Dodávateľ

PEPSI-COLA SR, s.r.o.

Malacky
Podrobné finančné dáta nájdete na FinState
Index úspešnosti

Záznam v registri hospodárskych subjektov


Názov: KMV BEV SK s. r. o.

IČO: 31362681

Adresa: Nádražná 0/534 Malacky

Registračné číslo: 2022/4-PO-F8992

Stav: zapísaný

Záznam platný od: 20. Apríl 2022

Záznam platný do: 20. Apríl 2025


Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2016 55 348,00 EUR 1 1
2018 44 742,00 EUR 3 3
2019 21 492,00 EUR 4 4
2020 122 760,00 EUR 10 10
2021 22 666,00 EUR 7 7
2022 109 317,00 EUR 8 8
2023 99 799,70 EUR 9 9
Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2016 55 348,00 EUR 1 1
2018 40 191,00 EUR 2 2
2019 18 882,00 EUR 4 4
2020 126 717,00 EUR 9 9
2021 20 411,00 EUR 8 8
2022 97 116,00 EUR 7 7
2023 97 847,86 EUR 9 9
2024 19 611,84 EUR 2 2

Najpoužívanejšie výrazy v obstarávaniach


Slúžia na celkovú vizualizáciu dát z uzavretých zmlúv verejného obstarávania. Je možné filtrovať výsledky kliknutím na položku(rok, deň, typ), alebo si vybrať na časovej osi potiahnutím myši a nazoomovať kolieskom.

Graf zobrazuje len obstarávania v mene EUR. Časová os zobrazuje dátumy podpisov zmlúv, nie dátumy uverejnenia výsledku vo vestníku. Tieto údaje môžu byť odlišné.

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Hodnota uzavretých zmlúv

Hodnota zmlúv podľa rokov

Hodnota zmlúv podľa typu

Hodnota zmlúv podľa dní

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Počet uzavretých zmlúv

Počet zmlúv podľa rokov

Počet zmlúv podľa typu

Počet zmlúv podľa dní

Dodával pre týchto obstarávateľov

V prípade, že jedna uzavretá zmluva v rámci obstarávania obsahovala viacero dodávateľov, UVO neuvádza akým pomerom bola suma rozdelená, preto v niektorých prípadoch čísla nemusia sedieť na 100%.
Obstarávateľ Počet zmlúv s obstarávateľom Celková suma Celková suma_hidden Mena
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát 25 270 014,05 270014.05 EUR
Technická univerzita v Košiciach 17 206 110,65 206110.65 EUR

Zoznam obstarávaní kde sa dodávateľ zúčastnil

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv uzatvorených v obstarávaní Detaily
Nákup a dodanie potravín- ovocie, zelenina, mäso a nápoje Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát 40 000,00 40000.0 EUR 2018 Tovary Nie 1
Nealkoholické nápoje Technická univerzita v Košiciach 68 538,52 68538.52 EUR 2016 Tovary Nie 1
Nákup a dodanie potravín- ovocie, zelenina, mäso a nápoje Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát 16 255,00 16255.0 EUR 2018 Tovary Nie 1
Nákup a dodanie potravín- ovocie, zelenina, mäso a nápoje Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát 40 145,00 40145.0 EUR 2018 Tovary Nie 1
Nákup a dodanie potravín- ovocie, zelenina, mäso a nápoje Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát 32 173,00 32173.0 EUR 2019 Tovary Nie 1
Nákup a dodanie potravín- ovocie, zelenina, mäso a nápoje Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát 35 841,00 35841.0 EUR 2019 Tovary Nie 1
Všeobecné potraviny Technická univerzita v Košiciach 370 030,00 370030.0 EUR 2020 Tovary Nie 1
Nákup a dodanie potravín- ovocie, zelenina, mäso a nápoje Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát 25 832,00 25832.0 EUR 2020 Tovary Nie 1
Všeobecné potraviny Technická univerzita v Košiciach 23 881,00 23881.0 EUR 2020 Tovary Nie 1
Potraviny - nápoje Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát 58 571,00 58571.0 EUR 2020 Tovary Nie 1
Potraviny - nápoje Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát 612,00 612.0 EUR 2020 Tovary Nie 1
Všeobecné potraviny Technická univerzita v Košiciach 15 555,00 15555.0 EUR 2020 Tovary Nie 1
Potraviny - nápoje Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát 5 218,00 5218.0 EUR 2020 Tovary Nie 1
Všeobecné potraviny Technická univerzita v Košiciach 30 096,00 30096.0 EUR 2020 Tovary Nie 1
Potraviny - nápoje Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát 2 511,00 2511.0 EUR 2020 Tovary Nie 1
Všeobecné potraviny Technická univerzita v Košiciach 32 849,00 32849.0 EUR 2020 Tovary Nie 1
Nákup a dodanie potravín- ovocie, zelenina, mäso a nápoje Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát 41 907,00 41907.0 EUR 2019 Tovary Nie 1
Nákup a dodanie potravín- ovocie, zelenina, mäso a nápoje Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát 20 487,00 20487.0 EUR 2019 Tovary Nie 1
Potraviny - nápoje Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát 1 445,00 1445.0 EUR 2021 Tovary Nie 1
Všeobecné potraviny Technická univerzita v Košiciach 21 582,00 21582.0 EUR 2021 Tovary Nie 1
Potraviny - nápoje Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát 4 650,00 4650.0 EUR 2021 Tovary Nie 1
Všeobecné potraviny Technická univerzita v Košiciach 33 021,00 33021.0 EUR 2021 Tovary Nie 1
Potraviny - nápoje Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát 6 072,00 6072.0 EUR 2021 Tovary Nie 1
Všeobecné potraviny Technická univerzita v Košiciach 33 258,00 33258.0 EUR 2021 Tovary Nie 1
Potraviny - nápoje Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát 6 061,00 6061.0 EUR 2021 Tovary Nie 1
Potraviny - nápoje Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát 7 905,00 7905.0 EUR 2022 Tovary Nie 1
Všeobecné potraviny Technická univerzita v Košiciach 26 258,00 26258.0 EUR 2022 Tovary Nie 1
Potraviny 2022/02 Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát 214 619,00 214619.0 EUR 2022 Tovary Nie 1
Potraviny - nápoje Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát 10 530,00 10530.0 EUR 2022 Tovary Nie 1
Všeobecné potraviny Technická univerzita v Košiciach 12 504,00 12504.0 EUR 2022 Tovary Nie 1
Potraviny 2022/02 Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát 7 629,00 7629.0 EUR 2022 Tovary Nie 1
Potraviny 2022/02 Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát 77 778,00 77778.0 EUR 2022 Tovary Nie 1
Všeobecné potraviny Technická univerzita v Košiciach 18 066,00 18066.0 EUR 2022 Tovary Nie 1
Potraviny 4/2022 Technická univerzita v Košiciach 53 409,00 53409.0 EUR 2023 Tovary Nie 1
Potraviny 2022/02 Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát 34 942,00 34942.0 EUR 2023 Tovary Nie 1
Potraviny 4/2022 Technická univerzita v Košiciach 4 499,00 4499.0 EUR 2023 Tovary Nie 1
Potraviny 2022/02 Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát 12 616,00 12616.0 EUR 2023 Tovary Nie 1
Potraviny 4/2022 Technická univerzita v Košiciach 10 889,00 10889.0 EUR 2023 Tovary Nie 1
Potraviny 2022/02 Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát 2023 Tovary Nie 1
Potraviny 4/2022 Technická univerzita v Košiciach 2023 Tovary Nie 1
Potraviny 2022/02 Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát 2023 Tovary Nie 1
Potraviny 4/2022 Technická univerzita v Košiciach 2023 Tovary Nie 1




