Dodávateľ

Destin, a.s

Čachtice
Podrobné finančné dáta nájdete na FinState
Index úspešnosti

Záznam v registri hospodárskych subjektov


Názov: DESTIN, a.s.

IČO: 35720166

Adresa: Teplica 0/893/8 Čachtice

Registračné číslo: 2023/11-PO-D5127

Stav: zapísaný

Záznam platný od: 15. November 2023

Záznam platný do: 15. November 2026


Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2014 138 488,00 EUR 4 5
2015 301 296,00 EUR 8 12
2016 1 033 606,00 EUR 7 10
2017 145 535,00 EUR 4 6
2018 191 617,00 EUR 2 2
2019 112 142,00 EUR 2 2
2020 30 784,00 EUR 1 1
Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2014 102 538,00 EUR 2 3
2015 273 876,00 EUR 8 11
2016 1 029 914,00 EUR 8 12
2017 212 597,00 EUR 5 7
2018 26 380,00 EUR 1 1
2019 277 379,00 EUR 3 3
2020 30 784,00 EUR 1 1

Najpoužívanejšie výrazy v obstarávaniach


Slúžia na celkovú vizualizáciu dát z uzavretých zmlúv verejného obstarávania. Je možné filtrovať výsledky kliknutím na položku(rok, deň, typ), alebo si vybrať na časovej osi potiahnutím myši a nazoomovať kolieskom.

Graf zobrazuje len obstarávania v mene EUR. Časová os zobrazuje dátumy podpisov zmlúv, nie dátumy uverejnenia výsledku vo vestníku. Tieto údaje môžu byť odlišné.

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Hodnota uzavretých zmlúv

Hodnota zmlúv podľa rokov

Hodnota zmlúv podľa typu

Hodnota zmlúv podľa dní

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Počet uzavretých zmlúv

Počet zmlúv podľa rokov

Počet zmlúv podľa typu

Počet zmlúv podľa dní

Dodával pre týchto obstarávateľov

V prípade, že jedna uzavretá zmluva v rámci obstarávania obsahovala viacero dodávateľov, UVO neuvádza akým pomerom bola suma rozdelená, preto v niektorých prípadoch čísla nemusia sedieť na 100%.
Obstarávateľ Počet zmlúv s obstarávateľom Celková suma Celková suma_hidden Mena
Divadelný ústav 1 38 216,00 38216.00 EUR
Trenčianske múzeum v Trenčíne 3 60 330,00 60330.00 EUR
Divadlo Nová scéna 7 194 866,00 194866.00 EUR
BIBIANA, Medzinárodný dom umenia pre deti 27 1 660 056,00 1660056.00 EUR

