Dodávateľ

Peter Šesták - KANPEX

Bratislava - Nové Mesto
Podrobné finančné dáta nájdete na FinState
Index úspešnosti
2.5

Záznam v registri hospodárskych subjektov


Názov: Peter Šesták - KANPEX

IČO: 11891581

Adresa: Vajnorská 0/108 Bratislava - mestská časť Nové Mesto

Registračné číslo: 2024/3-FO-G6713

Stav: zapísaný

Záznam platný od: 25. Marec 2024

Záznam platný do: 25. Marec 2027


Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2016 30 542,29 EUR 7 7
2017 142 401,67 EUR 5 5
2018 16 665,83 EUR 1 1
2019 212 608,00 EUR 7 7
2022 19 416,67 EUR 1 1
2023 76 600,00 EUR 2 2
Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2016 30 542,29 EUR 7 7
2017 108 166,67 EUR 2 2
2018 16 665,83 EUR 1 1
2019 213 439,00 EUR 6 6
2020 33 404,00 EUR 4 4
2022 19 416,67 EUR 1 1
2023 76 600,00 EUR 2 2

Najpoužívanejšie výrazy v obstarávaniach


Slúžia na celkovú vizualizáciu dát z uzavretých zmlúv verejného obstarávania. Je možné filtrovať výsledky kliknutím na položku(rok, deň, typ), alebo si vybrať na časovej osi potiahnutím myši a nazoomovať kolieskom.

Graf zobrazuje len obstarávania v mene EUR. Časová os zobrazuje dátumy podpisov zmlúv, nie dátumy uverejnenia výsledku vo vestníku. Tieto údaje môžu byť odlišné.

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Hodnota uzavretých zmlúv

Hodnota zmlúv podľa rokov

Hodnota zmlúv podľa typu

Hodnota zmlúv podľa dní

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Počet uzavretých zmlúv

Počet zmlúv podľa rokov

Počet zmlúv podľa typu

Počet zmlúv podľa dní

Dodával pre týchto obstarávateľov

V prípade, že jedna uzavretá zmluva v rámci obstarávania obsahovala viacero dodávateľov, UVO neuvádza akým pomerom bola suma rozdelená, preto v niektorých prípadoch čísla nemusia sedieť na 100%.
Obstarávateľ Počet zmlúv s obstarávateľom Celková suma Celková suma_hidden Mena
Technická univerzita v Košiciach 1 438,40 438.40 EUR
Mestská časť Bratislava - Ružinov 1 250,00 250.00 EUR
Ministerstvo financií Slovenskej republiky 14 432 859,67 432859.67 EUR
Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí Slovenskej republiky 4 64 236,97 64236.97 EUR
Krajská prokuratúra v Prešove 1 0,00 0.00 EUR
BIBIANA, Medzinárodný dom umenia pre deti 1 249,17 249.17 EUR
Rada pre vysielanie a retransmisiu 1 200,25 200.25 EUR

Zoznam obstarávaní kde sa dodávateľ zúčastnil

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv uzatvorených v obstarávaní Detaily
Čistiace a hygienické potreby Ministerstvo financií Slovenskej republiky 90 000,00 90000.0 EUR 2017 Tovary Nie 1
Nákup automatických kávovarov Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí Slovenskej republiky 4 620,00 4620.0 EUR 2016 Tovary Nie 1
Kancelárske potreby BIBIANA, Medzinárodný dom umenia pre deti 450,00 450.0 EUR 2016 Tovary Nie 1
Pákový zakladač Rada pre vysielanie a retransmisiu 550,00 550.0 EUR 2016 Tovary Nie 1
Kancelárske potreby Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí Slovenskej republiky 38 600,00 38600.0 EUR 2016 Tovary Nie 1
VOĽNE STOJACA UMÝVAČKA RIADU Mestská časť Bratislava - Ružinov 300,00 300.0 EUR 2016 Tovary Nie 1
Kancelárske potreby Krajská prokuratúra v Prešove 4 000,00 4000.0 EUR 2016 Tovary Nie 1
Kancelárska stolička Alta MF Technická univerzita v Košiciach 528,00 528.0 EUR 2016 Tovary Nie 1
Kancelárske potreby Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí Slovenskej republiky 35 100,00 35100.0 EUR 2017 Tovary Nie 1
Kancelárske potreby_2018 Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí Slovenskej republiky 65 417,92 65417.92 EUR 2018 Tovary Nie 1
Čistiace a hygienické potreby Ministerstvo financií Slovenskej republiky 6 207,00 6207.0 EUR 2017 Tovary Nie 1
Kancelárske potreby Ministerstvo financií Slovenskej republiky 143 149,00 143149.0 EUR 2019 Tovary Nie 1
Kancelárske potreby Ministerstvo financií Slovenskej republiky 22 893,00 22893.0 EUR 2019 Tovary Nie 1
Kancelárske potreby Ministerstvo financií Slovenskej republiky 6 312,00 6312.0 EUR 2019 Tovary Nie 1
Čistiace a hygienické potreby Ministerstvo financií Slovenskej republiky 23 890,00 23890.0 EUR 2017 Tovary Nie 1
Kancelárske potreby Ministerstvo financií Slovenskej republiky 11 504,00 11504.0 EUR 2019 Tovary Nie 1
Kancelárske potreby Ministerstvo financií Slovenskej republiky 5 479,00 5479.0 EUR 2019 Tovary Nie 1
Čistiace a hygienické potreby Ministerstvo financií Slovenskej republiky 4 138,00 4138.0 EUR 2017 Tovary Nie 1
Kancelárske potreby Ministerstvo financií Slovenskej republiky 12 283,00 12283.0 EUR 2019 Tovary Nie 1
Kancelárske potreby Ministerstvo financií Slovenskej republiky 10 988,00 10988.0 EUR 2019 Tovary Nie 1
Čistiace a hygienické potreby Ministerstvo financií Slovenskej republiky 27 870,00 27870.0 EUR 2022 Tovary Nie 1
Kancelárske potreby Ministerstvo financií Slovenskej republiky 60 324,00 60324.0 EUR 2023 Tovary Nie 1
Čistiace a hygienické potreby Ministerstvo financií Slovenskej republiky 53 470,21 53470.21 EUR 2023 Tovary Nie 1