+421915789622
+421


kamila.gbelcova@pepsico.com
miroslav.sulak@mattoni.cz
info@mattoni.cz

Zoznam všetkých zmlúv dodávateľa podľa centrálneho registra zmlúv (CRZ)

Pozor! Zoznam obsahuje aj zmluvy, ktoré nesúvisia s verejnými obstarávaniami. Zmluvy z CRZ sú párované podľa IČO, alebo mena dodávateľa. Keďže dáta na CRZ nie sú vždy vyplnené na 100% správne, nie je možné zaručiť vyhľadanie všetkých zmlúv, resp. môžu sa v tabuľke objaviť zmluvy iných/podobných dodávateľov. Ak zmluvu nie je možné nájsť v tejto tabuľke, je nutné vyhľadávať vo všetkých zmluvách z CRZ.

Zoznam obsahuje 52 zmlúv.

Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Sledovať profil v RPVS

Dáta z registra partnerov verejného sektora

Podľa novely zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní bol zavedený inštitút s pomenovaním „konečný užívateľ výhod“ s cieľom identifikovať vlastnícku štruktúru subjektov vo verejnom obstarávaní až po úroveň fyzických osôb. Všetky údaje o konečných užívateľoch výhod pochádzajú z Registra partnerov verejného sektora, prevádzkovaným Ministerstvom spravodlivosti, ktoré ich poskytuje na základe iniciatívy OpenData na ďalšie spracovanie. Osobné údaje sú spracúvané na základe oprávneného záujmu v rámci GDPR. Ak potrebujete niektoré informácie upraviť, kontaktujte správcu registra, ktorým je Ministerstvo spravodlivosti.

Koneční užívatelia výhod (KUV)

Kto je KUV?

Meno:
Ing. Jakub Vítovský
Adresa:
Prokopova 1590 Vlašim 258 01
Krajina:
Česká republika
Verejná osoba:
Áno
Záznam od:
31. Január 2017
Záznam do:
24. September 2017
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Josef Neumann
Adresa:
119 Čtyřkoly 257 22
Krajina:
Česká republika
Verejná osoba:
Áno
Záznam od:
31. Január 2017
Záznam do:
24. September 2017
Viac údajov:
RPVS

Oprávnené osoby

Kto je oprávnená osoba?

Oprávnená osoba nenájdená na RPVS

Verifikačné dokumenty

Verifikačný dokument nenájdený na RPVS

Dáta z registra právnických osôb

Prístupné vďaka slovensko.digital

Porovnanie tržieb a ziskov so sumami verejných obstarávaní

Graf bolo možné vytvoriť vďaka dátam od Finstat.sk

Graf zobrazuje porovnanie súm verejných obstarávaní a tržieb, či ziskov v priebehu rokov (ak ku danému roku nie je údaj o tržbách, či ziskoch, tak sa tento údaj nenachádza na portáli Finstat). V prípade, že suma obstarávaní za rok je vyššia než tržby, pravdepodobne bola v danom roku uzavretá rámcová dohoda na viac rokov alebo sumy vo vestníku nie sú uvedené správne. Porovnanie má len informatívny charakter.

Priame rokovacie konania

Názov rokovacieho konania Suma Mena Typ Predpokladaný dátum uzatvorenia Obstarávateľ Oslovení dodávatelia

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch obstarávaní, ktorých sa zúčastnil dodávateľ. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.