Dodávateľ

ETIKO s. r. o.

Nitra
Podrobné finančné dáta nájdete na FinState
Index úspešnosti
2.8

Záznam v registri hospodárskych subjektov


Názov: ETIKO s. r. o.

IČO: 47129671

Adresa: Gemerská 10 Nitra

Registračné číslo: 2023/5-PO-G2583

Stav: zapísaný

Záznam platný od: 5. Máj 2023

Záznam platný do: 5. Máj 2026


Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2017 0,00 EUR 2 2
2018 951 809,00 EUR 11 11
2021 66 600,00 EUR 1 1
2022 271 450,00 EUR 4 4
2023 25 500,00 EUR 1 1
Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2017 0,00 EUR 2 2
2018 951 809,00 EUR 11 11
2021 66 600,00 EUR 1 1
2022 271 450,00 EUR 4 4
2023 25 500,00 EUR 1 1

Najpoužívanejšie výrazy v obstarávaniach


Slúžia na celkovú vizualizáciu dát z uzavretých zmlúv verejného obstarávania. Je možné filtrovať výsledky kliknutím na položku(rok, deň, typ), alebo si vybrať na časovej osi potiahnutím myši a nazoomovať kolieskom.

Graf zobrazuje len obstarávania v mene EUR. Časová os zobrazuje dátumy podpisov zmlúv, nie dátumy uverejnenia výsledku vo vestníku. Tieto údaje môžu byť odlišné.

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Hodnota uzavretých zmlúv

Hodnota zmlúv podľa rokov

Hodnota zmlúv podľa typu

Hodnota zmlúv podľa dní

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Počet uzavretých zmlúv

Počet zmlúv podľa rokov

Počet zmlúv podľa typu

Počet zmlúv podľa dní

Dodával pre týchto obstarávateľov

V prípade, že jedna uzavretá zmluva v rámci obstarávania obsahovala viacero dodávateľov, UVO neuvádza akým pomerom bola suma rozdelená, preto v niektorých prípadoch čísla nemusia sedieť na 100%.
Obstarávateľ Počet zmlúv s obstarávateľom Celková suma Celková suma_hidden Mena
Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja 1 66 600,00 66600.00 EUR
Obec Drahovce 1 14 475,00 14475.00 EUR
Regionálna správa a údržba ciest Nitra a.s. 1 57 240,00 57240.00 EUR
Obec Nižná 2 203 750,00 203750.00 EUR
Obec Moravany nad Váhom 1 10 710,00 10710.00 EUR
Obec Veľké Trakany 1 70 999,00 70999.00 EUR
Obec Horné Srnie 1 100 896,00 100896.00 EUR
Mesto Veľké Kapušany 1 32 700,00 32700.00 EUR
Obec Lehota pod Vtáčnikom 1 157 400,00 157400.00 EUR
Obec Pružina 1 170 800,00 170800.00 EUR
Obec Divinka 1 0,00 0.00 EUR
Mesto Strážske 1 89 400,00 89400.00 EUR
Obec Plevník - Drienové 1 0,00 0.00 EUR
Obec Hlinné 1 71 000,00 71000.00 EUR
Obec Omšenie 1 89 999,00 89999.00 EUR
Podnik verejnoprospešných služieb mesta Veľký Krtíš 1 25 500,00 25500.00 EUR
Združenie obci "Uhrovská dolina" 1 134 400,00 134400.00 EUR
Regionálne združenie obcí RUŽÍN 1 19 490,00 19490.00 EUR