kanpex@kanpex.sk

Zoznam všetkých zmlúv dodávateľa podľa centrálneho registra zmlúv (CRZ)

Pozor! Zoznam obsahuje aj zmluvy, ktoré nesúvisia s verejnými obstarávaniami. Zmluvy z CRZ sú párované podľa IČO, alebo mena dodávateľa. Keďže dáta na CRZ nie sú vždy vyplnené na 100% správne, nie je možné zaručiť vyhľadanie všetkých zmlúv, resp. môžu sa v tabuľke objaviť zmluvy iných/podobných dodávateľov. Ak zmluvu nie je možné nájsť v tejto tabuľke, je nutné vyhľadávať vo všetkých zmluvách z CRZ.

Zoznam obsahuje 68 zmlúv.

Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Sledovať profil v RPVS

Dáta z registra partnerov verejného sektora

Podľa novely zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní bol zavedený inštitút s pomenovaním „konečný užívateľ výhod“ s cieľom identifikovať vlastnícku štruktúru subjektov vo verejnom obstarávaní až po úroveň fyzických osôb. Všetky údaje o konečných užívateľoch výhod pochádzajú z Registra partnerov verejného sektora, prevádzkovaným Ministerstvom spravodlivosti, ktoré ich poskytuje na základe iniciatívy OpenData na ďalšie spracovanie. Osobné údaje sú spracúvané na základe oprávneného záujmu v rámci GDPR. Ak potrebujete niektoré informácie upraviť, kontaktujte správcu registra, ktorým je Ministerstvo spravodlivosti.

Koneční užívatelia výhod (KUV)

Kto je KUV?

Meno:
Peter Šesták
Adresa:
SNP 107 Smolenice 91904
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
8. December 2017
Viac údajov:
RPVS

Oprávnené osoby

Kto je oprávnená osoba?

Meno:
Mgr. Monika Bartovicová
Adresa:
E. Belluša 8 Piešťany 92101

Verifikačné dokumenty


Záznam platný od: 8.12.2017 do:

Stiahni


Dáta z registra právnických osôb

Prístupné vďaka slovensko.digital

Porovnanie tržieb a ziskov so sumami verejných obstarávaní

Graf bolo možné vytvoriť vďaka dátam od Finstat.sk

Graf zobrazuje porovnanie súm verejných obstarávaní a tržieb, či ziskov v priebehu rokov (ak ku danému roku nie je údaj o tržbách, či ziskoch, tak sa tento údaj nenachádza na portáli Finstat). V prípade, že suma obstarávaní za rok je vyššia než tržby, pravdepodobne bola v danom roku uzavretá rámcová dohoda na viac rokov alebo sumy vo vestníku nie sú uvedené správne. Porovnanie má len informatívny charakter.

Priame rokovacie konania

Názov rokovacieho konania Suma Mena Typ Predpokladaný dátum uzatvorenia Obstarávateľ Oslovení dodávatelia

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch obstarávaní, ktorých sa zúčastnil dodávateľ. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.