Dodávateľ

Davetec s.r.o.

Kysak
Podrobné finančné dáta nájdete na FinState
Index úspešnosti

Záznam v registri hospodárskych subjektov


Názov: Davetec s.r.o.

IČO: 46884769

Adresa: 403 Kysak

Registračné číslo: 2021/5-PO-E7982

Stav: zapísaný

Záznam platný od: 7. Máj 2021

Záznam platný do: 7. Máj 2024


Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2015 29 996,00 EUR 1 1
2017 137 972,00 EUR 1 1
2019 45 198,00 EUR 1 1
2020 57 601,00 EUR 1 1
2021 514 822,00 EUR 1 1
2022 58 182,00 EUR 1 1
2023 741 948,01 EUR 2 2
2024 292 580,10 EUR 1 1
Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2015 29 996,00 EUR 1 1
2017 137 972,00 EUR 1 1
2019 45 198,00 EUR 1 1
2020 57 601,00 EUR 1 1
2021 514 822,00 EUR 1 1
2022 58 182,00 EUR 1 1
2023 741 948,01 EUR 2 2
2024 292 580,10 EUR 1 1

Najpoužívanejšie výrazy v obstarávaniach


Slúžia na celkovú vizualizáciu dát z uzavretých zmlúv verejného obstarávania. Je možné filtrovať výsledky kliknutím na položku(rok, deň, typ), alebo si vybrať na časovej osi potiahnutím myši a nazoomovať kolieskom.

Graf zobrazuje len obstarávania v mene EUR. Časová os zobrazuje dátumy podpisov zmlúv, nie dátumy uverejnenia výsledku vo vestníku. Tieto údaje môžu byť odlišné.

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Hodnota uzavretých zmlúv

Hodnota zmlúv podľa rokov

Hodnota zmlúv podľa typu

Hodnota zmlúv podľa dní

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Počet uzavretých zmlúv

Počet zmlúv podľa rokov

Počet zmlúv podľa typu

Počet zmlúv podľa dní

Dodával pre týchto obstarávateľov

V prípade, že jedna uzavretá zmluva v rámci obstarávania obsahovala viacero dodávateľov, UVO neuvádza akým pomerom bola suma rozdelená, preto v niektorých prípadoch čísla nemusia sedieť na 100%.
Obstarávateľ Počet zmlúv s obstarávateľom Celková suma Celková suma_hidden Mena
Mesto Žilina 1 57 601,00 57601.00 EUR
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát 2 233 401,01 233401.01 EUR
Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky 1 646 519,00 646519.00 EUR
Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika 1 514 822,00 514822.00 EUR
Krajský súd v Košiciach 1 29 996,00 29996.00 EUR
Mesto Snina 1 58 182,00 58182.00 EUR
Stredná odborná škola technická 1 292 580,10 292580.10 EUR
Stredná športová škola 1 45 198,00 45198.00 EUR

Zoznam obstarávaní kde sa dodávateľ zúčastnil

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv uzatvorených v obstarávaní Detaily
Odstránenie havarijného stavu na technologickom zariadení v odovzdávajúcej stanici tepla Krajského súdu v Košiciach Krajský súd v Košiciach 25 000,00 25000.0 EUR 2015 Služby Nie 1
Výmena horizontálnych rozvodov studenej vody v suteréne I. až IV. sekcie objektu UPJŠ, Teoretické ústavy Lekárskej fakulty, Trieda SNP 1 Košice Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát 137 972,00 137972.0 EUR 2017 Práce Nie 1
Hydraulické vyregulovanie a termostatizácia rozvodov ÚK a výmena vykurovacích telies v budove školského internátu Stredná športová škola 45 198,00 45198.0 EUR 2019 Práce Nie 1
Oprava a sfunkčnenie plynovej kotolne v bytovom dome Mesto Žilina 57 601,00 57601.0 EUR 2020 Tovary Nie 1
Rekonštrukcia systému vykurovania Katedra A,B Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika 514 822,00 514822.0 EUR 2021 Práce Nie 1
Dodanie a výmena plynového kotla a s tým spojené montážne práce v kotolni Nemocnica Snina Mesto Snina 70 142,00 70142.0 EUR 2022 Služby Nie 1
Rekonštrukcia centrálnej plynovej kotolne PK1 a PK2 v budove na Západnej terase Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky 646 519,00 646519.0 EUR 2023 Práce Nie 1
Hydraulické vyregulovanie a termostatizácia v objekte TÚ LF, Tr. SNP 1, Košice Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát 142 061,16 142061.16 EUR 2023 Stavebné práce Áno 1
Rekonštrukcia kotolne Stredná odborná škola technická 305 799,00 305799.0 EUR 2024 Stavebné práce Nie 1




