Dodávateľ

allizo, s.r.o.

Bratislava
Podrobné finančné dáta nájdete na FinState
Index úspešnosti

Záznam v registri hospodárskych subjektov


Názov: allizo, s.r.o.

IČO: 36847208

Adresa: Svetlá 1

Registračné číslo: 2023/7-PO-G3373

Stav: zapísaný

Záznam platný od: 3. Júl 2023

Záznam platný do: 3. Júl 2026


Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2015 603 000,00 EUR 1 1
2016 278 289,00 EUR 1 2
2017 94 601,00 EUR 1 1
2018 5 964,00 EUR 1 1
2020 415 213,00 EUR 11 11
2021 29 990,00 EUR 1 1
2022 25 956,00 EUR 8 8
2023 19 260,00 EUR 4 4
0 100,00 EUR 1 1
Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2015 603 000,00 EUR 1 1
2016 278 289,00 EUR 1 2
2017 94 601,00 EUR 1 1
2018 5 964,00 EUR 1 1
2020 415 213,00 EUR 11 11
2021 29 990,00 EUR 1 1
2022 25 956,00 EUR 8 8
2023 19 360,00 EUR 5 5

Najpoužívanejšie výrazy v obstarávaniach


Slúžia na celkovú vizualizáciu dát z uzavretých zmlúv verejného obstarávania. Je možné filtrovať výsledky kliknutím na položku(rok, deň, typ), alebo si vybrať na časovej osi potiahnutím myši a nazoomovať kolieskom.

Graf zobrazuje len obstarávania v mene EUR. Časová os zobrazuje dátumy podpisov zmlúv, nie dátumy uverejnenia výsledku vo vestníku. Tieto údaje môžu byť odlišné.

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Hodnota uzavretých zmlúv

Hodnota zmlúv podľa rokov

Hodnota zmlúv podľa typu

Hodnota zmlúv podľa dní

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Počet uzavretých zmlúv

Počet zmlúv podľa rokov

Počet zmlúv podľa typu

Počet zmlúv podľa dní

Dodával pre týchto obstarávateľov

V prípade, že jedna uzavretá zmluva v rámci obstarávania obsahovala viacero dodávateľov, UVO neuvádza akým pomerom bola suma rozdelená, preto v niektorých prípadoch čísla nemusia sedieť na 100%.
Obstarávateľ Počet zmlúv s obstarávateľom Celková suma Celková suma_hidden Mena
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 30 1 472 373,00 1472373.00 EUR

Zoznam obstarávaní kde sa dodávateľ zúčastnil

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv uzatvorených v obstarávaní Detaily
Padákový materiál a príslušenstvo Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 317 283,00 317283.0 EUR 2016 Tovary Neuvedené 2
Padákový materiál a príslušenstvo Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 2 537 666,00 2537666.0 EUR 2015 Tovary Nie 1
Padákový materiál a príslušenstvo Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 1 035 915,00 1035915.0 EUR 2017 Tovary Nie 1
Oprava stabilizačno-brzdiacich padákov tandemového kompletu SOV-3MM Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 7 156,80 7156.8 EUR 2018 Tovary Nie 1
Vykonanie periodickej prehliadky bezpečnostných zabezpečovacích prístrojov CYPRES 2 Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 3 222,00 3222.0 EUR 2020 Služby Nie 1
vykonanie periodickej prehliadky tandemového padáku SOV-3MM Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 120,00 120.0 EUR 2020 Služby Nie 1
Vykonanie periodickej prehliadky bezpečnostných zabezpečovacích prístrojov CYPRES 2 Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 14 000,00 14000.0 EUR 2020 Služby Nie 1
Prebalenie padáku Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 150,00 150.0 EUR 2020 Služby Nie 1
Vykonanie periodickej prehliadky bezpečnostných zariadení CYPRES Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 6 100,00 6100.0 EUR 2020 Služby Nie 1
Oprava padákového a výsadkového materiálu Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 2 000,00 2000.0 EUR 2020 Služby Nie 1
Vykonanie periodickej prehliadky bezpečnostných zabezpečovacích prístrojov CYPRES 2 Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 2 792,40 2792.4 EUR 2020 Služby Nie 1
Vykonanie periodickej prehliadky tandemového padáku SOV-3MM Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 240,00 240.0 EUR 2020 Služby Nie 1
Vykonanie opráv padákového príslušenstva a vybavenia. Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 1 100,00 1100.0 EUR 2020 Služby Nie 1
ND, časti a prísl. padákovej a výsadkovej techniky Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 6 737,09 6737.09 EUR 2020 Tovary Nie 1
Padákový materiál 2020 Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 385 193,00 385193.0 EUR 2020 Tovary Nie 1
Náhradné diely k padákovému materiálu Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 29 990,00 29990.0 EUR 2021 Tovary Nie 1
Padákové, výsadkové a záchranárske vybavenie, jeho časti, ND a príslušenstvo Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 11 699,00 11699.0 EUR 2022 Tovary Nie 1
Prebalenie padáku Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 120,00 120.0 EUR 2023 Služby Nie 1
Oprava padákového a výsadkového materiálu Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 5 641,00 5641.0 EUR 2022 Služby Nie 1
Prebalenie padáku Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 120,00 120.0 EUR 2022 Služby Nie 1
Oprava padákovej a výsadkovej techniky Sigma Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 8 720,40 8720.4 EUR 2022 Služby Nie 1
Vykonanie periodickej prehliadky bezpečnostného zabezpečovacieho prístroja CYPRES C-mode Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 250,00 250.0 EUR 2022 Služby Nie 1
Vykonanie periodickej prehliadky tandemového padáku SOV-3MM Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 240,00 240.0 EUR 2022 Služby Nie 1
Revízie bezpečnostných vybavení CYPRES Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 3 000,00 3000.0 EUR 2022 Služby Nie 1
Vykonanie periodickej prehliadky tandemového padáku SOV-3MM Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 120,00 120.0 EUR 2022 Služby Nie 1
Oprava padákového a výsadkového materiálu - oprava Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 6 873,60 6873.6 EUR 2023 Služby Nie 1
Vykonanie periodickej prehliadky tandemového padáku SOV-3MM Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 120,00 120.0 EUR 0 Služby Nie 1
Nálezová oprava padákový a výsadkový materiál Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 15 878,40 15878.4 EUR 2023 Služby Nie 1
Periodická kontrola a prebalenie padákov Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 240,00 240.0 EUR 2023 Služby Nie 1