Zoznam obstarávaní kde sa dodávateľ zúčastnil

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv uzatvorených v obstarávaní Detaily
Strojové vybavenie pre projekt intenzifikácie triedeného zberu v obci Drahovce Obec Drahovce 162 629,00 162629.0 EUR 2018 Tovary Áno 1
Obstaranie kontajnerov Obec Plevník - Drienové 19 896,00 19896.0 EUR 2017 Tovary Áno 1
Obstaranie veľkokapacitných kontajnerov Obec Divinka 8 814,00 8814.0 EUR 2017 Tovary Áno 1
Predchádzanie vzniku BRKO obstaraním záhradných kompostérov v meste Mesto Strážske 116 341,50 116341.5 EUR 2018 Tovary Áno 1
Podpora predchádzania vzniku biologicky rozložiteľných komunálnych odpadov v obci Obec Hlinné 90 971,02 90971.02 EUR 2018 Tovary Áno 1
Obstaranie kompostérov Regionálne združenie obcí RUŽÍN 206 503,50 206503.5 EUR 2018 Tovary Áno 1
Obstaranie kompostérov Obec Lehota pod Vtáčnikom 160 869,30 160869.3 EUR 2018 Tovary Áno 1
Dodanie záhradných kompostérov Obec Nižná 106 260,00 106260.0 EUR 2018 Tovary Áno 1
Predchádzanie vzniku biologicky rozložiteľných komunálnych odpadov v obci Obec Veľké Trakany 93 857,60 93857.6 EUR 2018 Tovary Áno 1
Kompostéry pre obec Obec Omšenie 98 640,00 98640.0 EUR 2018 Tovary Áno 1
Dodanie záhradných kompostérov Obec Nižná 106 260,00 106260.0 EUR 2018 Tovary Áno 1
Dodávka záhradných kompostérov Združenie obci "Uhrovská dolina" 168 140,04 168140.04 EUR 2018 Tovary Áno 1
Kompostéry pre obec Obec Horné Srnie 103 344,00 103344.0 EUR 2018 Tovary Áno 1
Štiepkovač Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja 86 220,00 86220.0 EUR 2021 Tovary Nie 1
Zvýšenie miery zhodnocovania odpadov v obci Moravany nad Váhom Obec Moravany nad Váhom 357 221,00 357221.0 EUR 2022 Tovary Áno 1
Kompostáreň Veľké Kapušany - Traktor / Drvič Mesto Veľké Kapušany 70 800,00 70800.0 EUR 2022 Tovary Áno 1
Technologické vybavenie zberného dvora Obec Pružina 228 080,00 228080.0 EUR 2022 Tovary Áno 1
Štiepkovač na podvozku brzdený, nový nepoužívaný Regionálna správa a údržba ciest Nitra a.s. 73 500,00 73500.0 EUR 2022 Tovary Nie 1
Mulčovacie rameno DEC500L, Elektroproporcionálny yoistick,Kopírovací systém COUNTOUR Podnik verejnoprospešných služieb mesta Veľký Krtíš 26 000,00 26000.0 EUR 2023 Tovary Nie 1





Zoznam všetkých zmlúv dodávateľa podľa centrálneho registra zmlúv (CRZ)

Pozor! Zoznam obsahuje aj zmluvy, ktoré nesúvisia s verejnými obstarávaniami. Zmluvy z CRZ sú párované podľa IČO, alebo mena dodávateľa. Keďže dáta na CRZ nie sú vždy vyplnené na 100% správne, nie je možné zaručiť vyhľadanie všetkých zmlúv, resp. môžu sa v tabuľke objaviť zmluvy iných/podobných dodávateľov. Ak zmluvu nie je možné nájsť v tejto tabuľke, je nutné vyhľadávať vo všetkých zmluvách z CRZ.

Zoznam obsahuje 22 zmlúv.

Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Sledovať profil v RPVS

Dáta z registra partnerov verejného sektora

Podľa novely zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní bol zavedený inštitút s pomenovaním „konečný užívateľ výhod“ s cieľom identifikovať vlastnícku štruktúru subjektov vo verejnom obstarávaní až po úroveň fyzických osôb. Všetky údaje o konečných užívateľoch výhod pochádzajú z Registra partnerov verejného sektora, prevádzkovaným Ministerstvom spravodlivosti, ktoré ich poskytuje na základe iniciatívy OpenData na ďalšie spracovanie. Osobné údaje sú spracúvané na základe oprávneného záujmu v rámci GDPR. Ak potrebujete niektoré informácie upraviť, kontaktujte správcu registra, ktorým je Ministerstvo spravodlivosti.

Koneční užívatelia výhod (KUV)

Kto je KUV?

Meno:
Ing. Juraj Kočiš
Adresa:
Gemerská 10 Nitra 94901
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
28. September 2018
Viac údajov:
RPVS

Oprávnené osoby

Kto je oprávnená osoba?

Meno:
Advokátska kancelária JUDr. Vladimír Filičko, PhD., s. r. o.
Adresa:
Kováčska 28 Košice - mestská časť Staré Mesto 040 01
Meno:
JUDr. Vladimír Filičko PhD.
Adresa:
Palárikova 1 Košice - mestská časť Juh 04001

Verifikačné dokumenty


Záznam platný od: 5.06.2019 do:

Stiahni



Záznam platný od: 28.09.2018 do: 5.06.2019

Stiahni


Dáta z registra právnických osôb

Prístupné vďaka slovensko.digital

Porovnanie tržieb a ziskov so sumami verejných obstarávaní

Graf bolo možné vytvoriť vďaka dátam od Finstat.sk

Graf zobrazuje porovnanie súm verejných obstarávaní a tržieb, či ziskov v priebehu rokov (ak ku danému roku nie je údaj o tržbách, či ziskoch, tak sa tento údaj nenachádza na portáli Finstat). V prípade, že suma obstarávaní za rok je vyššia než tržby, pravdepodobne bola v danom roku uzavretá rámcová dohoda na viac rokov alebo sumy vo vestníku nie sú uvedené správne. Porovnanie má len informatívny charakter.

Priame rokovacie konania

Názov rokovacieho konania Suma Mena Typ Predpokladaný dátum uzatvorenia Obstarávateľ Oslovení dodávatelia

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch obstarávaní, ktorých sa zúčastnil dodávateľ. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.