviť zmluvy iných/podobných dodávateľov. Ak zmluvu nie je možné nájsť v tejto tabuľke, je nutné vyhľadávať vo všetkých zmluvách z CRZ.

Zoznam obsahuje 96 zmlúv.

Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Sledovať profil v RPVS

Dáta z registra partnerov verejného sektora

Podľa novely zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní bol zavedený inštitút s pomenovaním „konečný užívateľ výhod“ s cieľom identifikovať vlastnícku štruktúru subjektov vo verejnom obstarávaní až po úroveň fyzických osôb. Všetky údaje o konečných užívateľoch výhod pochádzajú z Registra partnerov verejného sektora, prevádzkovaným Ministerstvom spravodlivosti, ktoré ich poskytuje na základe iniciatívy OpenData na ďalšie spracovanie. Osobné údaje sú spracúvané na základe oprávneného záujmu v rámci GDPR. Ak potrebujete niektoré informácie upraviť, kontaktujte správcu registra, ktorým je Ministerstvo spravodlivosti.

Koneční užívatelia výhod (KUV)

Kto je KUV?

Meno:
Andrea Dudášová
Adresa:
Beňovského 1165/6 Bratislava - mestská časť Dúbravka 84101
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Neuvedené
Záznam od:
9. August 2017
Viac údajov:
RPVS

Meno:
František Oravec
Adresa:
Bernolákova 8 Nová Dedinka 90029
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Neuvedené
Záznam od:
9. August 2017
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Andrea Dudášová
Adresa:
Beňovského 1165/6 Bratislava - mestská časť Dúbravka 84101
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Neuvedené
Záznam od:
31. Január 2017
Záznam do:
9. August 2017
Viac údajov:
RPVS

Oprávnené osoby

Kto je oprávnená osoba?

Meno:
JUDr. Ivan Hric
Adresa:
Ing. Kožucha 8 Spišská Nová Ves 05201

Verifikačné dokumenty


Záznam platný od: 9.08.2017 do:

Stiahni


Dáta z registra právnických osôb

Prístupné vďaka slovensko.digital

Porovnanie tržieb a ziskov so sumami verejných obstarávaní

Graf bolo možné vytvoriť vďaka dátam od Finstat.sk

Graf zobrazuje porovnanie súm verejných obstarávaní a tržieb, či ziskov v priebehu rokov (ak ku danému roku nie je údaj o tržbách, či ziskoch, tak sa tento údaj nenachádza na portáli Finstat). V prípade, že suma obstarávaní za rok je vyššia než tržby, pravdepodobne bola v danom roku uzavretá rámcová dohoda na viac rokov alebo sumy vo vestníku nie sú uvedené správne. Porovnanie má len informatívny charakter.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch obstarávaní, ktorých sa zúčastnil dodávateľ. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac dolárov mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.

Prihlás sa cez Patreon

Podporte UVOstat pre dobrý pocit, prémiové funkcie a všetko bez reklám.

Become a patron button@2x
×