+421908753401


davetec@davetec.sk
davidfranko@davetec.sk
obchod@davetec.sk

Zoznam všetkých zmlúv dodávateľa podľa centrálneho registra zmlúv (CRZ)

Pozor! Zoznam obsahuje aj zmluvy, ktoré nesúvisia s verejnými obstarávaniami. Zmluvy z CRZ sú párované podľa IČO, alebo mena dodávateľa. Keďže dáta na CRZ nie sú vždy vyplnené na 100% správne, nie je možné zaručiť vyhľadanie všetkých zmlúv, resp. môžu sa v tabuľke objaviť zmluvy iných/podobných dodávateľov. Ak zmluvu nie je možné nájsť v tejto tabuľke, je nutné vyhľadávať vo všetkých zmluvách z CRZ.

Zoznam obsahuje 270 zmlúv.

Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Sledovať profil v RPVS

Dáta z registra partnerov verejného sektora

Podľa novely zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní bol zavedený inštitút s pomenovaním „konečný užívateľ výhod“ s cieľom identifikovať vlastnícku štruktúru subjektov vo verejnom obstarávaní až po úroveň fyzických osôb. Všetky údaje o konečných užívateľoch výhod pochádzajú z Registra partnerov verejného sektora, prevádzkovaným Ministerstvom spravodlivosti, ktoré ich poskytuje na základe iniciatívy OpenData na ďalšie spracovanie. Osobné údaje sú spracúvané na základe oprávneného záujmu v rámci GDPR. Ak potrebujete niektoré informácie upraviť, kontaktujte správcu registra, ktorým je Ministerstvo spravodlivosti.

Koneční užívatelia výhod (KUV)

Kto je KUV?

Meno:
Dávid Franko
Adresa:
403 Kysak 04481
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
10. August 2017
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Dávid Franko
Adresa:
403 Kysak 04481
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
31. Január 2017
Záznam do:
10. August 2017
Viac údajov:
RPVS

Oprávnené osoby

Kto je oprávnená osoba?

Meno:
Petruška & partners s.r.o.
Adresa:
Kupecká 18 Nitra 949 01

Verifikačné dokumenty


Záznam platný od: 10.08.2017 do:

Stiahni


Dáta z registra právnických osôb

Prístupné vďaka slovensko.digital

Porovnanie tržieb a ziskov so sumami verejných obstarávaní

Graf bolo možné vytvoriť vďaka dátam od Finstat.sk

Graf zobrazuje porovnanie súm verejných obstarávaní a tržieb, či ziskov v priebehu rokov (ak ku danému roku nie je údaj o tržbách, či ziskoch, tak sa tento údaj nenachádza na portáli Finstat). V prípade, že suma obstarávaní za rok je vyššia než tržby, pravdepodobne bola v danom roku uzavretá rámcová dohoda na viac rokov alebo sumy vo vestníku nie sú uvedené správne. Porovnanie má len informatívny charakter.

Priame rokovacie konania

Názov rokovacieho konania Suma Mena Typ Predpokladaný dátum uzatvorenia Obstarávateľ Oslovení dodávatelia

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch obstarávaní, ktorých sa zúčastnil dodávateľ. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.