Dodávateľ

M&P, spol. s r.o.

Žilina
Podrobné finančné dáta nájdete na FinState
Index úspešnosti

Záznam v registri hospodárskych subjektov


Názov: M & P, spol. s r.o.

IČO: 31568203

Adresa: Jánošíkova 264 Žilina

Registračné číslo: 2022/9-PO-G0133

Stav: zapísaný

Záznam platný od: 7. September 2022

Záznam platný do: 7. September 2025


Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2014 328 000,00 EUR 1 1
2015 200 066,00 EUR 2 2
2018 387 250,00 EUR 5 5
2019 123 500,00 EUR 1 1
2021 507 220,00 EUR 4 4
2023 73 380,00 EUR 1 2
Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2014 328 000,00 EUR 1 1
2015 200 066,00 EUR 2 2
2018 387 250,00 EUR 5 5
2019 123 500,00 EUR 1 1
2021 507 220,00 EUR 4 4
2023 73 380,00 EUR 1 2

Najpoužívanejšie výrazy v obstarávaniach


Slúžia na celkovú vizualizáciu dát z uzavretých zmlúv verejného obstarávania. Je možné filtrovať výsledky kliknutím na položku(rok, deň, typ), alebo si vybrať na časovej osi potiahnutím myši a nazoomovať kolieskom.

Graf zobrazuje len obstarávania v mene EUR. Časová os zobrazuje dátumy podpisov zmlúv, nie dátumy uverejnenia výsledku vo vestníku. Tieto údaje môžu byť odlišné.

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Hodnota uzavretých zmlúv

Hodnota zmlúv podľa rokov

Hodnota zmlúv podľa typu

Hodnota zmlúv podľa dní

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Počet uzavretých zmlúv

Počet zmlúv podľa rokov

Počet zmlúv podľa typu

Počet zmlúv podľa dní

Dodával pre týchto obstarávateľov

V prípade, že jedna uzavretá zmluva v rámci obstarávania obsahovala viacero dodávateľov, UVO neuvádza akým pomerom bola suma rozdelená, preto v niektorých prípadoch čísla nemusia sedieť na 100%.
Obstarávateľ Počet zmlúv s obstarávateľom Celková suma Celková suma_hidden Mena
Slovenská technická univerzita v Bratislave - Rektorát 1 56 666,00 56666.00 EUR
Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s. 1 27 700,00 27700.00 EUR
Bratislavský samosprávny kraj 2 73 380,00 73380.00 EUR
DUO FORM, s.r.o. 1 28 900,00 28900.00 EUR
PLASTEX, spol. s r.o. 1 328 000,00 328000.00 EUR
Hi-Reklama, s.r.o. 1 143 400,00 143400.00 EUR
HALDY - PLUS, spol.s r.o. 1 196 000,00 196000.00 EUR
KRAFT digital, s.r.o. 1 232 200,00 232200.00 EUR
ALPHA chocolate DP, s. r. o. 1 48 900,00 48900.00 EUR
Green Print s.r.o. 2 232 520,00 232520.00 EUR
Tlačiareň Kubík s.r.o. 1 49 550,00 49550.00 EUR
Shellwood, s.r.o. 1 123 500,00 123500.00 EUR
FAB Co. s.r.o. 1 78 700,00 78700.00 EUR

Zoznam obstarávaní kde sa dodávateľ zúčastnil

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv uzatvorených v obstarávaní Detaily
Nákup inovatívnych technológií do výroby Hi-Reklama, s.r.o. 434 405,00 434405.0 EUR 2015 Tovary Áno 1
Inovatívne technológie vo výrobnom programe spoločnosti PLASTEX, spol. s.r.o. PLASTEX, spol. s r.o. 328 000,00 328000.0 EUR 2014 Tovary Áno 1
Špecializované prístroje pre UVP STU - Centrum Slovenská technická univerzita v Bratislave - Rektorát 727 826,00 727826.0 EUR 2015 Tovary Áno 1
Podpora a rozvoj podnikateľskej činnosti spoločnosti ALPHA chocolate DP, s.r.o. ALPHA chocolate DP, s. r. o. 288 500,00 288500.0 EUR 2018 Tovary Áno 1
Zásadná zmena výrobného procesu vysoko inovatívnou technológiou v spoločnosti DUO FORM, s.r.o. DUO FORM, s.r.o. 417 485,00 417485.0 EUR 2018 Tovary Áno 1
Inovatívne technológie spoločnosti Tlačiareň Kubík, s.r.o. Tlačiareň Kubík s.r.o. 392 983,00 392983.0 EUR 2018 Tovary Áno 1
Softvérová podpora Autodesk Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s. 29 380,00 29380.0 EUR 2018 Služby Nie 1
Hybridná digitálna veľkoplošná tlačiareň pre doskové a roll-to-roll materiály s UV LED stabilizáciou výtlačkov KRAFT digital, s.r.o. 232 200,00 232200.0 EUR 2018 Tovary Áno 1
CNC stroj Shellwood, s.r.o. 123 500,00 123500.0 EUR 2019 Tovary Áno 1
Obstaranie digitálnej tlačiarne HALDY - PLUS, spol.s r.o. 196 000,00 196000.0 EUR 2021 Tovary Áno 1
Zavedenie výroby nových produktov v spoločnosti Green Print s.r.o. v spolupráci so SOŠ – Nákup technológie Green Print s.r.o. 243 676,00 243676.0 EUR 2021 Tovary Áno 1
Technológie pre FAB Co. s.r.o. FAB Co. s.r.o. 183 280,00 183280.0 EUR 2021 Tovary Áno 1
Zavedenie výroby nových produktov v spoločnosti Green Print s.r.o. v spolupráci so SOŠ – Nákup technológie Green Print s.r.o. 243 676,00 243676.0 EUR 2021 Tovary Áno 1
Materiálno – technické vybavenie odbornej učebne Bratislavský samosprávny kraj 925 554,00 925554.0 EUR 2023 Tovary Áno 2





