Dodávateľ

HYDRA Computer s.r.o.

Trnava
Index úspešnosti

Záznam v registri hospodárskych subjektov


Názov: HYDRA Computer s.r.o.

IČO: 44307691

Adresa: Žitná 11, Trnava

Registračné číslo: 2018/6-PO-E8199

Stav: Zapísaný

Záznam platný od: 6. Jún 2018

Záznam platný do: 6. Jún 2021

Posledná zmena: 7. Jún 2018


Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2016 15 119,83 EUR 5 5
2017 7 709,82 EUR 4 4
2018 13 755,17 EUR 8 8
2019 8 772,50 EUR 3 3
Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2016 15 119,83 EUR 5 5
2017 7 709,82 EUR 4 4
2018 13 755,17 EUR 8 8
2019 8 772,50 EUR 3 3

Najpoužívanejšie výrazy v obstarávaniach


Slúžia na celkovú vizualizáciu dát z uzavretých zmlúv verejného obstarávania. Je možné filtrovať výsledky kliknutím na položku(rok, deň, typ), alebo si vybrať na časovej osi potiahnutím myši a nazoomovať kolieskom.

Graf zobrazuje len obstarávania v mene EUR. Časová os zobrazuje dátumy podpisov zmlúv, nie dátumy uverejnenia výsledku vo vestníku. Tieto údaje môžu byť odlišné.

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Hodnota uzavretých zmlúv

Hodnota zmlúv podľa rokov

Hodnota zmlúv podľa typu

Hodnota zmlúv podľa dní

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Počet uzavretých zmlúv

Počet zmlúv podľa rokov

Počet zmlúv podľa typu

Počet zmlúv podľa dní

Dodával pre týchto obstarávateľov

V prípade, že jedna uzavretá zmluva v rámci obstarávania obsahovala viacero dodávateľov, UVO neuvádza akým pomerom bola suma rozdelená, preto v niektorých prípadoch čísla nemusia sedieť na 100%.
Obstarávateľ Počet zmlúv s obstarávateľom Celková suma Mena
HOREZZA, a.s. 1 2 019,50 EUR
Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika 1 5 790,00 EUR
Prešovská univerzita v Prešove - Rektorát 2 4 081,32 EUR
Mesto Ilava 1 491,67 EUR
Univerzita Komenského v Bratislave, Jesseniova lekárska fakulta Martin 1 1 197,00 EUR
Výskumný ústav vodného hospodárstva 1 2 149,00 EUR
Okresný súd Žiar nad Hronom 1 3 408,33 EUR
Národný onkologický ústav 1 6 600,00 EUR
Okresný súd Zvolen 1 1 191,67 EUR
Okresný súd Banská Bystrica 1 1 658,33 EUR
Štátny ústav pre kontrolu liečiv 1 470,00 EUR
Vojenský úrad sociálneho zabezpečenia Bratislava 4 11 920,50 EUR
Okresný súd Rimavská Sobota 1 1 249,17 EUR
Mestská knižnica Ružomberok 1 89,16 EUR
Okresný súd Lučenec 1 625,00 EUR
Okresný súd 1 2 416,67 EUR

