Dodávateľ

SKARAB, s.r.o.

Příbor
Index úspešnosti

Záznam v registri hospodárskych subjektov


Názov: SKARAB, s.r.o.

IČO: 25857631

Adresa: 9. Května1162 1162, Příbor

Registračné číslo: 2017/11-PO-E6681

Stav: Zapísaný

Záznam platný od: 8. November 2017

Záznam platný do: 8. November 2020

Posledná zmena: 11. Jún 2019


Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2017 71 276,34 EUR 6 6
2018 1 163 029,57 EUR 12 18
2019 139 521,84 EUR 4 6
Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2017 71 276,34 EUR 6 6
2018 1 054 043,57 EUR 11 15
2019 248 507,84 EUR 5 9

Najpoužívanejšie výrazy v obstarávaniach


Slúžia na celkovú vizualizáciu dát z uzavretých zmlúv verejného obstarávania. Je možné filtrovať výsledky kliknutím na položku(rok, deň, typ), alebo si vybrať na časovej osi potiahnutím myši a nazoomovať kolieskom.

Graf zobrazuje len obstarávania v mene EUR. Časová os zobrazuje dátumy podpisov zmlúv, nie dátumy uverejnenia výsledku vo vestníku. Tieto údaje môžu byť odlišné.

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Hodnota uzavretých zmlúv

Hodnota zmlúv podľa rokov

Hodnota zmlúv podľa typu

Hodnota zmlúv podľa dní

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Počet uzavretých zmlúv

Počet zmlúv podľa rokov

Počet zmlúv podľa typu

Počet zmlúv podľa dní

Dodával pre týchto obstarávateľov

V prípade, že jedna uzavretá zmluva v rámci obstarávania obsahovala viacero dodávateľov, UVO neuvádza akým pomerom bola suma rozdelená, preto v niektorých prípadoch čísla nemusia sedieť na 100%.
Obstarávateľ Počet zmlúv s obstarávateľom Celková suma Mena
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 17 1 357 599,67 EUR
Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky 1 195,83 EUR
Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja 2 7 153,00 EUR
Správa a údržba ciest Trnavského samosprávneho kraja 8 7 831,25 EUR
SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik, Odštepný závod Piešťany 2 1 048,00 EUR

Zoznam obstarávaní kde sa dodávateľ zúčastnil

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv uzatvorených v obstarávaní Detaily
Náhradné diely do nákladných vozidiel Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 1 373 337,00 EUR 2018 Tovary Nie 3
Náhradné diely do nákladných vozidiel Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 207,00 EUR 2018 Tovary Nie 2
Pneumatiky Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja 5 526,00 EUR 2017 Tovary Nie 1
Pneumatiky pre nákladné vozidlá továrenskej značky Tatra Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 50 193,00 EUR 2017 Tovary Nie 1
Pneumatiky a duše pre nákladné vozidlá a autobus Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 47 827,88 EUR 2017 Tovary Nie 1
Náhradné diely na vozidlo Tatra 815 SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik, Odštepný závod Piešťany 2 636,60 EUR 2017 Tovary Nie 1
Náhradné diely na Tatru 815 a Škodu 706 Správa a údržba ciest Trnavského samosprávneho kraja 1 666,00 EUR 2017 Tovary Nie 1
Náhradné diely na nákladné automobily Tatra 815 Správa a údržba ciest Trnavského samosprávneho kraja 2 242,00 EUR 2017 Tovary Nie 1
Náhradné diely na vozidlo Tatra 815 T2 SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik, Odštepný závod Piešťany 2 649,00 EUR 2018 Tovary Nie 1
Autobatérie Správa a údržba ciest Trnavského samosprávneho kraja 880,00 EUR 2018 Tovary Nie 1
Náhradné diely na nákladné automobily Tatra T815 Správa a údržba ciest Trnavského samosprávneho kraja 5 164,00 EUR 2018 Tovary Nie 1
Letné pneumatiky Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky 324,00 EUR 2018 Tovary Nie 1
Pneumatiky pre nákladné vozidlá továrenskej značky Tatra Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 95 863,20 EUR 2018 Tovary Nie 1
Náhradné diely na Tatru T815 Správa a údržba ciest Trnavského samosprávneho kraja 1 309,00 EUR 2018 Tovary Nie 1
Náhradné diely do nákladných vozidiel Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 40 975,00 EUR 2018 Tovary Nie 2
Autobatérie Správa a údržba ciest Trnavského samosprávneho kraja 1 680,00 EUR 2018 Tovary Nie 1
Nákup akumulátorov s dopravou Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja 2 500,00 EUR 2018 Tovary Nie 1
Náhradné diely do nákladných vozidiel Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 194 533,00 EUR 2018 Tovary Nie 3
Autobatérie Správa a údržba ciest Trnavského samosprávneho kraja 2 480,00 EUR 2019 Tovary Nie 1
Autobatérie Správa a údržba ciest Trnavského samosprávneho kraja 1 030,00 EUR 2019 Tovary Nie 1
Pneumatiky pre nákladné vozidlá továrenskej značky Tatra Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 64 963,20 EUR 2019 Tovary Nie 1
Náhradné diely do nákladných vozidiel Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 132 736,00 EUR 2019 Tovary Nie 3