allizo@allizo.sk

Zoznam všetkých zmlúv dodávateľa podľa centrálneho registra zmlúv (CRZ)

Pozor! Zoznam obsahuje aj zmluvy, ktoré nesúvisia s verejnými obstarávaniami. Zmluvy z CRZ sú párované podľa IČO, alebo mena dodávateľa. Keďže dáta na CRZ nie sú vždy vyplnené na 100% správne, nie je možné zaručiť vyhľadanie všetkých zmlúv, resp. môžu sa v tabuľke objaviť zmluvy iných/podobných dodávateľov. Ak zmluvu nie je možné nájsť v tejto tabuľke, je nutné vyhľadávať vo všetkých zmluvách z CRZ.

Zoznam obsahuje 45 zmlúv.

Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Sledovať profil v RPVS

Dáta z registra partnerov verejného sektora

Podľa novely zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní bol zavedený inštitút s pomenovaním „konečný užívateľ výhod“ s cieľom identifikovať vlastnícku štruktúru subjektov vo verejnom obstarávaní až po úroveň fyzických osôb. Všetky údaje o konečných užívateľoch výhod pochádzajú z Registra partnerov verejného sektora, prevádzkovaným Ministerstvom spravodlivosti, ktoré ich poskytuje na základe iniciatívy OpenData na ďalšie spracovanie. Osobné údaje sú spracúvané na základe oprávneného záujmu v rámci GDPR. Ak potrebujete niektoré informácie upraviť, kontaktujte správcu registra, ktorým je Ministerstvo spravodlivosti.

Koneční užívatelia výhod (KUV)

Kto je KUV?

Meno:
Mgr. Ivana Plavecká
Adresa:
Klátová Nová Ves 440 Klátova Nová Ves 958 44
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
8. August 2017
Viac údajov:
RPVS

Oprávnené osoby

Kto je oprávnená osoba?

Meno:
LEGAL & CORP s. r. o.
Adresa:
Gajova 11 Bratislava - mestská časť Staré Mesto 811 09

Verifikačné dokumenty


Záznam platný od: 8.08.2017 do:

Stiahni


Dáta z registra právnických osôb

Prístupné vďaka slovensko.digital

Porovnanie tržieb a ziskov so sumami verejných obstarávaní

Graf bolo možné vytvoriť vďaka dátam od Finstat.sk

Graf zobrazuje porovnanie súm verejných obstarávaní a tržieb, či ziskov v priebehu rokov (ak ku danému roku nie je údaj o tržbách, či ziskoch, tak sa tento údaj nenachádza na portáli Finstat). V prípade, že suma obstarávaní za rok je vyššia než tržby, pravdepodobne bola v danom roku uzavretá rámcová dohoda na viac rokov alebo sumy vo vestníku nie sú uvedené správne. Porovnanie má len informatívny charakter.

Priame rokovacie konania

Názov rokovacieho konania Suma Mena Typ Predpokladaný dátum uzatvorenia Obstarávateľ Oslovení dodávatelia

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch obstarávaní, ktorých sa zúčastnil dodávateľ. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.