Zoznam obstarávaní kde sa dodávateľ zúčastnil

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv uzatvorených v obstarávaní Detaily
Výroba, preprava a realizácia slovenských expozícií Pražského Quadriennale 2015 Divadelný ústav 32 000,00 32000.0 EUR 2015 Služby Nie 1
Zhotovenie divadelných scén a umeleckých dekorácií, vrátane výroby nábytku. Divadlo Nová scéna 31 381,00 31381.0 EUR 2014 Služby Áno 1
Zhotovenie divadelných scén a umeleckých dekorácií, vrátane výroby nábytku. Divadlo Nová scéna 26 176,00 26176.0 EUR 2015 Služby Áno 1
Zhotovenie výstavných prvkov, umeleckých dekorácií, kašírovaných predmetov vrátane výroby nábytku do výstav. BIBIANA, Medzinárodný dom umenia pre deti 750 000,00 750000.0 EUR 2014 Služby Áno 1
Zhotovenie výstavných prvkov, umeleckých dekorácií, kašírovaných predmetov vrátane výroby nábytku. BIBIANA, Medzinárodný dom umenia pre deti 63 584,00 63584.0 EUR 2016 Služby Áno 1
Zhotovenie divadelných scén a umeleckých dekorácií, vrátane výroby nábytku. Divadlo Nová scéna 39 987,00 39987.0 EUR 2016 Služby Áno 1
Zhotovenie výstav vrátane výstavných prvkov, umeleckých dekorácií a kašírovaných predmetov BIBIANA, Medzinárodný dom umenia pre deti 749 000,00 749000.0 EUR 2016 Služby Neuvedené 1
Zhotovenie výstavných prvkov, umeleckých dekorácií, kašírovaných predmetov vrátane výroby nábytku do výstav. BIBIANA, Medzinárodný dom umenia pre deti 750 000,00 750000.0 EUR 2014 Služby Áno 1
Zhotovenie výstavných prvkov, umeleckých dekorácií, kašírovaných predmetov vrátane výroby nábytku do výstav. BIBIANA, Medzinárodný dom umenia pre deti 750 000,00 750000.0 EUR 2014 Služby Áno 2
Zhotovenie výstavných prvkov, umeleckých dekorácií, kašírovaných predmetov vrátane výroby nábytku do výstav. BIBIANA, Medzinárodný dom umenia pre deti 145 185,00 145185.0 EUR 2015 Služby Áno 2
Zhotovenie divadelných scén a umeleckých dekorácií, vrátane výroby nábytku. Divadlo Nová scéna 9 754,00 9754.0 EUR 2015 Služby Áno 1
Zhotovenie výstavných prvkov, umeleckých dekorácií, kašírovaných predmetov vrátane výroby nábytku do výstav. BIBIANA, Medzinárodný dom umenia pre deti 69 213,00 69213.0 EUR 2015 Služby Áno 3
Zhotovenie divadelných scén a umeleckých dekorácií, vrátane výroby nábytku. Divadlo Nová scéna 24 886,00 24886.0 EUR 2015 Služby Áno 1
Zhotovenie výstavných prvkov, umeleckých dekorácií, kašírovaných predmetov vrátane výroby nábytku do výstav. BIBIANA, Medzinárodný dom umenia pre deti 27 983,00 27983.0 EUR 2015 Služby Áno 2
Zhotovenie divadelných scén a umeleckých dekorácií, vrátane výroby nábytku. Divadlo Nová scéna 29 489,00 29489.0 EUR 2015 Služby Áno 1
Zhotovenie divadelných scén a umeleckých dekorácií, vrátane výroby nábytku. Divadlo Nová scéna 19 298,00 19298.0 EUR 2016 Služby Neuvedené 1
Zhotovenie výstav vrátane výstavných prvkov, umeleckých dekorácií a kašírovaných predmetov BIBIANA, Medzinárodný dom umenia pre deti 34 581,00 34581.0 EUR 2016 Služby Neuvedené 1
Zhotovenie výstavných prvkov, umeleckých dekorácií, kašírovaných predmetov vrátane výroby nábytku do výstav BIBIANA, Medzinárodný dom umenia pre deti 52 098,00 52098.0 EUR 2016 Služby Neuvedené 4
Zhotovenie výstav vrátane výstavných prvkov, umeleckých dekorácií a kašírovaných predmetov BIBIANA, Medzinárodný dom umenia pre deti 67 062,00 67062.0 EUR 2016 Služby Neuvedené 1
Zhotovenie výstav vrátane výstavných prvkov, umeleckých dekorácií a kašírovaných predmetov BIBIANA, Medzinárodný dom umenia pre deti 72 801,00 72801.0 EUR 2017 Služby Nie 3
Zhotovenie výstav vrátane výstavných prvkov, umeleckých dekorácií a kašírovaných predmetov BIBIANA, Medzinárodný dom umenia pre deti 127 876,00 127876.0 EUR 2017 Služby Nie 1
Zhotovenie výstav vrátane výstavných prvkov, umeleckých dekorácií a kašírovaných predmetov BIBIANA, Medzinárodný dom umenia pre deti 41 559,00 41559.0 EUR 2017 Služby Nie 1
Vitríny Trenčianske múzeum v Trenčíne 11 620,72 11620.72 EUR 2017 Tovary Nie 1
Vitríny Trenčianske múzeum v Trenčíne 31 729,01 31729.01 EUR 2018 Tovary Nie 1
Zhotovenie výstav vrátane výstavných prvkov, umeleckých dekorácií a kašírovaných predmetov BIBIANA, Medzinárodný dom umenia pre deti 165 237,00 165237.0 EUR 2018 Služby Nie 1
Zhotovenie výstav vrátane výstavných prvkov, umeleckých dekorácií a kašírovaných predmetov BIBIANA, Medzinárodný dom umenia pre deti 167 667,00 167667.0 EUR 2019 Služby Nie 1
Výstavné vitríny Trenčianske múzeum v Trenčíne 30 189,88 30189.88 EUR 2019 Tovary Nie 1
Zhotovenie výstav vrátane výstavných prvkov, umeleckých dekorácií a kašírovaných predmetov BIBIANA, Medzinárodný dom umenia pre deti 30 784,00 30784.0 EUR 2020 Služby Nie 1



http://www.destin.sk



destin@destin.sk

Zoznam všetkých zmlúv dodávateľa podľa centrálneho registra zmlúv (CRZ)

Pozor! Zoznam obsahuje aj zmluvy, ktoré nesúvisia s verejnými obstarávaniami. Zmluvy z CRZ sú párované podľa IČO, alebo mena dodávateľa. Keďže dáta na CRZ nie sú vždy vyplnené na 100% správne, nie je možné zaručiť vyhľadanie všetkých zmlúv, resp. môžu sa v tabuľke objaviť zmluvy iných/podobných dodávateľov. Ak zmluvu nie je možné nájsť v tejto tabuľke, je nutné vyhľadávať vo všetkých zmluvách z CRZ.