http://www.skarab.cz



skarab@skarab.cz

Zoznam všetkých zmlúv dodávateľa podľa centrálneho registra zmlúv (CRZ)

Pozor! Zoznam obsahuje aj zmluvy, ktoré nesúvisia s verejnými obstarávaniami. Zmluvy z CRZ sú párované podľa IČO, alebo mena dodávateľa. Keďže dáta na CRZ nie sú vždy vyplnené na 100% správne, nie je možné zaručiť vyhľadanie všetkých zmlúv, resp. môžu sa v tabuľke objaviť zmluvy iných/podobných dodávateľov. Ak zmluvu nie je možné nájsť v tejto tabuľke, je nutné vyhľadávať vo všetkých zmluvách z CRZ.

Zoznam obsahuje 18 zmlúv.

Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Sledovať profil v RPVS

Dáta z registra partnerov verejného sektora

Podľa novely zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní bol zavedený inštitút s pomenovaním „konečný užívateľ výhod“ s cieľom identifikovať vlastnícku štruktúru subjektov vo verejnom obstarávaní až po úroveň fyzických osôb. Viac info na webe Ministerstva spravodlivosti.

Osobné údaje konečných užívateľov výhod sú spracúvane na základe oprávneného záujmu v rámci GDPR.

Koneční užívatelia výhod (KUV)

Kto je KUV?

Meno:
Bronislava Velartová
Adresa:
Kateřinice 74258
Krajina:
Česká republika
Dátum narodenia:
29. Apríl 1940
Verejná osoba:
Neuvedené
Záznam od:
3. Júl 2017

Meno:
Mgr. Tomáš Velart
Adresa:
Kateřinice 74258
Krajina:
Česká republika
Dátum narodenia:
4. Február 1967
Verejná osoba:
Neuvedené
Záznam od:
3. Júl 2017

Meno:
Mgr. Tomáš Velart
Adresa:
Kateřinice 74258
Krajina:
Česká republika
Dátum narodenia:
4. Február 1967
Verejná osoba:
Neuvedené
Záznam od:
31. Január 2017
Záznam do:
3. Júl 2017

Meno:
Bronislava Velartová
Adresa:
Kateřinice 74258
Krajina:
Česká republika
Dátum narodenia:
29. Apríl 1940
Verejná osoba:
Neuvedené
Záznam od:
31. Január 2017
Záznam do:
3. Júl 2017

Oprávnené osoby

Kto je oprávnená osoba?

Meno:
Mgr. Zuzana Karasová
Adresa:
Piaristická 44 Trenčín 91101

Verifikačné dokumenty


Záznam platný od: 3.07.2017 do:

Stiahni


Dáta z registra právnických osôb

Prístupné vďaka slovensko.digital

Porovnanie tržieb a ziskov so sumami verejných obstarávaní

Graf bolo možné vytvoriť vďaka dátam od Finstat.sk

Graf zobrazuje porovnanie súm verejných obstarávaní a tržieb, či ziskov v priebehu rokov (ak ku danému roku nie je údaj o tržbách, či ziskoch, tak sa tento údaj nenachádza na portáli Finstat). V prípade, že suma obstarávaní za rok je vyššia než tržby, pravdepodobne bola v danom roku uzavretá rámcová dohoda na viac rokov alebo sumy vo vestníku nie sú uvedené správne. Porovnanie má len informatívny charakter.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch obstarávaní, ktorých sa zúčastnil dodávateľ. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac dolárov mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.

Prihlás sa cez Patreon

Podporte UVOstat pre dobrý pocit, prémiové funkcie a všetko bez reklám.

Become a patron button@2x
×