Zoznam všetkých zmlúv dodávateľa podľa centrálneho registra zmlúv (CRZ)

Pozor! Zoznam obsahuje aj zmluvy, ktoré nesúvisia s verejnými obstarávaniami. Zmluvy z CRZ sú párované podľa IČO, alebo mena dodávateľa. Keďže dáta na CRZ nie sú vždy vyplnené na 100% správne, nie je možné zaručiť vyhľadanie všetkých zmlúv, resp. môžu sa v tabuľke objaviť zmluvy iných/podobných dodávateľov. Ak zmluvu nie je možné nájsť v tejto tabuľke, je nutné vyhľadávať vo všetkých zmluvách z CRZ.

Zoznam obsahuje 305 zmlúv.

Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Sledovať profil v RPVS

Dáta z registra partnerov verejného sektora

Podľa novely zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní bol zavedený inštitút s pomenovaním „konečný užívateľ výhod“ s cieľom identifikovať vlastnícku štruktúru subjektov vo verejnom obstarávaní až po úroveň fyzických osôb. Všetky údaje o konečných užívateľoch výhod pochádzajú z Registra partnerov verejného sektora, prevádzkovaným Ministerstvom spravodlivosti, ktoré ich poskytuje na základe iniciatívy OpenData na ďalšie spracovanie. Osobné údaje sú spracúvané na základe oprávneného záujmu v rámci GDPR. Ak potrebujete niektoré informácie upraviť, kontaktujte správcu registra, ktorým je Ministerstvo spravodlivosti.

Koneční užívatelia výhod (KUV)

Kto je KUV?

Meno:
Ing. Ján Muščík
Adresa:
839 Rosina 013 22
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
10. Máj 2017
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Ing. Anton Puškár
Adresa:
9. Mája 4 Žilina 010 04
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
6. December 2022
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Ing. Anton Puškár
Adresa:
9. Mája 4 Žilina 010 04
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
10. Máj 2017
Záznam do:
6. December 2022
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Ing. Ján Muščík
Adresa:
839 Rosina 013 22
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
31. Január 2017
Záznam do:
10. Máj 2017
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Ing. Anton Puškár
Adresa:
9. Mája 4 Žilina 010 04
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
31. Január 2017
Záznam do:
10. Máj 2017
Viac údajov:
RPVS

Oprávnené osoby

Kto je oprávnená osoba?

Meno:
JUDr. Ivan Mikloška
Adresa:
Hodžova 13 Žilina 010 01

Verifikačné dokumenty


Záznam platný od: 6.12.2022 do:

Stiahni



Záznam platný od: 10.05.2017 do: 6.12.2022

Stiahni


Dáta z registra právnických osôb

Prístupné vďaka slovensko.digital

Porovnanie tržieb a ziskov so sumami verejných obstarávaní

Graf bolo možné vytvoriť vďaka dátam od Finstat.sk

Graf zobrazuje porovnanie súm verejných obstarávaní a tržieb, či ziskov v priebehu rokov (ak ku danému roku nie je údaj o tržbách, či ziskoch, tak sa tento údaj nenachádza na portáli Finstat). V prípade, že suma obstarávaní za rok je vyššia než tržby, pravdepodobne bola v danom roku uzavretá rámcová dohoda na viac rokov alebo sumy vo vestníku nie sú uvedené správne. Porovnanie má len informatívny charakter.

Priame rokovacie konania

Názov rokovacieho konania Suma Mena Typ Predpokladaný dátum uzatvorenia Obstarávateľ Oslovení dodávatelia

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch obstarávaní, ktorých sa zúčastnil dodávateľ. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.