Zoznam obsahuje 2794 zmlúv. Pri tak veľkom počte sa práca s tabuľkou môže spomaliť.

Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Sledovať profil v RPVS

Dáta z registra partnerov verejného sektora

Podľa novely zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní bol zavedený inštitút s pomenovaním „konečný užívateľ výhod“ s cieľom identifikovať vlastnícku štruktúru subjektov vo verejnom obstarávaní až po úroveň fyzických osôb. Všetky údaje o konečných užívateľoch výhod pochádzajú z Registra partnerov verejného sektora, prevádzkovaným Ministerstvom spravodlivosti, ktoré ich poskytuje na základe iniciatívy OpenData na ďalšie spracovanie. Osobné údaje sú spracúvané na základe oprávneného záujmu v rámci GDPR. Ak potrebujete niektoré informácie upraviť, kontaktujte správcu registra, ktorým je Ministerstvo spravodlivosti.

Koneční užívatelia výhod (KUV)

Kto je KUV?

Meno:
Tomáš Nožička
Adresa:
Polešovice Polešovice 68737
Krajina:
Česká republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
25. Január 2024
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Ing. Miloš Krajčovič
Adresa:
Vajnorská 98A Bratislava - Nové Mesto 83104
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
18. Júl 2017
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Ing. Miloš Krajčovič
Adresa:
Vajnorská 98A Bratislava - Nové Mesto 83104
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
31. Január 2017
Záznam do:
18. Júl 2017
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Ing. Zdenka Krajčovičová
Adresa:
Vajnorská 10595/98A Bratislava - Nové Mesto 83104
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
31. Január 2017
Záznam do:
18. Júl 2017
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Ján Kováč
Adresa:
Víglašská 5 Bratislava 85107
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
31. Január 2017
Záznam do:
18. Júl 2017
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Pavol Ochodnický
Adresa:
397 Dolné Srnie 91641
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
31. Január 2017
Záznam do:
18. Júl 2017
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Ing. Ján Krajčovič
Adresa:
Lučenská 83 Veľký Krtíš 99001
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
31. Január 2017
Záznam do:
18. Júl 2017
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Jozef Horváth
Adresa:
Bučkovec 1111 Moravské Lieskové 91642
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
31. Január 2017
Záznam do:
18. Júl 2017
Viac údajov:
RPVS

Oprávnené osoby

Kto je oprávnená osoba?

Meno:
Advokátska kancelária Valach, Kišac, s. r. o.
Adresa:
Gogoľova 18 Bratislava - mestská časť Petržalka 85202
Meno:
Advokátska kancelária Mihalda, Valach, Kišac, s. r. o.
Adresa:
Gogoľova 18 Bratislava - mestská časť Petržalka 852 02

Verifikačné dokumenty


Záznam platný od: 25.01.2024 do:

Stiahni



Záznam platný od: 18.07.2017 do: 25.01.2024

Stiahni


Dáta z registra právnických osôb

Prístupné vďaka slovensko.digital

Porovnanie tržieb a ziskov so sumami verejných obstarávaní

Graf bolo možné vytvoriť vďaka dátam od Finstat.sk

Graf zobrazuje porovnanie súm verejných obstarávaní a tržieb, či ziskov v priebehu rokov (ak ku danému roku nie je údaj o tržbách, či ziskoch, tak sa tento údaj nenachádza na portáli Finstat). V prípade, že suma obstarávaní za rok je vyššia než tržby, pravdepodobne bola v danom roku uzavretá rámcová dohoda na viac rokov alebo sumy vo vestníku nie sú uvedené správne. Porovnanie má len informatívny charakter.

Priame rokovacie konania

Názov rokovacieho konania Suma Mena Typ Predpokladaný dátum uzatvorenia Obstarávateľ Oslovení dodávatelia

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch obstarávaní, ktorých sa zúčastnil dodávateľ. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.