Zoznam obstarávaní kde sa dodávateľ zúčastnil

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv uzatvorených v obstarávaní Detaily
Trojročná podpora softvéru - Maintenance Renewal - Veeam Backup & Replication Enterprise for VMware Národný onkologický ústav 6 600,00 EUR 2016 Tovary Nie 1
Annual Basic Maintenance Renewal - Veeam Backup Essentials Enterprise 2 socket bundle for Vmware na 3 roky. Výskumný ústav vodného hospodárstva 2 349,00 EUR 2016 Tovary Nie 1
Ročná podpora Veeam Backup&Replication Enterprise for VMware – Education Only Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika 7 000,00 EUR 2016 Služby Nie 1
Wifi router UBNT UniFi AP AC LR Mestská knižnica Ružomberok 107,00 EUR 2016 Tovary Nie 1
Virtualizačný SW VMware Mesto Ilava 670,00 EUR 2016 Tovary Nie 1
Veeam Backup Essentials Standard bundle for VMware HOREZZA, a.s. 2 040,00 EUR 2017 Tovary Nie 1
Zariadenie na ochranu lokálnej počítačovej siete Vojenský úrad sociálneho zabezpečenia Bratislava 3 780,00 EUR 2017 Tovary Nie 1
Zálohovací systém virtuálnych serverov Štátny ústav pre kontrolu liečiv 564,00 EUR 2017 Tovary Nie 1
Nákup podpory pre SUSE Linux Enterprise Server na 12 mesiacov Prešovská univerzita v Prešove - Rektorát 2 486,90 EUR 2017 Tovary Nie 1
Pevný disk 600GB 12G SAS 15K otáčok SFF Okresný súd Banská Bystrica 3 570,00 EUR 2018 Tovary Nie 1
Pevný disk 600GB 12G SAS 15K otáčok SFF Okresný súd Žiar nad Hronom 7 086,00 EUR 2018 Tovary Nie 1
Pevný disk 600GB 12G SAS 15K otáčok SFF Okresný súd Zvolen 3 542,92 EUR 2018 Tovary Nie 1
Pevný disk 600GB 12G SAS 15K otáčok SFF Okresný súd 7 085,00 EUR 2018 Tovary Nie 1
Pevný disk 600GB 12G SAS 15K otáčok SFF Okresný súd Rimavská Sobota 3 520,00 EUR 2018 Tovary Nie 1
Pevný disk 600GB 12G SAS 15K otáčok SFF Okresný súd Lučenec 1 776,00 EUR 2018 Tovary Nie 1
Nákup podpory pre SUSE Linux Enterprise Server na 12 mesiacov Univerzita Komenského v Bratislave, Jesseniova lekárska fakulta Martin 1 197,00 EUR 2018 Tovary Nie 1
Podpora pre SUSE Linux Enterprise Server Prešovská univerzita v Prešove - Rektorát 2 410,80 EUR 2018 Služby Nie 1
Upgrade softvérových licencií Vojenský úrad sociálneho zabezpečenia Bratislava 2 640,00 EUR 2019 Služby Nie 1
Predĺženie licencie XG 135 Full Guard Vojenský úrad sociálneho zabezpečenia Bratislava 1 680,00 EUR 2019 Služby Nie 1
Služba súvisiaca so softvérom Vojenský úrad sociálneho zabezpečenia Bratislava 6 221,00 EUR 2019 Služby Nie 1





Zoznam všetkých zmlúv dodávateľa podľa centrálneho registra zmlúv (CRZ)

Pozor! Zoznam obsahuje aj zmluvy, ktoré nesúvisia s verejnými obstarávaniami. Zmluvy z CRZ sú párované podľa IČO, alebo mena dodávateľa. Keďže dáta na CRZ nie sú vždy vyplnené na 100% správne, nie je možné zaručiť vyhľadanie všetkých zmlúv, resp. môžu sa v tabuľke objaviť zmluvy iných/podobných dodávateľov. Ak zmluvu nie je možné nájsť v tejto tabuľke, je nutné vyhľadávať vo všetkých zmluvách z CRZ.

Zoznam obsahuje 27 zmlúv.

Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Sledovať profil v RPVS

Dáta z registra partnerov verejného sektora

Podľa novely zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní bol zavedený inštitút s pomenovaním „konečný užívateľ výhod“ s cieľom identifikovať vlastnícku štruktúru subjektov vo verejnom obstarávaní až po úroveň fyzických osôb. Viac info na webe Ministerstva spravodlivosti.

Osobné údaje konečných užívateľov výhod sú spracúvane na základe oprávneného záujmu v rámci GDPR.

Koneční užívatelia výhod (KUV)

Kto je KUV?

Meno:
Jozef Lackovič
Adresa:
Žitná 11 Trnava 91701
Krajina:
Slovenská republika
Dátum narodenia:
Neuverejnený
Verejná osoba:
Neuvedené
Záznam od:
31. Január 2017
Záznam do:
24. September 2017

Oprávnené osoby

Kto je oprávnená osoba?

Oprávnená osoba nenájdená na RPVS

Verifikačné dokumenty

Verifikačný dokument nenájdený na RPVS

Dáta z registra právnických osôb

Prístupné vďaka slovensko.digital

Porovnanie tržieb a ziskov so sumami verejných obstarávaní

Graf bolo možné vytvoriť vďaka dátam od Finstat.sk

Graf zobrazuje porovnanie súm verejných obstarávaní a tržieb, či ziskov v priebehu rokov (ak ku danému roku nie je údaj o tržbách, či ziskoch, tak sa tento údaj nenachádza na portáli Finstat). V prípade, že suma obstarávaní za rok je vyššia než tržby, pravdepodobne bola v danom roku uzavretá rámcová dohoda na viac rokov alebo sumy vo vestníku nie sú uvedené správne. Porovnanie má len informatívny charakter.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch obstarávaní, ktorých sa zúčastnil dodávateľ. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac dolárov mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.

Prihlás sa cez Patreon

Podporte UVOstat pre dobrý pocit, prémiové funkcie a všetko bez reklám.

Become a patron button@2x
×